کسب درآمد از بازی، معرفی بهترین بازی های کریپتویی

0

با تبدیل شدن ارزهای دیجیتالی به یک دارایی قابل اتکا، تنوع روش‌های درآمدزایی از این دارایی دیجیتال نیز رواج پیدا کرده است. حالا خرید و فروش رمزارزها تنها متد درآمدزایی در این بازار مالی نیست و روش‌های رایگان مختلفی از جمله کسب رایگان ارز دیجیتال با بازی کردن نیز به آن اضافه شده است.
روش‌های رایگان کسب درآمد از ارزهای دیجیتال از اولین روزهای ظهور بیت کوین و شبکه بلاکچین موضوع پراستقبالی بود. در سال‌های ابتدایی احتمالا استخراج رمز ارز با دستگاه‌های ماینر خانگی محبوب‌ترین روش کسب درآمد رمزارزی بود که هزینه اندکی برای کاربران داشت اما با از بین رفتن وجهه اقتصادی این روش به مرور زمان و با توجه به پروتکل بیت کوین، رفته رفته کاربران به پیشواز روش‌های تازه‌تر رفتند.

 کسب درآمد از بازی

در ابتدا شاید کسی فکر نمی‌کرد که بتوان با استفاده از گوشی‌های هوشمندی که هرروز با آن‌ها سر و کار داریم و با صرف زمانی برای تفریح و بازی، درآمد نیز کسب کرد! اما خیلی زود کمپانی‌های بازی ساز، راهکارهایی برای استخراج و کسب درآمد از بازی موبایل نیز ارائه کردند که حالا فراگیرتر و متنوع‌تر از همیشه شده است.

چطور از بازی های کریپتویی درآمد ارزی داشته باشیم؟

همانطور که پیش‌تر گفتیم دیگر معامله و خرید و فروش ارزهای دیجیتال تنها راه کسب درآمد رمز ارزی نیست. کسب درآمد از طریق بازی از روش‌های جدید است که موضوع چندان پیچیده‌ای نیست. درواقع تفاوتی میان بازی های کریپتویی و بازی‌های معمولی وجود ندارد و تنها نحوه پاداش در آن‌ها با هم متفاوت است. در بازی‌های کریپتو سیستم پاداش مبتنی بر شبکه بلاکچین است و پس از رد کردن مراحل دشوار بازی، بجای دریافت قابلیت‌ها و توانایی‌های بیشتر می‌توانید رمز ارز یا یک توکن غیرقابل تعویض (NFT) جایزه بگیرید.

درواقع مزایای دریافت شده‌ی شما از انجام بازی هم در خود بازی قابل استفاده خواهند بود و هم می‌توانید بعنوان یک دارایی واقعی آن‌ها را با دیگران مبادله کنید. این ساده‌ترین و البته تنها یکی از روش‌های کسب درآمد از طریق انجام هر بازی‌ کریپتویی رایگان و غیر رایگان و بدون سرمایه اولیه است.

برای استفاده از دارایی‌های کسب شده از طریق بازی لازم است یک کیف پول دیجیتالی داشته باشید. با اتصال کیف پول به بازی پس از رسیدن حجم دارایی شما به مقدار مشخص می‌توانید آن را به راحتی به کیف پول دیجیتالتان متنقل کنید.

ناگفته نماند که درآمد کسب شده از طریق بازی شما را ثروتمند نخواهد کرد اما جذابیت بدست آوردن یک دارایی واقعی می‌تواند ساعت‌ها شما را با بازی‌های کریپتویی سرگرم کند. میزان درآمد شما ارتباط مستقیم با ساعات بازی کردن شما و طی مراحل مختلف بازی دارد.

کسب درآمد رمز ارزی از بازی کریپتویی

معرفی بهترین بازی های بلاکچینی برای کسب درآمد رمزارزی

تنوع بازی های متاورسی، کریپتویی یا بلاکچینی به قدری زیاد است که برای پیدا کردن بازی محبوبتان گزینه‌های زیادی پیش رو خواهید داشت. این بازی‌ها هم در سبک بازی و هم در شیوه اهدای پاداش یا درآمد به بازیکن‌ها بسیار متنوع‌اند. اگر بخواهیم لیستی از بازی های کریپتویی اندورید و آیفون تهیه کنیم احتمالا آیتم‌های لیست سه رقمی خواهد شد در نتیجه به معرفی چند بازی پرطرفدار و محبوب تا به امروز اکتفا می‌کنیم.

اکسی اینفینیتی Axie Infinity

سیستم پاداش در بازی اکسی اینفینیتی با اهدای رایگان ارز دیجیتال به کاربران است. در این بازی با خرید و پرورش موجوداتی به نام اکسی آن‌ها را برای مبارزه تقویت می‌کنید و در نهایت با پیروزی آن‌ها ارز دیجیتال دریافت خواهید کرد. اکسی درواقع شبیه یک حیوان خانگی یا چیزی شبیه بازی پوکمون گو است و از لحاظ گیم‌پلی یک بازی استراتژیک تلقی می‌شود.

در اکسی اینفینیتی علاوه بر پاداش در ازای پیروزی در مبارزات تن به تن با اکسی‌ها، امکان تهیه معجون‌هایی ارزشمند را نیز دارید که در صرافی‌های آنلاین مثل بایننس قابل معامله هستند. اگر دوست دارید یک قدم فراتر بگذارید هم می‌توانید اکسی خود را به فروش بگذارید چرا که هر اکسی دارای ویژگی‌های منحصربفرد خودش است و بعنوان یک توکن غیرمثلی (NFT) قابل خرید و فروش هستند.

بازی اکسی اینفینیتی توکن اختصاصی خودش را هم دارد که با عناوین مستعار AXS و SLP به کاربران پاداش داده می‌شوند. توکن AXS یکی از توکن‌های محبوب در صرافی بایننس است که قیمت هر کدام از آن‌ها به بیش از ۱۳۰ دلار می‌رسد.

بازی های کریپتویی

دیسنترالند Decentraland

بازی دیسنترالند را می‌توان یکی از بازی های متاورسی دانست. دیسنترالند بر روی بلاک‌چین اتریوم بنا شده و درحال تبدیل شدن به یکی از فراگیرترین بازی‌های کریپتویی حال حاضر است. در این بازی منبع درآمدی شما زمین‌های مجازی‌ست که با نماد LAND شناخته می‌شوند.

هر قطعه از زمین‌ها در بازی دیسنترالند یک توکن NFT مبتنی بر استاندارد ERC-721 است و با توکن مخصوص Decentraland که با نماد MANA معامله می‌شود قابل خریداری است. در این بازی کاربران رویدادهای مختلفی را در زمین‌های خود برگزار می‌کنند.

از برگزاری گالری‌های هنری گرفته تا کنسرت، بازی‌های مجازی و حتی فروش بیلبوردهای تبلیغاتی برندهای مطرح دنیا! همه‌ی فعالیت‌های انتخابی کاربران در فضای بازی دیسنترالند می‌تواند برای آن‌ها درآمدزا باشد و این موضوع بازی را به گزینه‌ای جذاب برای کسب درآمد از طریق بازی تبدیل کرده است.

فارمرز ورلد FarmersWorld

ساخت و نگهداری زمین‌های کشاورزی ایده‌ی بازی فارمرزلند است که برای بسیاری از علاقمندان به بازی آشناست. در این بازی محصولات کشاورزی بکارید، برداشت کنید، بفروشید و در نهایت مزارع خود را گسترش دهید تا برای گسترش زمین‌های خود و حمله به سایر سرزمین‌ها آماده شوید.

شیوه درآمدزایی در این بازی از طریق استخراج و ضرب توکن بومی خود بازی یعنی GOLD است. بازی فارمرزورلد در نهایت سادگی یکی از بازی‌های اعتیادآور و البته سودآور است.

بازی متاورسی

سندباکس Sandbox

همانطور که از نام این بازی پیداست، فضایی برای بازی آزادانه کاربران در دنیای مجازی فراهم شده است. سندباکس از بازی های بلاکچینی است که بر روی پلتفرم اتریوم ساخته شده و در آن با خرید یا بدست آوردن یکی از ۱۶۶ هزار زمین موجود می‌توانید فعالیت خود را در این دنیای مجازی آغاز کنید.

کاربران در این زمین‌ها موزه، بانک، بازی و هزاران محیط سرگرم‌کننده بنا کرده‌اند. این بازی یک ابزار بنام بازی ساز هم دارد که گیمرها می‌توانند به کمک آن بازی‌های خود را در این پلتفرم طراحی و عرضه کنند.

ایلین ران Alien Run

یک بازی آرکید و بی‌انتها که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم و البته معتاد کند! اگر به رد کردن چالش‌های بازی‌های کلاسیک و کسب درآمد رمزارز علاقمندید بازی Alien Run بهترین گزینه موجود است. با طی هر مرحله در این بازی به سادگی سطح درآمدتان از بیت کوین را مشاهده و با رسیدن به رقم مشخصی آن را به کیف پول دیجیتالتان منتقل کنید.

نظرات