بهترین برند های چراغ قوه در بازار چه برند هایی هستند؟

0

برای خرید چراغ قوه، یک راه بسیار عالی آشنایی با بهترین برند های چراغ قوه در بازار است. در این نوشته ۶ برند محبوب چراغ قوه در جهان را به شما معرفی کرده‌ایم.

نکات مهم انتخاب چراغ قوه

به لطف چراغ‌های متعدد، دنیای امروز، البته تا زمانی که برق قطع نشود؛ همیشه نورانی است. بنابراین شاید داشتن یک چراغ قوه غیرضروری به‌نظر برسد. با این وجود وقتی تمدن را پشت سر می‌گذارید؛ و به طبیعت‌گردی می‌روید؛ بدون وجود یک چراغ قوه خوب، حرکت در اطراف اشیا، یافتن وسایل در چادر یا پیدا کردن کلیدهای خود برای باز کردن قفل درب جلوی خودرو بسیار دشوار می‌شود. اینجاست که داشتن یک چراغ قوه حرفه‌ای به موضوعی مهم تبدیل خواهد شد. البته چراغ قوه‌ها تنها برای طبیعت‌گردی و ماجراجویی نیستند؛ و از آنها در موقعیت‌های مختلفی در صنایع و فعالیت‌های امنیتی نیز استفاده می‌شود.

اگر شما هم به اهمیت داشتن یک چراغ قوه پی برده‌اید؛ باید نکات مهم انتخاب چراغ قوه مناسب را بدانید. در کنار آشنایی با این نکات، شناخت برندهای مطرح در حوزه تولید این محصولات نیز بسیار کمک‌کننده است. بر همین اساس در این نوشته به بررسی بهترین برندهای چراغ قوه موجود در بازار پرداخته‌ایم.

چراغ قوه‌های آیس بیم AceBeam

این برند در تولید چراغ قوه‌های تاکتیکی با قدرت بالا، تخصص ویژه‌ای دارد. به همین دلیل برندی محبوب در میان شکارچیان و کوله‌گردهای مشتاق است.

وقتی کمپانی آیس بیم در سال ۲۰۱۴ تاسیس شد؛ این برند بلافاصله با ارائه مدل‌های D45 و M20 خود در بازار شناخته شد. چراغ قوه D45 در همان سال به عنوان بهترین چراغ قوه ۴۰۰۰ لومن شناخته شد. همچنین مدل M20 محصول منتخب مشتریان در آن سال لقب گرفت. این برند از زمان تاسیس، انواع چراغ قوه‌ها و لوازم جانبی آن را با کیفیت بالا تولید کرده است.

شکارچیان، کوهنوردان، کوله‌گردها و طبیعت‌گردان از قدرت و دوام چشم‌گیر چراغ قوه‌های این برند اغلب راضی هستند. این برند همچنین مجموعه‌ای بزرگ از مدل‌های تاکتیکی قابل نصب روی کمان یا تفنگ را ارائه می‌دهد. آیس بیم همچنین چراغ قوه‌های قابل حمل روزمره (EDC)، چراغ‌های دوچرخه، چراغ‌های جلو، باتری‌ها، شارژرها و لوازم جانبی مانند باتری‌های جایگزین و فیلترهای روشنایی را تولید و ارائه می‌کند.

چراغ قوه‌های آسترو لوکس AstroLux

این برند انواع چراغ قوه‌های جاکلیدی، استاندارد و پرقدرت در فضای باز را ارائه می‌دهد. کمپانی آسترو لوکس به‌تازگی و در سال ۲۰۱۸ تاسیس شده است. در واقع آسترو لوکس یک برند متخصص در تولید چراغ قوه‌های کوچک است؛ که به دلیل تنوع گسترده محصولات خود، محبوبیت زیادی دارد. این برند در تلاش است تا قابلیت‌های عملکردی محصولات خود را با اطلاعات دقیق و نمایش‌های ویدئویی متعدد نشان دهد.

خط تولید آسترو لوکس شامل طیف قابل توجهی از انواع چراغ قوه، از جمله مدل‌های قابل حمل روزمره، جاکلیدی، کمپینگ و البته چراغ قوه‌های تاکتیکی، در اندازه‌های مختلف است؛ که به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد چراغ قوه‌ای متناسب با علایق خود پیدا کنند.

چراغ قوه‌های ناکت گان Octagon

این کمپانی روی چراغ قوه‌های کوچک و پرقدرت تمرکز دارد. دستگاه‌هایی که به‌راحتی در جیب یا کیف حمل می‌شوند.

هنک وانگ، مالک و البته بنیان‌گذار برند ناکت گان و یک برند دیگر است. او به دلیل تخصص خود در ساخت و تعمیر چراغ قوه، به‌قدری شناخته شده است؛ که بسیاری از مصرف‌کنندگان او را بهتر و بیشتر از برندهای چراغ قوه می‌شناسند. همین تخصص هم باعث توسعه و فروش این محصولات روشنایی می‌شود. بنابراین جای تعجب نیست که این برند علی‌رغم اندازه کوچک شرکت، محصولاتی با کیفیت بالا ارائه می‌دهد.

ناکتیگان به‌طور مرتب چراغ قوه‌های خود را ارتقا می‌دهد؛ تا مشکلاتی را که در مدل‌های موجود شناسایی شده را برطرف کرده و بهترین محصولات ممکن را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهد.

معرفی بهترین برند چراغ قوه موجود در بازار

چراغ قوه‌های فنیکس Fenix

به کمک فونیکس می‌توانید از میان طیف گسترده‌ای از چراغ قوه‌ها، با طیف وسیعی از قدرت‌ها و قیمت‌ها انتخاب کنید.

برند فونیکس ​​در سال ۲۰۰۱ تاسیس شد؛ و در حال حاضر محصولات روشنایی خود را به بیش از ۱۰۰ کشور صادر می‌کند. این شرکت در تلاش است تا چراغ قوه و سایر محصولات نورپردازی را طوری طراحی کند؛ که فراتر از نیازهای روشنایی کاربران باشد. البته محصولات Fenix ​​دوام را فدای رسیدن به این هدف نمی‌کنند. در واقع این شرکت برای توسعه طیف وسیعی از چراغ قوه‌های مناسب برای موقعیت‌های مختلف وقت گذاشته است؛ تا مصرف‌کنندگان بتوانند مدل مناسب را براساس نیاز خود بیابند.

محصولات فونیکس از باتری‌های ساده یا شارژی گرفته تا چراغ قوه‌های تاکتیکی سنگین را پوشش می‌دهند. پلیس، نیروهای امنیتی و علاقه‌مندان به طبیعت و فضای باز از مهم‌ترین مشتریان فنیکس هستند.

چراغ قوه‌های ایمالنت Imalent

تنوع محدود محصولات Imalent تحت‌الشعاع خروجی لومن چشم‌گیر این چراغ قوه‌ها قرار گرفته است. دستگاه‌هایی که نور مستقیم آنها حتی می‌تواند موجب کوری موقت انسان شود.

با وجود اینکه ایمالنت تنها یک دهه پیش و در سال ۲۰۱۰ تاسیس شد؛ به دلیل قدرت روشنایی بسیار بالای محصولات خود، همراه با اندازه‌های کوچک و قابل حمل، خیلی زود محبوبیت خود را در بین علاقه‌مندان به ابزارهای دفاع شخصی افزایش داد. چراغ قوه‌های ایمالنت را می‌توان محصولاتی با کیفیت بالا و قیمت متوسط دانست.

چراغ قوه‌های جمع‌وجور و قدرتمند ایمالنت به دلیل خروجی لومن چشم‌گیرشان، علی‌رغم اندازه متوسطی که دارند؛ بسیار محبوب بوده و همین موضوع آنها را به گزینه‌ای عالی برای چراغ قوه حمل روزانه نیز تبدیل کرده است. کاربران می‌توانند این چراغ قوه‌ها را در مکان‌های مختلف، از پارکینگ گرفته تا راه‌پله، برای یافتن موارد مختلف و… به‌کار ببرند.

چراغ قوه‌های لومین تاپ Lumintop

سفرهای کمپینگ و طبیعت‌گردی، با چراغ قوه‌های ضدآب، فانوس‌ها و چراغ‌های پیشانی لومین تاپ، بسیار سرگرم‌کننده‌تر و ایمن‌تر هستند.

برند Lumintop یک طراح، سازنده و توزیع‌کننده چراغ قوه LED سفارشی و خدماتی است. همچنین این برند متخصص در تولید چراغ قوه LED و لوازم جانبی آن شناخته می‌شود. این شرکت در سال ۲۰۰۶ تاسیس شد؛ و با بیش از ۲۰۰ توزیع‌کننده در سراسر جهان، محصولات خود را به بیش از ۳۰ کشور صادر می‌کنند. این برند به دلیل طراحی خاص چراغ قوه‌های خود، به شهرت بین‌المللی دست یافته است.

لومین تاپ طیف گسترده‌ای از چراغ قوه‌ها و محصولات جانبی چراغ قوه، از جمله فانوس، چراغ پیشانی، چراغ دوچرخه، گیره کمربند و جلیقه را ارائه می‌دهد. در نهایت باید گفت کاربران از پولی که برای خرید این محصولات پرداخت می‌کنند؛ رضایت بالایی دارند. چراکه اگرچه اغلب این محصولاتِ ممتاز با قیمت بالایی عرضه می‌شوند؛ اما در طرح‌های ابتدایی‌تر ارزان‌تر بوده و برای علاقه‌مندان آماتور فضای باز انتخابی عالی هستند.

در پایان معرفی بهترین برند چراغ قوه موجود در بازار بهتر است بدانید که هیچ چیزی هنگام انتخاب چراغ قوه، مهم‌تر از نیاز و کاربری شما نیست. در واقع اگر یکی از برندهای محبوب و شناخته شده بازار را انتخاب کنید؛ دیگر نیاز نیست که نگران کیفیت، دوام، درستی اعداد اعلامی و… باشید.

نظرات