آخرین وضعیت تعطیلی مدارس نوبت بعدازظهر (شیفت عصر) امروز ۲۴ بهمن ۱۴۰۱

0

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس نوبت بعدازظهر (شیفت عصر) امروز ۲۴ بهمن ۱۴۰۱

تعطیلی مدارس نوبت بعدازظهر (شیفت عصر) امروز ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ به علت بارش برف سنگین و یخبندان معابر مشخص شد. مدارس نوبت بعدازظهر برخی نقاط شهرها و استان ها امروز ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ در نوبت عصر و شیفت بعد از ظهر تعطیل است. جزئیات خبر:
قزوین غیرحضوری شد

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس نوبت بعدازظهر (شیفت عصر) امروز 24 بهمن 1401

تعطیلی مدارس شیفت عصر استان قزوین امروز ۲۴ بهمن ۱۴۰۱

روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین: به توجه فرهنگیان، دانش آموزان و خانواده های محترم به اطلاع هم استانی های عزیز می رساند با توجه به برودت هوا، یخبندان و لغزندگی جاده ها جهت جلوگیری از حوادث احتمالی، کلیه مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی نواحی یک و دو قزوین و شهرستان البرز و آبیک در نوبت بعداز ظهر روز دوشنبه بیست و چهارم بهمن ماه غیر حضوری است.

همچنین تمام مدارس در تمام مقاطع تحصیلی در آوج، الموت غربی و منطقه کوهین روز دوشنبه بیست و چهارم بهمن ماه، غیر حضوری است. مابقی مناطق آموزش ها حضوری است.حضور عوامل اجرایی در مدارسی که آموزش ها مجازی می باشد، الزامی نیست.

پایگاه های سنجش نوآموزان پیش دبستانی و بدو ورود به دبستان نیز تعطیل است.

همچنین دانشگاه آزاد اسلامی قزوین هم با صدور اطلاعیه‌ای از تعطیلی کلاس‌های درس این دانشگاه در روز دوشنبه، ۲۴ بهمن‌ماه خبر داد. در اطلاعیه دانشگاه آزاد آمده است: «به علت ادامه برودت هوا و شرایط نامساعد جوی، تمامی کلاس‌های دانشگاه در روز دوشنبه، ۲۴ بهمن تعطیل است. گفتنی است بخش‌های اداری دانشگاه دایر است.»

دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) هم با صدور اطلاعیه‌ای کلاس‌های درس فردا را غیرحضوری و مجازی اعلام کرده است.


مدارس شیفت عصر استان قم در تمامی مقاطع غیرحضوری شد

🔹اداره کل آموزش و پرورش استان از غیرحضوری شدن فعالیت تمامی مدارس استان قم درشیفت عصر امروز خبر داد.


تعطیلی برخی مدارس شهرستان شیروان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان، بعلت بارندگی برف، برودت هوا و یخ زدگی معابر فعالیت درسی و آموزشی و پرورشی مدارس شهر لوجلی، کلیه مدارس بخش های سرحدو قوشخانه و مدارس روستاهای اسطرخی، برزلی، تبریان، قشلاق،گرماب، ترانلو، قلعه حسن، قلعه بیگ، نقدو، دولو،دواب، خلاجلو، رشوانلو، کورکانلو، شرکانلو و کلاته بالی در بخش مرکزی شهرستان شیروان فقط نوبت صبح روز دوشنبه ۲۴ بهمن ماه غیر حضوری و در بستر شاد برگزار می شود.

لازم به ذکر است مدیران محترم مدارس صرفه جویی لازم را در مصرف انرژی گاز نسبت به برودت سردی هوا داشته باشند.

فرهنگ صرفه جویی را در دانش آموزان عزیز نهادینه نموده و مراقب یخ زدگی سیستم های حرارتی موتورخانه ها باشند.

 


غیر حضوری شدن مدارس فریدونشهر به دلیل بارش شدید برف

فرماندار شهرستان فریدونشهر: با توجه به برودت دما، بارش شدیدبرف وکولاک و یخ زدگی معابر و به منظور پیشگیری از وقوع حوادث ناشی از لغزندگی و ایمنی تردد دانش آموزان، فعالیت مدارس دوره ابتدایی سطح شهر و کلیه مقاطع روستایی شهرستان فریدونشهر، روز دوشنبه ۲۴ بهمن ماه ۱۴۰۱ به صورت غیرحضوری و مقاطع متوسطه اول و دوم سطح شهر با یک ساعت تاخیر می باشد.


تعطیلی مدارس شهری و روستایی ایوانکی در گرمسار امروز ۲۴ بهمن

محمدمهدی ملائیان رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان، اظهار داشت: به علت بارش برف و برودت هوا ساعت و نحوه حضور دانش‌آموزان در برخی نقاط استان سمنان تغییر یافت.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان گرمسار (فقط مدارس شهری و روستایی ایوانکی)، به‌صورت غیرحضوری برگزار می‌شود. در منطقه بسطام و روستاهای اطراف نیز مدارس به‌صورت غیرحضوری برگزار می‌شود. در شهرستان مهدی‌شهر، میامی نیز آغاز فعالیت مدارس از ساعت ۹ صبح خواهد بود.در منطقه بیارجمند (فقط مدارس شهری) نیز آغاز فعالیت از ساعت ۹ صبح است.


تعطیلی مدارس استان مرکزی شیفت عصر

اسماعیل جیریایی، رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم، با اشاره به وضعیت فعالیت مدارس استان مرکزی، اظهار داشت: فعالیت تمام مدارس نوبت صبح و عصر استان به‌دلیل برودت هوا، بارش برف و لغزندگی معابر و جاده‌ها روز دوشنبه بیست و چهارم بهمن‌ماه به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی افزود: پیرو هماهنگی با ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران، با توجه به بارش برف و لغزندگی معابر، تمامی مدارس و آموزشگاه‌ها شامل مهدهای کودک، مراکز پیش‌دبستانی و مدارس همه دوره‌های آموزشی در کل استان مرکزی، روز دوشنبه ۲۴ بهمن ماه در نوبت صبح و عصر به صورت غیرحضوری فعالیت خواهند کرد.


تعطیلی مدارس ابتدایی و متوسطه اول استان زنجان در شیفت بعدازظهر

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان از تعطیلی همه مدارس مقطع ابتدایی و متوسطه اول استان زنجان در شیفت بعدازظهر خبر داد.

صفی‌اله کرامتی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به برودت هوا و بارش برف بنا به تصمیم اعلام شده همه مدارس مقطع ابتدایی و متوسطه اول استان زنجان در شیفت بعدازظهر تعطیل و آموزش در بستر شاد انجام خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان تصریح کرد: بنا به اعلام اداره‌کل هواشناسی بارش برف تا فردا ادامه خواهد داشت و این تصمیم بر همین اساس اتخاذ شده است.

جزئیات تعطیلی مدارس استان زنجان در روز دوشنبه اعلام شد

اداره‌کل مدیریت بحران استان زنجان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به پیشنهاد اداره کل آموزش و پرورش و فرمانداران استان به‌ جز شهرستان طارم، مدارس ابتدایی و متوسطه اول و دوم تمامی شهرستان‌ها در شیفت صبح روز دوشنبه ۲۴ بهمن‌ماه به‌صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

همچنین دوره متوسطه دوم در شهرستان ماهنشان و شهرهای زنجان، ابهر و خرمدره به‌صورت حضوری برگزار خواهد شد.


ادارات استان همدان امروز دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، به نقل از استانداری همدان، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار همدان در بخشنامه‌ای به تمامی دستگاه‌های اجرایی اعلام کرد؛ با توجه به بارش برف، برودت هوا و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان مبنی بر ادامه شرایط جوی، تمامی دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، نهادها، مؤسسات، بانک‌ها، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی در سطح استان به استثنای مراکز امدادی، خدماتی، بهداشتی و درمانی در روز دوشنبه ۲۴ بهمن‌ماه به صورت غیرحضوری و دورکار خواهند بود.

در حال تکمیل…

نظرات