فیلم / لحظه هک شدن شبکه خبر هنگام سخنرانی رئیسی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱

1

فیلم / لحظه هک شدن شبکه خبر هنگام سخنرانی رئیسی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱

عکس منتشر شده از هک شدن شبکه خبر و تلوبیون هنگام سخنرانی رئیسی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ در مراسم راهپیمایی چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ از ساعاتی پیش در شبکه های اجتماعی بازتاب گسترده ای در توئیتر و شبکه های اجتماعی داشته است

فیلم لحظه هک شدن شبکه خبر هنگام سخنرانی رئیسی 22 بهمن 1401

عکس منتشر شده از هک شدن شبکه خبر و تلوبیون هنگام سخنرانی رئیسی در مراسم راهپیمایی چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ از ساعاتی پیش در شبکه های اجتماعی بازتاب گسترده ای داشته است

به گزارش ایلنا، در حالی که مراسم چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از شبکه خبر در حال پخش بود در میانه سخنرانی رئیس‌جمهور این شبکه برای لحظاتی هک شد.

پیش از این نیز شبکه خبر و دیگر بخش های صداوسیما مورد حمله سایبری قرار گرفته بودند.

گفتنی است شبکه خبر ضمن سخنرانی زنده ابراهیم رئیسی رئیس جمهور برای دقایقی هک شد. برخی منابع اعلام کردند برنامه زنده تلویزیون بدون اختلال پخش شده و تنها سایت تلوبیون برای لحظاتی دچار اختلال در پخش شده و این اتفاق ارتباطی به پخش زنده تلویزیونی نداشته است.

در همین رابطه، فرهیختگان توییتی درباره هک منتسب به تلویزیون منتشر کرده است که ادعا شده صرفا تلوبیون از دسترس خارج شده و ربطی به شبکه یک سیما ندارد.

فرهیختگان توییتی درباره هک منتسب به تلویزیون منتشر کرده است که ادعا شده صرفا تلوبیون از دسترس خارج شده و ربطی به شبکه یک سیما ندارد.

گفتنی است که برخی منابع این هک را تحت عنوان «هک شبکه خبر» پوشش داده بودند.

 

1 دیدگاه در “فیلم / لحظه هک شدن شبکه خبر هنگام سخنرانی رئیسی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱

  1. علیرضا گفت:

    پخش زنده تلویزیونی مشکلی نداشته
    سایت تلوبیون برای لحظاتی دچار اختلال شده.

نظرات