اطلاعیه فوری تعطیلی مدارس امروز یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ (بارش برف و آلودگی هوا)

0

اطلاعیه فوری تعطیلی مدارس‌ امروز یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ (بارش برف و آلودگی هوا)

 تعطیلی مدارس یکشنبه ۲۳ بهمن ماه در استان مرکزی

تعطیلی مدارس یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ بر اساس به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی، براساس تصمیم جلسه کارگروه پیشگیری هماهنگی وفرماندهی عملیات پاسخ به بحران، باتوجه به بارش برف و لغزندگی معابر، کلیه مدارس و آموزشگاه ها شامل، مهدهای کودک، مراکز پیش دبستانی و مدارس همه دوره های آموزشی در شهرستانهای خنداب، شازند و منطقه سربند، روز یکشنبه ۱۴۰۱/۱۱/۲۳، در نوبت صبح به صورت غیرحضوری فعالیت خوهند کرد.

مدارس ابتدایی مناطق ۱ تا ۵ شهر تهران ، روز یکشنبه ۲۳ بهمن ماه غیر حضوری خواهد بود.

آموزش در مدارس ابتدایی مناطق ۱ تا ۵ شهر تهران ، روز یکشنبه  ۲۳ بهمن ماه غیرحضوری شد

🔹️بنا بر اعلام اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، به دلیل برودت هوا، بارش برف و لغزندگی سطح معابر، آموزش در

🔹️همچنین مدارس ابتدایی شهرستانهای دماوند و رودهن و همه مدارس شهرستان فیروزکوه در نوبت صبح امروز یکشنبه تعطیل و آموزش غیر حضوری است./ صداوسیما

فوری: اطلاعیه تعطیبی / با توجه به اینکه این خبر در حال تکمیل است تعطیلی مدارس‌ فردا یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ براساس تصمیم اتخاذ شده مدارس اردبیل تعطیل است و مدارس خوی و بخش‌های صفاییه، قطور و اوه اوغلی به غیر از روستای بله سور در همه مقاطع از روز یکشنبه ۲۳ بهمن باز و آموزش‌ها به صورت حضوری خواهد بود.

آخرین خبر وضعیت تعطیلی مدارس‌ فردا یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ به علت بارش برف، آلودگی هوا و برف و بوران و یخبندان و سرما آیا تعطیل است؟ یا نه در شهرهای تهران ، البرز و کرج ، ایلام و شهرهای جنوبی ، اصفهان ، تبریز ، زاهدان، زابل، مشهد ، خوزستان ، اهواز ، یزد ، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، اهواز، ، خوی، سلماس، سیستان و بلوچستان ، بوشهر ، زنجان ، اصفهان ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان و شیراز و… اخبار تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ تا ساعاتی دیگر پس از تصمیم گیری مراجع ذیربط منتشر خواهد شد و احتمال تعطیلی برخی مدارس به دلیل بارش برف و ورود سامانه جدید بارشی و آلودگی هوا وجود دارد

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس‌ فردا یکشنبه 23 بهمن 1401 (بارش برف و آلودگی هوا)

تعطیلی مدارس اردبیل فردا یکشنبه ۲۳ بهمن ماه ۱۴۰۱ مشخص شد

روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل در خصوص نحوه استمرار فعالیت های آموزشی مدارس در روز یکشنبه ۲۳ بهمن ماه ۱۴۰۱
به دلیل برودت هوا در شهر اردبیل، پیش دبستانی و ابتدایی در نوبت قبل از ظهر، فعالیت آموزشی مدارس بصورت غیر حضوری و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

🔹آموزش و پرورش استان اردبیل: به دلیل برودت هوا در شهر اردبیل، پیش دبستانی و ابتدایی در نوبت قبل از ظهر، فعالیت آموزشی مدارس به صورت غیر حضوری و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

مدارس برخی از شهرستان های کردستان غیرحضوری شد

🔹مدارس تمام مقاطع تحصیلی (پیش دبستانی، ابتدایی، متوسطه اول، متوسطه دوم) شهرستان‌های سنندج ، مریوان ، دیواندره ، کامیاران و سروآباد در هر دو نوبت صبح و عصر به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

در حال تکمیل….

با توجه به ورود سامانه بارشی جدید در هفته پیش رو، احتمال تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ وجود دارد، اما تا این ساعت هنوز اطلاعیه جدیدی از سوی آموزش و پرورش صادر نشده است. بنابراین فردا مدارس تعطیل نیست.

اخبار جدید تعطیلی مدارس‌ ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ به اطلاع دانش اموزان و والدین محترم می رسد که پیگیر تعطیلات و تعطیلی مدرسه ها و دانشگاه ها هستند…

تعطیلی مدارس خوی فردا یکشنبه ۲۳ بهمن لغو شد

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی‌ گفت: آموزش در مدارس شهرستان زلزله‌زده خوی پس از ۲ هفته تعطیلی و غیر حضوری، از یکشنبه حضوری می‌شود.

علی مطهری جمعه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: براساس تصمیم اتخاذ شده مدارس بخش‌های صفاییه، قطور و اوه اوغلی به غیر از روستای بله سور در همه مقاطع از روز یکشنبه ۲۳ بهمن باز و آموزش‌ها به صورت حضوری خواهد بود.

وی افزود: در بخش فیرورق با توجه به شرایط مدارس همه مقاطع تحصیلی همچنان تا آخر هفته آینده غیر حضوری و آموزش از طریق شبکه شاد دنبال خواهد شد.

مطهری اضافه کرد: مدارس روستایی بخش مرکزی خوی در همه مقاطع نیز از روز یکشنبه ۲۳ بهمن به صورت حضوری خواهد بود و کادر آموزشی و دانش‌آموزان ملزم به حضور در کلاس درس هستند.

به گفته وی، در بخش مرکزی خوی مدارس مناطق شهری در صورتی که مکان اسکان اضطراری و اردوگاه‌ زلزله‌زدگان باشند یا بر اثر زلزله تخریب شده و یا آسیب دیده‌اند، غیر حضوری و آموزش از طریق شبکه شاد و در غیر این صورت آموزش حضوری است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی یادآور شد: این تصمیم در شرایط موجود اتخاذ شده و تا آخر هفته آینده این فرآیند ادامه دارد ولی در صورت بروز شرایط جدید، تصمیم مقتضی و متناسب با وضعیت اتخاذ و اطلاع رسانی خواهد شد.

وضعیت آبوهوا شهرها در روز ۱۴۰۱/۱۱/۲۳

سازمان هواشناسی ساعاتی پیش اعلام کرد: از امشب تا روز یکشنبه (۱۹ تا ۲۳ بهمن) به تناوب با فعالیت‌های سامانه بارشی در استان، آسمان نیمه ابری تا ابری در برخی ساعات همراه با بارش برف و باران گاهی رگبار و رعدوبرق و در ارتفاعات مه و بارش برف گاهی کولاک همچنین در نقاط مستعد احتمال بارش تگرگ نیز پیش‌بینی می‌شود.

ورود سامانه بارشی به تهران

روز یکشنبه ۲۳ بهمن ماه سامانه بارشی در قالب مناطق نیمه غربی و نوار شمالی کشور فعال خواهد بود و سبب بارش در این مناطق خواهد شد.

گفتنی است، طی روز یکشنبه ۲۳ بهمن ماه بارش در کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، شمال غرب فارس، غرب و جنوب اصفهان، شرق لرستان و جنوب همدان شدت خواهد داشت و روز دوشنبه ۲۴ بهمن ماه بارش در شمال شرق خوزستان، شرق لرستان، غرب و جنوب اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال غرب فارس و شمال خراسان رضوی ادامه خواهد داشت و در شمال غرب، غرب، دامنه‌های جنوبی البرز، خراسان شمالی و سواحل شمالی دریای خزر بارش پراکنده رخ می‌دهد.
همچنین سه شنبه ۲۵ بهمن ماه در دامنه‌ها و ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی و بخش‌هایی از مرکز و شمال شرق بارش ادامه خواهد داشت و این در حالیست که جمعه و شنبه ۲۱ و ۲۲ بهمن ماه خلیج فارس و دریای عمان مواج خواهد بود.

نظرات