علت دقیق واریز نشدن یارانه بهمن ۱۴۰۱ اعلام شد!/ خبر خوش برای جاماندگان

0

علت دقیق واریز نشدن یارانه بهمن ۱۴۰۱ اعلام شد!/ خبر خوش برای جاماندگان یارانه بهمن ماه ۱۴۰۱ که هنوز یارانه خود را دریافت نکردند. از ۲۳ تا ۲۴ بهمن منتظر واریز یارانه خود باشند.

علت دقیق واریز نشدن یارانه بهمن 1401 اعلام شد!/ خبر خوش برای جاماندگان

علت دقیق واریز نشدن یارانه بهمن ۱۴۰۱ اعلام شد!/ خبر خوش برای جاماندگان

علت عدم واریز یارانه بهمن ماه (۱۴۰۱) اختلال در سامانه پرداخت یارانه در برخی بانک های عامل بوده و احتمالا یارانه جاماندگان تا ۲۳ یا ۲۴ بهمن ماه واریز می‌شود و بر این اساس علت واریز نشدن یارانه افراد، قطع یارانه آنها نیست و مشکل از اختلال در سامانه این بانک است.

این مشکل در حالی پیش آمده که بسیاری از مخاطبان در پیام‌هایی اعلام کرده‌اند که یارانه بهمن ماه آنها واریز نشده است. بیشترین انتقاد از عدم واریز یارانه هم مربوط به بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بود.

به گزارش تجارت‌نیوز،‌ بیستم بهمن ماه جدیدترین مرحله یارانه نقدی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی واریز شد. اما برخی از مردم می‌گویند که یارانه آنها واریز نشده و برخی که یارانه ۴۰۰ هزار تومانی می‌گرفته‌اند، مبلغ ۳۰۰ هزار تومان دریافت کرده‌اند. برخی افراد گفته اند که یارانه آنها واریز شده اما مبلغ آن به اندازه ماه‌های قبل نیست.

واریز یارانه نقدی بهمن ماه از روز گذشته آغاز شده است اما برخی از افراد هنوز یارانه خود را دریافت نکرده‌اند. پیگیری‌های تجارت‌نیوز نشان می‌دهد اختلال در سامانه باعث واریز نشدن یارانه برخی از افراد شده است. بیشترین میزان عدم واریزی یارانه مربوط به بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و بانک رفاه است. به عبارتی افرادی که یارانه خود را از این بانک‌ها دریافت می‌کردند، هنوز یارانه نگرفته‌اند.

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نشان می‌دهد که سامانه واریز یارانه این بانک با مشکل مواجه شده است. یکی از اپراتورهای این بانک در پاسخ به خبرنگار تجارت‌نیوز اعلام کرد که اختلال در سامانه، علت عدم واریز یارانه است و احتمالا یارانه نقدی بهمن ماه ظرف یک تا دو روز آینده واریز می‌شود.

قطع یارانه خرید دلار سهمیه‌ای؟

دو ماه قبل و همزمان با اوج گرفتن قیمت دلار و خرید دلار سهمیه‌ای هم اعلام شد که احتمال دارد افرادی که دلار سهمیه‌ای می‌خرند از لیست یارانه حذف شوند. اما واریز نشدن یارانه بهمن ماه برای برخی سرپرستان خانوار ارتباطی با قطعی ندارد و گفته میشود که اختلال در سامانه علت این عدم واریزی بوده است.

نظرات