راهنمای کامل ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی ۱۴۰۱ در سامانه es.tamin.ir

0

راهنمای کامل ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی ۱۴۰۱ در سامانه es.tamin.ir

آموزش و راهنمای کامل ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی ۱۴۰۱ در سامانه es.tamin.ir از ساعت ۱۰ صبح روز پنج‌شنبه ۲۰ بهمن تا ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ آغاز شد. هر یک از بازنشسته های تأمین‌اجتماعی می‌توانند شخصاً و بدون نیاز به مراجعه حضوری، برای دریافت وام قرض‌الحسنه ۱۲ میلیون تومانی به سامانه es.tamin.ir مراجعه کرده و ثبت‌نام کنند. جزئیات و شرایط و نحوه ثبت نام و تعداد اقساط را بخوانید

آدرس سایت ثبت نام وام ۱۲ میلیون تومانی بازنشستگان تامین اجتماعی + نحوه ثبت نام

نحوه ثبت نام وام قرض الحسنه بازنشستگان تامین اجتماعی بهمن ۱۴۰۱

روابط عمومی سازمان تأمین‌ اجتماعی اعلام کرد: همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر، سامانه متمرکز ثبت‌نام وام قرض‌الحسنه بازنشستگان سازمان تأمین‌ اجتماعی آغاز به کار کرد. این سامانه از ساعت ۱۰ صبح روز پنج‌شنبه ۲۰ بهمن تا۳۰ بهمن، از طریق سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین‌اجتماعی به نشانی es.tamin.ir در دسترس خواهد بود.

هر یک از بازنشستگان تأمین‌ اجتماعی می‌توانند شخصاً و بدون نیاز به مراجعه حضوری، برای دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۲ میلیون تومانی در این سامانه ثبت‌نام کنند.

سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین‌اجتماعی به نشانی es.tamin.ir در دسترس قرار گرفت و این سامانه تا پایان روز یکشنبه ۳۰ بهمن ماه برای ثبت‌نام متقاضیان تسهیلات فعال خواهد بود.

تعداد اقساط و بازپرداخت وام ۱۲ میلیون تومانی تامین اجتماعی

وام ۱۲ میلیون تومانی با باز پرداخت ۲۴ ماهه می باشد

شرایط تسهیلات قرض‌الحسنه سازمان تأمین‌ اجتماعی

شرایط این دوره از تسهیلات قرض‌الحسنه سازمان تأمین‌ اجتماعی عبارتند از:

  • بازنشستگانی که سن آنها حداقل ۵۰ و حداکثر ۷۸ سال است
  • دارای حداقل دو فرزند تحت‌ تکفل هستند
  • داشتن حداقل ۱۰ سال سابقه بیمه‌پردازی
  • امکان قانونی کسر اقساط براساس شرایط حقوق دریافتی
  • طی دو سال گذشته نیز از تسهیلات قرض‌الحسنه استفاده نکرده‌اند

متقاضیان باید در سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین‌ اجتماعی به نشانی es.tamin.ir از پیش ثبت‌نام کرده باشند و داشتن حداقل ۱۰ سال سابقه بیمه‌پردازی و فراهم بودن امکان قانونی کسر اقساط براساس شرایط حقوق دریافتی از دیگر شرایط دریافت این تسهیلات اعلام شده است.

متقاضیان این تسهیلات لازم است در مدت زمانی مشخص‌شده، پس از ثبت‌نام در سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین‌ اجتماعی ؛ در منوی مستمری بگیران گزینه ثبت درخواست تسهیلات را انتخاب کنند.

تسهیلات قرض‌الحسنه سازمان تأمین‌ اجتماعی در این مرحله به بازنشستگان واجد شرایط سراسر کشور پرداخت می‌شود و برای هر شهرستان متناسب با تعداد بازنشستگان، سهمیه مشخصی تعیین شده و در هر شهرستان تا زمان تکمیل ظرفیت، امکان ثبت‌نام فراهم خواهد بود.

نحوه ثبت نام وام تامین اجتماعی ویژه بازنشستگان

نحوه ثبت نام وام ۱۲ میلیون تومانی بازنشستگان تامین اجتماعی

متقاضیان برای دریافت وام جدید ۱۲ میلیونی تامین اجتماعی باید در سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین‌اجتماعی به نشانی es.tamin.ir ثبت‌نام کنند.

آدرس سایت ثبت نام وام ۱۲ میلیون تومانی بازنشستگان تامین اجتماعی + نحوه ثبت نام

برای درخواست وام قرض الحسنه به آدرس es.tamin.ir مراجعه نمایید و با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور وارد سیستم شوید. سپس در منوی بالای سایت بخش مستمری بگیران، دریافت تسهیلات را کلیک کنید تا وارد صفحه شرایط دریافت وام شوید

مهلت ثبت نام

لازم به ذکر است، این سامانه تا پایان روز یکشنبه ۳۰ بهمن ماه برای ثبت‌نام متقاضیان تسهیلات فعال خواهد بود.

متقاضیان این تسهیلات لازم است در مدت زمانی مشخص‌شده، پس از ثبت‌نام در سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین‌اجتماعی؛ در منوی مستمری بگیران گزینه ثبت درخواست تسهیلات را انتخاب کنند.

 

نظرات