بهترین زمان ورزش برای چاق شدن

0

حتما برای شما هم سوال شده است که کی باید ورزش کنید تا چاق شوید! در این مقاله به بررسی همین موضوع خواهیم پرداخت.

اگر می خواهید با بهترین زمان ورزش برای چاق شدن آشنا شوید در ادامه همراه ما باشید.

ورزش برای چاق شدن

بهترین زمان ورزش برای چاق شدن کی است ؟

اگر به دنبال بهترین زمان برای ورزش برای افزایش وزن هستید، ورزش شبانه ایده خوبی است. برای افزایش وزن و عضله سازی (یا به طور کلی افزایش وزن)، به تمرینات قدرتی نیاز دارید.

همانطور که گفتیم بهترین زمان ورزش برای هر فردی زمانی است که احساس راحتی کند. این لزوما یک زمان ثابت نیست. از نظر علمی، بهترین زمان برای تمرینات قدرتی برای اکثر افراد، احتمالاً بین ساعت ۱۵ تا ۲۱ است. ورزشکار در این ساعت از روز ۲ وعده غذایی اصلی و یک میان وعده خورده است و بدنش انرژی کافی برای یک تمرین قدرتی سخت را دارد. بعد از تمرین نوبت به خوردن وعده غذایی بعدی می رسد و بدنش سوخت می گیرد.

از طرفی در این زمان از روز بدن فرد کاملاً بیدار و فعال است و دمای مرکزی بدن او بالاتر از دمای طبیعی بدنش است. همه این عوامل در عملکرد ورزشکار موثر است. بنابراین اگر دوست دارید بعد از ظهر ورزش کنید، برای افزایش وزن در این ساعت از روز برنامه ریزی کنید.

بهترین زمان برای ورزش کردن شکم

بهترین زمان برای انجام تمرینات شکم زمانی است که با آنها راحت باشید. اما آیا از نظر علمی ممکن است ساعت خاصی از روز برای این نوع تمرین بهتر باشد؟ بله، تمرین عضلات شکم در بعد از ظهر نسبتاً بهترین زمان برای ورزش است.

اگر برنامه شما منعطف است، تمرین عضلات شکم خود را در بعدازظهر یا عصر برنامه ریزی کنید. زیرا ورزش شکم در صبح زود با خطر کمردرد همراه است. علاوه بر این، تمرینات بعد از ظهر برای حفظ ریتم شبانه روزی بدن شما موثرتر و مناسب تر هستند.

نکته: شما می توانید به مقاله برنامه بدنسازی حجمی PDF فیت شو مراجعه کنید تا یک برنامه خوب شکم دریافت کنید تا سریع تر به تناسب اندام برسید.

چگونه در یک هفته چاق شویم ؟

چاق شدن و چاق شدن در ۷ روز کار سختی نیست! اما شما باید بسیار مراقب باشید و همه چیز را درست انجام دهید.

یک برنامه ۷ روزه تهیه کنید و از شنبه شروع کنید. شما باید نکات این مقاله را هر روز انجام دهید. اگر می خواهید در مدت زمان کوتاهی وزن اضافه کنید، باید توجه داشته باشید که این می تواند خطرناک باشد.

بنابراین نباید رژیم غذایی چاقی و افزایش وزن داشته باشید. این مقاله بیشتر برای افرادی که خیلی لاغر هستند مفید است. اگر شما هم یکی از این افراد هستید، این مقاله برای شما مناسب است.

تا اینجا تمام راه های چاق شدن افراد لاغر را بررسی کردیم و سپس به شما می گوییم چگونه در یک هفته چاق شوید.

نکته: اگر می خواهید با فهرست کامل راه های چاقی آشنا شوید برای شما یک پیشنهاد داریم. شما می توانید به مقاله چگونه چاق شویم در یک هفته فیت شو مراجعه کنید.

برای چاقی در ۷ روز کربوهیدرات بخورید!

اگر خیلی لاغر هستید و به دنبال افزایش وزن هستید، کلید موفقیت شما استفاده از کربوهیدرات است.

کربوهیدرات ها به افزایش وزن کمک می کنند. اگر خیلی لاغر نیستید در مصرف کربوهیدرات احتیاط کنید زیرا ممکن است بسیار چاق شوید.

اما اگر خیلی لاغر هستید، لازم نیست مصرف کربوهیدرات خود را محدود کنید. شاید ندانید منظور از کربوهیدرات چیست! در ادامه منابع کربوهیدرات را برای استفاده شما معرفی می کنیم.

منابع کربوهیدرات

  • نان ها
  • برنج سفید
  • برنج قهوه ای
  • سیب زمینی
  • پاستا

نکته بعدی که در چاق شدن باید به آن توجه کنید استفاده از معجون های چاقی است. معجون های افزایش وزن حاوی غذاهای چاق کننده ای هستند که در صورت مصرف مداوم باعث افزایش وزن می شوند.

اگر می خواهید در مورد این معجون ها بیشتر بدانید، حتما مقاله معجون سریع چاق کننده را بررسی کنید. در آن مقاله لیستی از بهترین معجون های چاق کننده را معرفی کردیم.

شما می توانید عبارت “معجون چاقی فیت شو” را در گوگل سرچ کنید و به سایت فیت شو مراجعه کنید.

توجه: به خاطر داشته باشید که معجون به تنهایی کافی نیست. باید از چنین معجون هایی در کنار یک رژیم غذایی کامل استفاده کنید. کلید چگونگی چاق شدن این نکته است.

سوالات متداول

۱٫ چه ساعتی برای ورزش مناسب است؟

بهترین زمان برای ورزش زمانی است که بتوانید در ساعات خاصی به طور مداوم ورزش کنید. اما به طور کلی عملکرد بدن برای ورزش در عصر و شب بهتر است.

۲٫ بهترین زمان ورزش برای چربی سوزی چه زمانی است؟ چرا؟

بهترین زمان برای ورزش برای چربی سوزی صبح زود است. زیرا سطح قند خون در این زمان کمتر از حد طبیعی است و بدن به دنبال منابع دیگر انرژی است.

۳٫ چه ساعتی برای بدنسازی مناسب است؟

ورزش در شب یا عصر بهتر است. در عصر، بدن شما می تواند عملکرد و قدرت بالاتری برای بدنسازی و تمرینات وزنه داشته باشد.

نتیجه گیری

در این پست آموزشی سعی کردیم شما را با بهترین زمان ورزش برای چاق شدن آشنا کنیم. امیدواریم که پاسخ سوالات خود را گرفته باشید.

اگر هنوز سوالی درباره چاقی و تناسب اندام دارید می توانید در بخش نظرات همراه ما باشید. همچنین شما می توانید به سایت فیت شو مراجعه کنید تا مشاوره رایگان دریافت کنید.

منبع: FITSHO.CO

نظرات