بازیگر نقش ساحل در سریال پوست شیر کیست؟‌ ‌+‌بیوگرافی و عکس پدر و مادرش

0

بیوگرافی بازیگر نقش ساحل در سریال پوست شیر کیست؟ بیوگرافی و عکس های خانواده و پدر و مادر پردیس احمدیه بازیگر نقش ساحل در سریال پوست شیر در ادامه مطلب برای علاقه مندان این سریال می پردازیم.

ساحل در سریال پوست شیر

بازیگر نقش ساحل در سریال پوست شیر کیست؟‌ ‌+‌بیوگرافی و عکس پدر و مادرش

پردیس احمدیه به تازگی در سریال پوست شیر در نقش ساحل خوش درخشیده و مانند الماس در قله های هنرمندی می درخشد.
پردیس احمدیه متولد ۸ تیر ۱۳۷۱ بازیگر ایرانی است. پدرش سال ها پیش فوت کرده و یک خواهر دارد و در حال حاضر با مادرش زندگی می کند. او در روز پدر کامنتی پر احساس برای هادی حجازی فر ارسال کرد و او را مانند پدرش دانست.

بیوگرافی پردیس احمدیه بازیگر نقش ساحل در سریال پوست شیر کیست

سوابق

پردیس احمدیه که اینروزها با بازی در نقش ساحل دختر نعیم غوغا کرده، از سال ۱۳۸۶ با بازی در فیلم مقلد شیطان وارد عرصه بازیگری شد. از مشهورترین فیلم‌هایی که او در آن‌ها بازی کرده، لاک قرمز است که خود او نقش اول فیلم را بازی کرده‌است. او در ششمین جشنواره فیلم شهر در سال ۱۳۹۶ برای لاک قرمز به عنوان بهترین بازیگر زن دست یافت. وی همچنین نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن در نوزدهمین جشن سینمای ایران اعلام شد.

پردیس احمدیه ۸ تیر سال ۱۳۷۱ در تهران متولد شد. در سال ۱۳۸۶ توسط حمید نعمت‌الله برای بازی در فیلم مقلد شیطان به افشین صادقی معرفی شد. او فارغ‌التحصیل رشتهٔ (سنتور) نوازندگی ساز ایرانی است

وی در شهریور سال ۱۳۹۸ به جمع بازیگران فیلم لا مینور به کارگردانی داریوش مهرجویی پیوست.

بازیگر نقش ساحل در سریال پوست شیر کیست؟‌ ‌+‌بیوگرافی و عکس پدر و مادرش

وی یک خواهر بزرگتر از خودش به نام پارمیس دارد که علاقه ای به هنر ندارد و خواهرزاده اش به نام نوئا که پردیس همواره وی را به عنوان خواهر کوچکترش معرفی می کند، علاقمند به حرفه بازیگری است، اما پردیس دوست ندارد او بازیگر شود، زیرا از نظر وی این حرفه سخت و ترسناک بوده و دوست ندارد نوئا سختی هایی که کشیده را تجربه کند.

عکس پدر و مادر بازیگر نقش ساحل در سریال پوست شیر

پدر بازیگر نقش ساحل در سریال پوست شیر کیست

پدرش مشوق وی بوده است و سالها پیش فوت کرده است، مادرش نیز از طرفداران هنر می باشد، جالب است بدانید که این بازیگر جوان سینما و تلویزیون در کنار بازیگری به نقاشی و معرق کاری نیز می پردازد.

شروع فعالیت بازیگری او از سال ۱۳۸۶ اتفاق افتاد که حمید نعمت الله وی را برای بازی در فیلم سینمایی «مقلد شیطان» به افشین صادقی معرفی کرد، اما این فیلم توقیف شده و به آن اجازه نمایش داده نشد. بنابراین پردیس احمدیه بدون گذراندن هیچگونه دوره و کلاس بازیگری به این عرصه ورود پیدا کرد.

نقش آفرینی احمدیه در فیلم سینمایی لاک قرمز نقطه عطفی در کارنامه بازیگری وی می باشد، همچنین بازی در خانه دختر موجب شهرت و دیده شدن بیشتر این بازیگر جوان و تازه کار شد.

ساحل سریال پوست شیر کیست

هادی حجازی فر و پردیس احمدیه در سریال پوست شیر، نقش پدر و دختری را بازی میکنند که پس از ۱۵ سال جدایی بهم رسیدند اما این وصال سرشار از خوشحالی، دوام چندانی نداشت و به کابوسی هولناک مبدل شد.سریال جدید برادران محمودی در نمایش خانگی است که کارکترهای محبوبی همچون نعیم (هادی حجازی فر)، ساحل ( پردیس احمدیه)، رضا پروانه (علیرضا کمالی)، صدرا (مهرداد صدیقیان)، لیلا ( پانته آ بهرام ) و ژیلا شاهی در نقش مژگان پوست شیر، بازیگران اصلی آن هستند.

بازیگر نقش ساحل در سریال پوست شیر

سریال پوست شیر با بازی درخشان هادی حجازی فر و شهاب حسینی، ساختهٔ دو برادر افغان است. دو برادر با نام‌های جمشید و نوید محمودی که در کارنامه فعالیت‌شان فیلم‌هایی همچون؛ چند متر مربع عشق و رفتن را ساخته‌ و توانسته‌اند تحسین مخاطب را برانگیزانند. قسمت هفتم از فصل دوم سریال پوست شیر اکنون در سایت فیلمیز در دسترس مخاطبان است. از جمله بازیگران مطرح این سریال؛ شهاب حسینی، هادی حجازی‌فر، پانته‌آ بهرام، مهرداد صدیقیان، پردیس احمدیه، علیرضا کمالی، علی اوسیوند، بهرام ابراهیمی، آناهیتا افشار، ژیلا شاهی، بابک کریمی، بهزاد خلج و علیرضا استادی هستند.


سریال پوست شیر در سال ۱۴۰۱ به کارگردانی جمشید محمودی و تهیه‌کنندگی نوید محمودی ساخته شده است. فیلم‌نامه این سریال را کارگردان آن به همراه رضا بهاروند نوشته‌اند و توانسته است این سریال را تبدیل به یکی از پرمخاطب‌ترین سریال‌های شبکه نمایش خانگی کنند. تاکنون ۷ قسمت از فصل دوم این سریال منتشر شده است و فصل اول آن نیز با ۸ قسمت قسمت جنجالی به پایان رسیده است. این سریال مناسب افراد بالای ۱۵ سال است و به دلیل داشتن سکانس‌های خشن و دلهره‌آور برای کودکان مناسب نیست.

نظرات