۶ عطر مناسب برای هدیه روز عشق امسال!

0

روز ولنتاین یا همان روز عشق یکی از روزهای جذاب و هیجان انگیز است که معمولا زوج‌ها آن را در کنار هم جشن می گیرند و برای یکدیگر هدیه می خرند. امروز در این مطلب قصد داریم خرید ادکلن مردانه و زنانه را برای روز ولنتاین مورد بررسی قرار دهیم و در مورد این موضوع که آیا عطر باعث جدایی می شود یا نه صحبت کنیم و در پایان ۶ عطر مناسب برای روز ولنتاین رو به شما معرفی کنیم، پس تا انتها همراه ما باشید.

عطر مناسب برای هدیه روز عشق

چرا عطر هدیه مناسبی برای روز عشق است؟!

انتخاب یک هدیه مناسب و متناسب با شخصیت طرف مقابل، می تواند کار نسبتا دشواری باشد. با توجه به اینکه عطرها انواع مختلفی دارند، شما می توانید برای هر روحیه و شخصیتی که وجود دارد، عطر مناسب پیدا کنید، به همین دلیل خیلی از افراد به سراغ خرید عطر برای روز عشق یا همان ولنتاین می روند.

آیا عطر جدایی می آورند؟ خرافه یا واقعیت؟!

احتمالا این مسئله را شنیده اید که عطر جدایی می آورد و بهتر است که از هدیه دادن آن خودداری کرد! به نظر شما این موضوع تا چه حد درست است و یا خرافه ای بیش نیست؟!

در پاسخ به این موضوع باید بگوییم که طبق تحقیقاتی که ما انجام دادیم این موضوع هیچ سندیتی ندارد و خرافه ای بیش نیست. پایان یک رابطه ربطی به عطر ندارد. هدیه دادن عطر یک حرکت بسیار شیرین و محبت آمیز است که حتی می تواند رابطه شما را تقویت می کند و رویکرد ایده آلی است تا به کسی بفهمانید که برای شما مهم است.

ولی احتمالا افرادی وجود داشته اند که به هر دلیلی رابطه‌شان به پایان رسیده و این موضوع را به خرید عطر ربط داده اند! اما به طور کلی می توان گفت که اگر شما یک عطر با کیفیت و اورجینال برای پارتنر خود خریداری نمایید، نه تنها منجر به جدایی نخواهد شد، بلکه رابطه شما تقویت خواهد کرد.

معرفی ۶ عطر مناسب روز عشق در ایران!

در لیست زیر ۳ عطر زنانه و ۳ عطر مردانه که برای ولنتاین بیشترین فروش را دارند، معرفی شده است. شما می توانید با توجه به شخصیت و سلیقه طرف مقابل خود، بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

۱) عطر گود گرل زنانه، هدیه بسیار جذاب برای دختران!

عطر مناسب برای هدیه روز عشق

عطر گود گرل یکی از جذاب ترین عطرهای زنانه و هدیه ای مناسب به مناسبت‌های مختلف همچون ولنتاین، تولد و … برای بانوان است. این عطر توسط کمپانی آمریکایی مشهور کارولینا هررا طراحی شده است و نخستین بار در سال ۲۰۱۶ به بازار عرضه شد. گود گرل در رنگ‌های مختلف و با نام های متفاوتی در بازار است اما مشهورترین نسخه آن گود گرل مشکی است. پس از آن گود گرل قرمز پرطرفدارترین است که با توجه به رنگ جذابش می تواند گزینه خوبی برای هدیه روز ولنتاین باشد.

  • نت‌های اولیه: قهوه – بادام
  • نت‌های میانی: گل یاسمن – گل مریم
  • نت‌های پایانی: دانه تونکا – کاکائو

۲) ادکلن لالیک مشکی، عطری برای آقایان جنتلمن!

عطر مناسب برای هدیه روز عشق

عطر لالیک انکر نویر که به واسطه رنگ مشکی اش در ایران با نام عطر لالیک مشکی شهرت دارد، یکی از بهترین عطرهای مردانه است که به نسبت عطرهای اورجینال قیمت مناسبی دارد. این عطر جز ده عطر پرطرفدار برند لالیک است و آقایان زیادی در سراسر دنیا طرفدار پروپاقرص این عطر هستند. این عطر برای آقایان علاقه مند به روایح چوبی، گزینه فوق العاده‌ای محسوب می شود. برخی از استفاده کنندگان این عطر معتقدند که رایحه این عطر در ترکیب با بوی سیگار بسیار جذاب‌تر می شود!

  • نت‌های اولیه: چوب سرو
  • نت‌های میانی: خس‌خس (وتیور)
  • نت‌های پایانی: چوب کشمیر – مشک

۳) عطر ایفوریا زنانه، عطری شیرین و دوست داشتنی!

عطر مناسب برای هدیه روز عشق

عطر ایفوریا از عطرهای بسیار مشهور و معروف زنانه در جهان است که بانوان زیادی را تحت تاثیر خود قرار داده است. شما می توانید این عطر را به عنوان هدیه روز عشق خریداری نمایید. ظاهر جذاب و متفاوت این عطر باعث شده تا علاوه بر رایحه فوق العاده، ظاهر این عطر نیز مورد توجه قرار گیرد. این عطر در سال ۲۰۰۵ توسط کمپانی مشهور Calvin Klein طراحی شد و تا به امروز نیز هر روزه به طرفداران آن افزوده می شود.

  • نت‌های اولیه: انار – هلو – تمشک
  • نت‌های میانی: گل ارکیده – گل نیلوفر
  • نت‌های پایانی: مشک سفید – چوب ماهون – گل بنفشه – کهربا

۴) عطر ساواج دیور، پیشنهاد جانی دپ!

عطر مناسب برای هدیه روز عشق

عطر دیور ساواج یکی از مشهورترین عطرهای جهان است که توسط کمپانی پرآوازه و شناخته شده Dior در سال ۲۰۱۵ طراحی و به بازار عرضه شد. کمپین تبلیغاتی عطر Sauvage با حضور بازیگر و چهره شناخته شده هالیوودی یعنی جانی دپ (Johnny Depp) برگزار شد که سبب افزایش محبوبیت و فروش این عطر شد.

  • نت‌های اولیه: فلفل – ترنج
  • نت‌‌های میانی: شعمدانی – فلفل صورتی – لامی – اسطوخودوس – خس‌‌خس – فلفل سیچوان – نعناع هندی
  • نت‌های پایانی: سدر – آمبرکسان – لابدانیوم

۵) عطر لالیک لامور، مناسب برای علاقه مندان به روایح گلی!

عطر مناسب برای هدیه روز عشق

عطر لالیک لامور از دیگر ساخته‌های برند فرانسوی Lalique است که در سال ۲۰۱۳ طراحی و به بازار آمد. لالیک لامور یکی از بهترین عطرها با رایحه گلی و ملایم است و کمتر کسی پیدا می شود که این رایحه را نپسندد. شما می توانید از عطر Lalique L’Amour به عنوان هدیه‌ای مناسب برای روز ولنتاین استفاده نمایید.

  • نت‌های اولیه: شکوفه پرتقال – نارنج – گل رز
  • نت‌های میانی: گل یاسمن – گاردنیا – گل مریم
  • نت‌های پایانی: چوب صندل – چوب سدر – مشک

۶) ادکلن کلاب د نایت مردانه، رایحه مشابه کرید اونتوس!

عطر کرید اونتوس یکی از بهترین و البته گران ترین عطرهای موجود در بازار ایران است که با توجه به افزایش قیمتی که داشته است دیگر کمتر کسی توان خرید این عطر را دارد. ادکلن کلاب د نایت یکی از پرطرفدارترین عطرهای مردانه بازار ایران است که به دلیل شباهتی که با عطر کرید اونتوس دارد، مورد توجه قرار گرفته است و شما می توانید این عطر را با یک دهم قیمت کرید اونتوس خریداری نمایید! کلاب د نایت در سال ۲۰۱۵ توسط کمپانی Armaf طراحی و به بازار عرضه شد.

  • نت‌های اولیه: لیمو ترش زرد – انگور فرنگی سیاه – آناناس – سیب
  • نت‌های میانی: درخت توس – گل یاسمن سفید – گل رز
  • نت‌های پایانی: مشک – عنبر – نعناع هندی – ترنج – وانیل

خرید عطر اورجینال با گارانتی مادام العمر!

یکی از مشکلاتی که در هنگام خرید عطر ممکن است با آن مواجه شوید، وجود انواع عطرها از چند صد هزار تومان گرفته تا چند ده میلیون تومان است. پیشنهاد ما به شما این است که به هیچ عنوان به سراغ عطرهای تقلبی و فیک نروید و اگر قصد خرید عطرهای قیمت مناسب را دارید به سراغ عطرهای برندهای کمتر شناخته شده و یا عطرهای دستریز و سمپل در حجم کوچکتر بروید.

فروشگاه درین عطر اولین مرجع تخصصی فروش عطر و ادکلن اورجینال در ایران است که تمامی عطرهای خود را به همراه کارت گارانتی مادام العمر اصالت به دست خریداران می رساند و شما می توانید عطر مورد نظر خود و همچنین عطرهای معرفی شده در این مقاله را از این فروشگاه با خیال راحت سفارش دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت درین عطر به نشانی (www.dorinatr.com) مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن ۲۲۸۶۸۹۷۸-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

کلام پایانی

امیدواریم این مطلب در رابطه با عطر مناسب برای هدیه ولنتاین امسال مورد توجه‌تان قرار گرفته باشد. حتما نظرات خود در رابطه با این مطلب را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید و اگر عطر دیگری را برای روز عشق مناسب می دانید، نام آن را برای ما بنویسید.

نظرات