آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ (بارش برف و آلودگی هوا)

0

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ (بارش برف و آلودگی هوا)

مدارس سیستان و بلوچستان فردا چهارشنبه ۱۹ بهمن تعطیل شد

فوری: مدارس سیستان و بلوچستان فردا چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ تعطیل شد: مجید محبی، مدیرکل ستاد بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: فعالیت آموزشی در مدارس تمامی مقاطع تحصیلی در شهرستان‌های زاهدان، میرجاوه و منطقه نصرت آباد فردا چهارشنبه ۱۹ بهمن ماه غیرحضوری خواهد بود.

به نقل از ایرنا، وی ادامه داد: از ظهر چهارشنبه تا عصر پنجشنبه ۲۰ بهمن شاهد وزش باد شدید همراه با گرد و خاک از سمت غرب تا جنوب غرب خواهیم بود، که زاهدان، میرجاوه، تفتان، خاش، سراوان، سیب سوران، گلشن، مهرستان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

مدیرکل ستاد بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: وزش باد در مناطق مستعد همراه با خیزش گرد و خاک خواهد بود و باعث نفوذ گرد و غبار به شمال استان و کاهش کیفیت هوا و اختلال در حمل و نقل خواهد شد و احتمال خسارت به گلخانه‌ها و سقوط اجسام از ارتفاع و شکستن درختان و سقوط تابلوهای تبلیغاتی در سطح شهر دور از انتظار نیست.

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه 19 بهمن 1401 (بارش برف و آلودگی هوا)

اطلاعیه تعطیلی مدارس چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱

تعطیلی‌مدارس‌ کدام شهرها و استان ها فردا چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ تعطیل است؟ یا نه در شهرهای تهران ، البرز و کرج ، ایلام و شهرهای جنوبی ، اصفهان ، تبریز ، زاهدان، زابل، مشهد ، خوزستان ، اهواز ، یزد ، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، اهواز، ، خوی، سلماس، سیستان و بلوچستان ، بوشهر ، زنجان ، اصفهان ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان و شیراز و… تا ساعاتی دیگر پس از تصمیم گیری مراجع ذیربط منتشر خواهد شد و احتمال تعطیلی برخی مدارس به دلیل بارش برف و ورود سامانه جدید بارشی و آلودگی هوا فردا (چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱) وجود دارد: تا ساعاتی دیگر اخبار جدید در همین بخش خبری منتشر میشود

گفتنی است، مدارس قم ۱۹ بهمن به دلیل مسمومیت دانش آموزان تعطیل است. همچنین مدارس خوی به دلیل برودت هوا و بارش برف و سرما تا پایان هفته تعطیل شد.

اگر خبر جدیدی درباره تعطیلی مدارس در روز چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ اعلام شد به اطلاع دانش اموزان و والدین محترم می رسد که پیگیر تعطیلات و تعطیلی مدرسه ها و دانشگاه ها هستند…

تعطیلی مدارس قم ۱۹ بهمن به دلیل مسمومیت دانش آموزان

روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان قم در اطلاعیه ای اعلام کرد: ضمن عرض سلام و تبریک اعیاد رجبیه و تشکر از همه دانش آموزان و همکاران فرهنگی در برگزاری جشن های چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به استحضار هم استانی های عزیز می رساند؛ با توجه به نظر کارشناسان مبنی بر ضرورت بررسی جوانب مسائل پیش آمده و درخواست تعدادی از اولیا محترم، روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۱۸ و ۱۹ بهمن ماه ۱۴۰۱،کلاس های آموزشی کلیه مدارس استان بصورت غیرحضوری برگزار می شود.

اطلاعیه ادامه یافته است: لازم است مدیران و عوامل اجرایی مدارس به منظور برگزاری کلاس های غیرحضوری همراهی با متخصصین در مدارس حضور و همکاری های لازم را داشته باشند. در پایان از زحمات همه فرهنگیان عزیز و خدوم و اولیا دانش آموزان محترم که در این مدت با ما همکاری داشته اند تقدیر و تشکر میکنیم.

سریال مسمومیت دانش آموزان مدارس قم که بیش از دو ماه آغاز شده، همچنان ادامه دارد و علت این حوادث هنوز مشخص نشده است.

اطلاعیه فعالیت مدارس روستایی شهرستان اسکو

با توجه به بارش برف و برودت هوا، لغزندگی سطع معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد، فعالیت مدارس روستایی شهرستان اسکو روز چهارشنبه ۱۹ بهمن ماه ۱۴۰۱ در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمامی مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیر دولتی و استثنائی روستایی دهستان گنبرف (روستاهای قندیلو، آشستان، آغچه کهل، اربط، مجارشین، کردآباد و گنبرف) و دهستان سهند ( روستاهای اسکندان، آمقان، عنصرود، کهنمو و کندوان) در شیفت صبح به صورت غیر حضوری و از طریق برنامه شاد پیگیری خواهد شد.

وضعیت آلودگی هوا و بارش برف فردا ۱۴۰۱/۱۱/۱۹

سازمان هواشناسی اعلام کرد: چهارشنبه ۱۹ بهمن ماه با تدوام سامانه در نوار غربی و دامنه های جنوبی وزش باد همراه با کاهش دما و بارش باران و برف تداوم خواهد داشت، با نفوذ جریان های شمالی به سواحل دریای خزر بارندگی با کاهش دما در شرق اردبیل، گیلان، مازندران، گلستن، خراسان شمالی و رضوی در ارتفاعات البرز تشدید می شود.

پنجشنبه ۲۰ بهمن ماه در شمال غرب کشور، بارش پراکنده در سواحل شمال خراسان شمالی و رضوی بارش با شدت کمتری تداوم خواهد داشت و از اواخر همین روز این سامانه بارشی از شمال شرق کشور خارج خواهد شد.

نظرات