فیلم آخرالزمانی زلزله شهر حریم سوریه که بطور کامل تخریب شد را ببینید

0

فیلم آخرالزمانی زلزله شهر حریم سوریه که بطور کامل تخریب شد را ببینید

فیلم زلزله شهر حریم سوریه

شهر حریم سوریه در پی وقوع زلزله ۷٫۸ ریشتری، بطور کامل تخریب شد و کاملا با خاک یک‌ سان شد. این شهر که در مرز ترکیه و سوریه واقع است بر اثر زمین لرزه ۸ ریشتری امروز از روی زمین محو شد و کاملا تخریب شده است. از وضعیت ساکنان شهر حریم سوریه در حال حاضر اطلاعی در دست نیست .

به گزارش منابع خبری سوریه، شهر حریم سوریه در پی وقوع زلزله ۷٫۸ ریشتری، بطور کامل تخریب شد و کاملا با خاک یکسان شد. او شهر که در مرز ترکیه و سوریه واقع است از روی زمین محو شد و کاملا تخریب شده است.

منابع محلی در سوریه تصاویری از شهر حریم در نزدیکی مرزهای ترکیه منتشر کرده که نشان می دهد تمامی ساختمان های این شهر در اثر زلزله شدید امروز با خاک یکسان شده است.

شهر حریم سوریه یکی از شهرهای سوریه است که در نزدیکی ترکیه قرار دارد. گفته می شود که شهر کاملا از بین رفته و تمامی ساختمان ها فروریختند

در سوریه، زمین لرزه مناطق تحت کنترل مخالفان دولت با حدود ۴ میلیون نفر جمعیت را نیز بشدت تکان داده است. خبرها حاکی از آن است که جمعیت بسیاری در این مناطق زخمی شده‌اند و بیمارستان‌های منطقه با وجود کمبود امکانات بهداشتی و درمانی، مملو از زخمی‌ها است.

هلال احمر سوریه از جامعه بین‌المللی درخواست کرد که فورا به کمک این کشور بیایند.

رهاف عبود، رئیس ارتباطات هلال احمر سوریه در جریان گفتگو در یکی از برنامه‌های شبکه خبری سی ان ان، خواستار حمایت اتحادیه اروپا، سازمان ملل و جامعه بین‌المللی از سوریه در جریان وقوع زلزله اخیر شد.

او گفت که زلزله‌زدگان شدیدا به «سرپناه، غذا، مراقبت‌های پزشکی و سایر لوازم ضروری» نیاز دارند.

او که در دشمق حضور دارد، در جریان این گفتگوی تلفنی افزود: «امیدواریم سازمان ملل به درخواست‌ها برای کاهش درد و رنج کسانی که تحت تأثیر این زلزله قرار گرفته‌اند، پاسخ دهد.»

در زلزله شدید در ترکیه و سوریه؛ بیش از ۱۵۰۰ جان باخته و هزاران مجروح برجا مانده است. مقامات ترکیه گفته‌اند که ۱۰ شهر این کشور در اثر این زلزله آسیب دیده و در سوریه استان‌های حلب، لاذقیه، حماه و طرطوس نیز وضعیت مشابهی دارد.

نظرات