امسال کیف و کفش زنانه چی مده؟

0

ست کیف و کفش مده سال جدید برای خانم ها همانند سال های قبل شامل مدل ها و طرح های متنوعی است. از این رو دست خانم ها برای انتخاب گزینه مطلوب و متناسب با استایل مد نظرشان کاملاً باز است. منتهی خانم هایی که دوست دارند همیشه خاص باشند، جهت انتخاب جدیدترین و جذاب ترین ست کیف و کفش زنانه برای سال ۱۴۰۲ باید دقت بیشتری به خرج بدهند.

زیرا در این صورت می توانند با یک انتخاب ایده آل کیف و کفش جدید را متناسب با دیگر عناصر  پوششی خود انتخاب کنند. به هر حال در همه استایل ها وجود تناسب بین عناصر پوششی بسیار مهم بوده و تاثیر  فوق العاده ای برای خاص دیده شدن دارد.

 ست کیف و کفش

بهترین ست کیف و کفش مدل سال

همانطور که عنوان شد برای سال جدید کیف و کفش های بسیار متنوعی معرفی و عرضه شده است. هرچند این امر به خانم ها کمک می کند گزینه های متعددی برای انتخاب پیش رو داشته باشند، اما برای بسیاری از خانم‌ ها این دغدغه وجود دارد که از بین مدل های مختل کیف و کفش موجود، بهترین گزینه کدام است و به نوعی برای انتخاب مناسب دچار چالش هستند.

از بین انواع کیف و کفش متنوع عرضه شده برای سال جدید، انتخاب مورد خاصی به صورت مطلق به عنوان بهترین ست، کار آسانی نیست. زیرا از دیدگاه هر خانومی برای انتخاب بهترین گزینه، ویژگی ها و المان های مختلفی به عنوان معیار قرار می گیرند. به همین دلیل برای اینکه خانم ‌ها بتوانند از بین موارد موجود بهترین ست کیف و کفش را برای عید سال جدید انتخاب کنند باید بیش از هر چیزی به سلیقه خود توجه داشته باشند. اما از دیدگاه بسیاری از افراد و حتی کارشناسان مد، مهمترین عامل برای انتخاب بهترین کیف و کفش برای سال جدید راحتی آنها است.

در واقع کیف و کفش زیبا در کنار جذابیت ظاهری خود باید کاربری راحتی داشته باشند. به این ترتیب باید نتیجه گرفت که بهترین ست کیف و کفش جدید برای هر خانوم تعریف منحصر به فردی دارد. خلاصه کلام، آن دسته از خانم هایی برای انتخاب در این زمینه همه معیارهای مهم که شامل کاربری راحت، وجود تناسب با سایر عناصر پوششی، رنگ و طرح متناسب با سلیقه را در نظر می ‌گیرند مسلماً انتخاب بهتر و منطقی ‌ترین خواهند داشت.

ست کیف و کفش

کفش زنانه امسال چی مده؟

یکی از مهم ترین آیتم ها برای داشتن استایل جذاب و منحصر به فرد انتخاب کفش مناسب می باشد. به همین دلیل همیشه در آستانه سال جدید یکی از مهمترین دغدغه هر فردی انتخاب کفش زیبا و مد روز است. برای اینکه خانم ها بتوانند در این باره به درستی عمل کرده و بهترین کفش مد سال را انتخاب کنند، باید در حین انتخاب دیگر عناصر پوششی خود را نیز در نظر بگیرند.

خوشبختانه در حال حاضر اکثر مدل های کفش که برای سال جدید به عنوان مد معرفی شده اند راحت هستند. زیرا طراحانی که در این حوزه فعالیت می کنند در کنار ارائه طرح های جذاب و شیک راحتی را نیز مدنظر دارند. حتی بسیاری از آنها بر این باور هستند که در طراحی کفش، باید راحتی را به سایر المان ها ترجیح داد. از این ‌رو اکثر کفش های مد روز در کنار زیبایی و جذابیت راحتی مطلوب را نیز دارند. منتهی برای آنکه خانم ها بتوانند در سال جدید  یک استایل فوق العاده و زیبا داشته باشند باید طرح و مدلی را انتخاب کنند که با استایل آنها هارمونی داشته باشد.

ناگفته نماند که در سال جدید نیز کفش  های اسپرت و پاشنه تخت نسبت به کفش های پاشنه بلند بیشتر در کانون توجه قرار دارد. حتی اکثر صندل هایی هم که برای فصل تابستان سال آینده معرفی شده ‌اند پاشنه کوتاه یا کفی تخت دارند.

یکی دیگر از نکات مهمی که هر خانمی باید برای انتخاب کفش به آن توجه داشته باشد موقعیت زمانی و مکانی استفاده از آن است. به عنوان مثال معیار انتخاب برای کفشی که قرار است برای حضور در مهمانی ها و مجالس پوشیده شود با کفشی که قرار است هر روز چند ساعت سر کار به پای خانم ها باشد، بسیار متفاوت است.

ست کیف و کفش

بهترین کیف زنانه ترند سال

از دیگر چالش های بزرگ خانم ‌های شیک‌ پوش و به روز پیدا کردن کیف مناسب است. زیرا برای خانم ها انتخاب کیفی که هم شیک و به روز  و هم با سلیقه آنها تناسب داشته باشد بسیار مهم است. همچنین بسیاری از بانوان به دنبال کیف زنانه ای هستند که در کنار سلیقه با سبک پوششی آنها نیز متناسب باشد. از این‌رو خرید کیف دستی و همچنین دوشی مناسب برای آنها همواره یک دغدغه به شمار می رود.

برای سال جدید نیز نظیر دیگر سال ها انواع و اقسام کیف زنانه و دخترانه با طرح و رنگ متنوع راهی بازار شده است. کیف های ترند سال جدید نیز نظیر سال گذشته مجموعه‌ای از کیف های کوچک و بزرگ هستند. منتهی برای آنکه هر خانومی بتواند برای خرید این گزینه عملکرد مطلوب و رضایت بخشی داشته باشد باید همه عناصر تاثیرگذار را در نظر بگیرد.

نکته مهم دیگری که لازم است در انتهای مطلب به آن اشاره شود این است که خوشبختانه برای سال جدید نیز قاعده و قانون خاصی برای پوشش خانم ها وجود ندارد. به عبارت دیگر بی قاعدگی موجود در دنیای مد که طی سال‌های اخیر باب شده است برای سال جدید نیز وجود دارد و از این رو بانوان برای داشتن پوشش خاص و انتخاب ست کیف و کفش در چهارچوب خاصی قرار ندارند.

نظرات