برق لب چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

0

برق لب یا لیپ گلاس یک وسیله آرایشی پرطرفدار است که به لب‌ها ظاهری براق و صاف می دهد. همچنین ممکن است رنگی جزئی و ملایم به لب‌ها ببخشد. برق لبها عموما به صورت مایع هستند، اما به صورت جامد نیز تولید می شوند. فرم های مایع درخشندگی بیشتری نسبت به فرم جامد لیپ گلاس دارند زیرا لایه ضخیم تری از مواد آرایشی به لب ها اضافه می کنند. براق لب‌ها را می توان به تنهایی یا روی رژ لب استفاده کرد تا لب ها را پرتر نشان دهد. این کار برای کسانی که می خواهند لب هایشان حجیم‌تر به نظر برسد عالی است.
امروزه برق لب برای آرایشی مینیمال، محبوبیت روز افزونی پیدا کرده است و بسیار مورد توجه میکاپ آرتیست های حرفه ای می باشد و این به دلیل این است که لیپ گلاس بر درخشندگی بیش از رنگ تاکید دارد و نمای کلی آرایش را بسیار جذاب و گیرا می کند.

 برق لب اصل

برق لب از چه چیزی ساخته شده است؟

هر برند تولید کننده لوازم آرایشی در تلاش است از بهترین متریال برای تولید محصولات آرایشی خود استفاده کند و برق لب نیز از این موضوع مستثنی نیست. اولین چیزی که در بررسی مواد تشکیل دهنده برق لب وجود دارد، مواد نرم کننده است. مرطوب کننده ها روغن هایی هستند که به براقی لب، بافت نرم، مرطوب و درخشندگی لب‌ها کمک می کند. بسته به کیفیت برق لب، این روغن ها ممکن است مصنوعی یا (مانند برق لب های طبیعی و ارگانیک) از ترکیباتی مانند روغن نارگیل، روغن جوجوبا و ویتامین E باشند.
یکی از ویژگی هایی که برق لب را از رژلب و تینت لب متمایز می کند این است که رژلب بیشتر به موم متکی است تا روغن. همین باعث می شود که بافتی سفت تر با لغزندگی کمتر ایجاد شود. با این حال، یکی از مواد کلیدی دیگری که براق کننده لب از آن ساخته می شود، موادی با خاصیت ضخیم کنندگی می باشد. اینها شامل موم ها و خاک رس هستند که می توانند طبیعی یا مصنوعی باشند که به براق شدن لب کمک می کند در حالی که رژلب معمولاً بر اساس ترکیباتش قدرت ماندگاری بیشتری نسبت به برق لب دارد، یک برق لب خوش ساخت به دلیل تعادل روغن و موم در طول یک مهمانی یا جلسه ماندگاری دارد.
علاوه بر این مواد اولیه، برق لب‌ها اغلب حاوی مواد رنگی ملایمی هستند و این دقیقا تفاوت اصلی آنها با تینت لب است. زیرا تینت لب حاوی رنگدانه های غلیظی است. برق لب های رنگی می توانند کاملا جای یک رژلب را در آرایش پر کنند. در برق لب‌های خیلی براق، اغلب موادی مانند اکسید آهن یا میکا گنجانده می شود.

انواع برق لب

  • بـرق لب شفاف: بـرق لب شفاف همانطور که از اسمش پیداست، شفاف و بی رنگ است. به همین خاطر می توانید آن را روی رژلب با رنگ دلخواهتان نیز استفاده کنید.
  • بـرق لب رنگی: این نوع بـرق لب‌ها علاوه بر جلوه براق و درخشان، جلوه رنگی زیبا و ملایمی به چهره‌تان می بخشد. اگر به رنگ های ملیح و درخشان علاقه دارید، بـرق لب رنگی بهترین گزینه برای شماست.
  • بـرق لب اکلیلی: این نوع بـرق لب حاوی مایع نسبتا غلیظ با حجم زیادی از دانه های ریز اکلیل مانند و درخشان است و طرفداران خاص خودش را دارد.
  • بـرق لب حجم دهنده: این نوع بـرق لب‌ها حاوی موادی هستند که به طور موقت لب ‌ها را حجیم و پر می کند. البته معمولا انواع مختلف برق لب این ویژگی را دارا هستند.

خرید برق لب

مزایای بـرق لب

  • درخشش زیبای لب‌ها
  • می توانید از آن به تنهایی استفاده کنید یا آن را با رژلب مورد علاقه ست کنید.
  • تکمیل کننده آرایش غلیظ یا نود
  • امکان راحت برای استفاده مجدد و حمل آسان
  • موجود در انواع رنگ ها و رایحه های جذاب
  • معمولا از محصولات ارزان قیمت برندهای آرایشی است.
  • لیپ گلاس را می توان تقریباً در هر فروشگاهی، از مارکت های کوچک تا فروشگاه های بزرگ پیدا کرد.
  • بسیاری از براق کننده ها نیز می توانند لب های شما را مرطوب کنند.
  • لب های شما را پر و حجیم می کند.

نکات مهم در خرید بـرق لب

بسیاری از براق کننده های لب مایع در یک لوله با یک قلم فوم عرضه می شوند. برخی دیگر نیز دارای یک توپ چرخان هستند که روی لب شما می لغزد. مدل های دیگر تیوپی برای فشرده شدن هستند و براق کننده لب از سوراخ کوچکی در بالای تیوپ خارج می شود. در استفاده از هرکدام از این مدل ها، می توانید براق کننده را با انگشتان خود روی لب ها بمالید.
برای ظاهر تمیز و مرتب برق لب روی لب‌هایتان باید دقت کنید از خط لب بیشتر پیشروی نکنید، زیرا برق لب میل به پخش شدن دارد و دور لب مالیده می شود.
نکته دیگر اینکه باید توجه داشته باشید برق لب، لب‌ها را پرتر و حجیم نشان می دهد پس در هنگام آرایشتان به این موضوع دقت داشته باشید.
برای اطلاع از قیمت برق لب نیز باید برند آن را در نظر بگیرید و با توجه به نیازتان به صرفه ترین محصول را انتخاب کنید.

بهترین برق لب

خرید برق لب

شما برای خرید بهترین برق لب، رژلب، تینت لب یا بالم لب، می توانبد به راحتی محصول مورد نظر خود را از هر برند آرایشی مطرحی انتخاب کنید و به سایت فروش لوازم آرایشی اورجینال مدیاژ سفارش دهید. فروشگاه اینترنتی مدیاژ با سابقه درخشان در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی در خدمت شماست تا با خیالی آسوده به صورت آنلاین خرید کرده و از خرید خود لذت ببرید. برای این منظور کافیست عبارت روبرو را در گوگل سرچ کنید و روی لینک اول کلیک کنید: لوازم آرایشی مدیاژ

نظرات