آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ (بارش برف و آلودگی هوا)

1

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ (بارش برف و آلودگی هوا)

با توجه به ورود سامانه بارشی جدید از هفته جاری، احتمال تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ وجود دارد، اما تا این ساعت هنوز اطلاعیه جدیدی از سوی آموزش و پرورش صادر نشده است. بنابراین فردا مدارس تعطیل نیست و تمای کلاس ها به صورت حضوری تشکیل می شود.

اگر خبر جدیدی درباره تعطیلی مدارس در روز سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ اعلام شد به اطلاع دانش اموزان و والدین محترم می رسد که پیگیر تعطیلات و تعطیلی مدرسه ها و دانشگاه ها هستند…

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا سه شنبه 18 بهمن 1401 (بارش برف و آلودگی هوا)

اطلاعیه تعطیلی مدارس سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱

تعطیلی‌مدارس‌ کدام شهرها و استان ها فردا سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ تعطیل است؟ یا نه در شهرهای تهران ، البرز و کرج ، ایلام و شهرهای جنوبی ، اصفهان ، تبریز ، زاهدان، زابل، مشهد ، خوزستان ، اهواز ، یزد ، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، اهواز، ، خوی، سلماس، سیستان و بلوچستان ، بوشهر ، زنجان ، اصفهان ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان و شیراز و… تا ساعاتی دیگر پس از تصمیم گیری مراجع ذیربط منتشر خواهد شد و احتمال تعطیلی برخی مدارس به دلیل بارش برف و ورود سامانه جدید بارشی و آلودگی هوا فردا (سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱) وجود دارد: تا ساعاتی دیگر اخبار جدید در همین بخش خبری منتشر میشود

گفتنی است طی روز گذشته و ساعات اخیر برخی مدارس شهرها از جمله خوی به دلیل برودت هوا و بارش برف و سرما تا پایان هفته تعطیل شد.

تعطیلی مدارس قم ۱۸ و ۱۹ بهمن به دلیل مسمومیت دانش آموزان

روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان قم در اطلاعیه ای اعلام کرد: ضمن عرض سلام و تبریک اعیاد رجبیه و تشکر از همه دانش آموزان و همکاران فرهنگی در برگزاری جشن های چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به استحضار هم استانی های عزیز می رساند؛ با توجه به نظر کارشناسان مبنی بر ضرورت بررسی جوانب مسائل پیش آمده و درخواست تعدادی از اولیا محترم، روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۱۸ و ۱۹ بهمن ماه ۱۴۰۱،کلاس های آموزشی کلیه مدارس استان بصورت غیرحضوری برگزار می شود.

اطلاعیه ادامه یافته است: لازم است مدیران و عوامل اجرایی مدارس به منظور برگزاری کلاس های غیرحضوری همراهی با متخصصین در مدارس حضور و همکاری های لازم را داشته باشند. در پایان از زحمات همه فرهنگیان عزیز و خدوم و اولیا دانش آموزان محترم که در این مدت با ما همکاری داشته اند تقدیر و تشکر میکنیم.

سریال مسمومیت دانش آموزان مدارس قم که بیش از دو ماه آغاز شده، همچنان ادامه دارد و علت این حوادث هنوز مشخص نشده است.

وضعیت آلودگی هوا و بارش برف فردا ۱۴۰۱/۱۱/۱۸

سازمان هواشناسی اعلام کرد: سه شنبه (۱۸ بهمن‌ماه) گستره فعالیت سامانه کل نوار غربی، دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های قزوین، البرز و تهران، شمال فارس و مناطقی از کرمان را در بر خواهد گرفت و در نوار جنوبی کشور و مناطق گرمسیر رگبار باران، گاهی رعد و برق و ورش باد شدید موقتی و در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف رخ می‌دهد.

همچنین سه شنبه با گستردگی فعالیت این سامانه، کل نوار غربی، دامنه های جنوبی البرز، تهران، شمال فارس و کرمان تحت تاثیر قرار می گیرد.

بر اساس گزارش سازمان هواشناسی، از بعداظهر سه شنبه، شرق اردبیل ، گیلان و غرب مازنداران بارش باران را خواهیم داشت همچنین در نوار جنوبی کشور در برخی مناطق گرمسیر رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی انتظار می رود.

طبق این گزارش بر روی مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف و شدت بارش ها در غرب اذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه پیش بینی می شود.

چهارشنبه ۱۹ بهمن ماه با تدوام سامانه در نوار غربی و دامنه های جنوبی وزش باد همراه با کاهش دما و بارش باران و برف تداوم خواهد داشت، با نفوذ جریان های شمالی به سواحل دریای خزر بارندگی با کاهش دما در شرق اردبیل، گیلان، مازندران، گلستن، خراسان شمالی و رضوی در ارتفاعات البرز تشدید می شود.

پنجشنبه ۲۰ بهمن ماه در شمال غرب کشور، بارش پراکنده در سواحل شمال خراسان شمالی و رضوی بارش با شدت کمتری تداوم خواهد داشت و از اواخر همین روز این سامانه بارشی از شمال شرق کشور خارج خواهد شد.

1 دیدگاه در “آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ (بارش برف و آلودگی هوا)

  1. علی گفت:

    خاک تو سر آموزش و پروش خوابن طوفان و باران نمیبینن

نظرات