اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم پرونده باز + خلاصه داستان فیلم پرونده باز

0

فیلم پرونده باز : خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران این فیلم با اسامی و عکس ها و نقش های فیلم پرونده باز همراه با اسامی عوامل با بازی محمدرضا غفاری،نسیم ادبی،شادی مختاری و …در ادامه مطلب میخوانید.

فیلم پرونده باز

این فیلم به کارگردانی ونویسندگی کیومرث پوراحمد و تهیه‌کنندگی علی قائم مقامی محصول سال ۱۴۰۱در ژانر اجتماعی،خانوادگی و جنایی است. این سینمایی جذاب از واقعیت ساخته شده و هم اکنون در جشنواره چهل و یکم فجر وجود دارد.

خلاصه داستان

برگرفته از پرونده‌ای جنایی و پرحاشیه در دهه ۸۰ است. در این فیلم که فضای جنایی و ملتهب دارد، یک نوجوان ۱۵ ساله مرتکب قتل شده و حالا در انتظار حکم دادگاه است که…

خلاصه داستان فیلم پرونده باز

اسامی بازیگران فیلم پرونده باز

شادی مختاری

متولد ۱۸ فروردین ۱۳۷۳ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. او فارغ التحصیل دوره های بازیگری موسسه فرهنگی و هنری کارنامه می باشد، همزمان با کلاس های بازیگری فعالیت خود را با تئاتر و سپس فیلم کوتاه شروع کرد و در سال ۱۴۰۰ با سریال جزیره از شبکه خانگی بسیار مورد توجه قرار گرفت و به شهرت رسید. از جمله آثار ایشان می توان به هفت و نیم،دلدار،سایه بان و…اشاره کرد.

بازیگران فیلم پرونده باز

شادی مختاری در نشست خبری فیلم پرونده باز

محمد رضا غفاری

زادهٔ ۶ مرداد ۱۳۶۴در تهران، بازیگر اهل ایران است. از کودکی علاقه زیادی به بازیگری داشت تا اینکه سال ۱۳۸۱ وقتی ۱۷ ساله بود به کلاس های آموزشی این حرفه در موسسه کارنامه رفت و زمانی که ۲۰ ساله بود توسط پوران درخشنده در فیلم رویای خیس وارد عرضه‌ی بازیگری شد‌. ناگفته نماند وی رفته رفته به شهرت رسید.از دیگر آثار وی می توان به انتهای خیابان هشتم،کوچه بی نام،سونامی،هفت و نیم،سایه بان،آشپز باشی و… اشاره کرد.

عوامل فیلم پرونده باز

دیگر عوامل

متاسفانه اطلاعات دقیقی در دست نیست.

نظرات