آموزش مدل تاج ابرو | صفر تا صد مدل‌های مختلف تاج برای تاتو ابرو

0

چطور به صورت حرفه‌ای دوره آموزش مدل تاج ابرو را سپری کنیم

تفاوتی نمی‌کند که چند سال داشته باشید. مشکلاتی مانند عدم قرینگی، کم پشتی و یا بدحالتی ابروها در هر سنی ممکن است خانم‌ها را آزار دهد. آیا می‌دانید برای رفع مشکلاتی از این دست چه راهکارهایی وجود دارند؟ آرایش دائم یکی از روش‌های پرطرفدار و موثر برای حل این مشکلات با هزینه بسیار کم است. در حال حاضر تکنیک‌های مختلفی برای این روش زیبایی وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توانیم به میکروبلیدینگ ابرو، میکروپیگمنتیشن و فیبروز ابرو اشاره کنیم. در این آموزش به بررسی صفر تا صد آموزش مدل تاج ابرو می‌پردازیم.

 مدل تاج ابرو

تاتو صورت یا آرایش دائم چیست؟

پیش از اینکه به آموزش مدل تاج ابرو بپردازیم ابتدا لازم است تا با تاتو صورت یا همان آرایش دائم آشنا شویم. امروزه بیشتر دختران جوان به دنبال داشتن آرایش دائمی برای پوست صورت خود هستند. میکرو پیگمنتیشن و یا همان آرایش دائمی صورت یکی از روش‌های متداول برای داشتن آرایش دائمی است.

آرایش دائم صورت به طور کلی انواع مختلفی دارد که عبارتند از:

  • میکروبلیدینگ ابرو
  • تاتو خط چشم
  • تاتو خط بن مژه
  • تاتو لب

درباره میکروبلیدینگ ابرو بیشتر بدانید

میکروبلیدینگ ابرو یکی از روش‌های موثر و مدرن برای طبیعی نشان دادن ابروها است. با این روش ابروهایی که کم پشت و خالی هستند جلوه‌ای زیبا و جذاب پیدا می‌کنند. از طرفی دیگر نیازی هم به استفاده از مداد و سایه ابرو برای پرکردن بین ابروها نیست. میکروبلیدینگ با استفاده از پماد بی‌حسی انجام می‌شود و درد زیادی ندارد. چرا که تنها بافت سطحی پوست را درگیر می‌کند و به هیچ عنوان عمیق نیست. در این تکنیک به جز ترمیم ماه اول، با توجه به نوع پوست خود باید بین ۶ ماه تا یک سال ترمیم دوم را انجام بدهید تا ماندگاری بهتری داشته باشد.

مدل تاج ابرو

برگزاری دوره‌های آموزشی میکروپیگمنتیشن در سیمای هانی

برای اینکه به صورت اصولی آموزش مدل تاج ابرو را ببینید به شما پیشنهاد می‌کنیم در دوره‌های آموزشی میکروپیگمنتیشن سیمای هانی شرکت کنید. دوره آموزش میکروپیگمنتیشن یکی از بهترین دوره‌های ارائه شده در آموزشگاه سیمای هانی است. این دوره که از زیرمجموعه‌های دوره آرایش دائم است در سیمای هانی با ۸۰ درصد تخفیف به هنرجویان آموزش داده می‌شود.

کلاس میکروبلیدینگ زیر مجموعه کلاس آرایش دائم یا تاتو صورت است که شامل تمام دوره‌های میکروپیگمنتیشن، آموزش شیدینگ و میکروبلیدینگ ابرو، آموزش فیبروز ابرو، دوره میکروشیدینگ ابرو میشود. شما با ثبت نام در کلاس تاتو صورت تمامی این دوره ها را با هان هزینه آموزش میبینید و نیاز به پرداخت هزینه مجزا نیست. برای مشاهده دوره تاتو صورت روی مطلب زیر کلیک کنید.

مدل تاج ابرو

معرفی انواع مدل‌های تاج ابرو برای آرایش دائم

در این قسمت از آموزش مدل تاج ابرو می‌خواهیم انواع مدل های تاج ابرو برای آرایش دائم را به شما معرفی کنیم. با شناخت این مدل‌ها می‌توان مناسب‌ترین تاج ابرو را برای مراجعه‌کنندگان اجرا کرد. یکی از مدل‌های تاج ابرو مدل ابرو ساده است. در این مدل باید خطوط اصلی را با فاصله اجرا کرد و سپس خطوط ثانویه را به آن اضافه کنید.

برای ابروهایی که حالت ایستاده ندارند باید ریزپرزهای خیلی کوچک به آن اضافه کرد. برخی از ابروها هستند که سر تاج آن‌ها خالی است. در این مدل فاصله خطوط از بالا زیاد است و به طور کلی خطوط بسیار کشیده هستند. در مدل دیگری از تاج ابرو خطوط اصلی به طراحی نمی‌رسند و خطوط ثانویه یا فرعی را باید بر روی طرح اولیه انجام داد.

مدل تاج ابرو

برای اطلاعات بیشتر درباره آموزش تاتو ابرو چیکار کنیم؟

در این قسمت از آموزش مدل تاج ابرو می‌خواهیم یک دوره آموزشی فیبروز ابرو را به شما معرفی کنیم. دوره آموزش فیبروز ابرو یکی از لاین‌های آرایش دائم به شمار می‌آید که برای زیبایی ابرو با ماندگاری بالا مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این دوره آموزشی سیمای هانی به معرفی و آموزش فیروز ابرو و همچنین تکنیک‌ها و مدل‌های ترند دنیا پرداخته می‌شود.

این لاین آموزشی از دوره‌های آرایشگری زنانه سیمای هانی با اعطای مدرک معتبر و رسمی فنی و حرفه‌ای در پایان دوره و به همراه ۸۰ درصد تخفیف به هنرجویان آموزش داده می‌شود. کلاس میکروبلیدینگ زیر مجموعه کلاس آرایش دائم یا تاتو صورت است که شامل تمام دوره‌های میکروپیگمنتیشن، آموزش شیدینگ و میکروبلیدینگ ابرو، آموزش فیبروز ابرو، دوره میکروشیدینگ ابرو میشود. شما با ثبت نام در کلاس تاتو صورت تمامی این دوره ها را با هان هزینه آموزش میبینید و نیاز به پرداخت هزینه مجزا نیست.

مدل تاج ابرو

آموزش آرایش را از کجا شروع کنیم؟

چطور می‌توانیم به صورت اصولی آموزش مدل تاج ابرو و به طور کلی آرایشگری را شروع کنیم؟ پاسخ دوره های آرایشگری زنانه آموزشگاه سیمای هانی است. آموزشگاه آرایشگری سیمای هانی با مجوز رسمی و تحت نظر سازمان فنی و حرفه‌ای کشور فعالیت دارد و هم‌اکنون با داشتن ۴ شعبه لوکس در تهران جزو پرهنرجوترین و بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری در تهران به شمار می‌آید. ما بهترین انتخاب را برای آموزش دوره‌های آرایش و مراقبت و زیبایی زنانه، همراه با دریافت مدرک فنی و حرفه ای آرایشگری به شما ارائه خواهیم کرد.

آموزش حرفه‌ای مدل تاج ابرو در آموزشگاه آرایشگری سیمای هانی

از جمله مزایای میکروبلیدینگ ابرو می‌توانیم به داشتن ابروهایی خوش فرم و قرینه، ترسیم خطوط نازک و مویی لا به لای ابروها، امکان ترمیم ابروهای سوخته و آسیب‌دیده و همچنین پر کردن ابروهای باریک و کم پشت اشاره کنیم. نکته مهم دیگر تفاوت تاتو با میکروپیگمنتیشن است. در تاتو احتمال آسیب رسیدن به پوست و ایجاد حساسیت بیشتر از روش میکروپیگمنتیشن است. همچنین پاکسازی میکروپیگمنتیشن بسیار آسان‌تر از تاتو است.

مدل تاج ابرو

آموزشگاه سیمای هانی برگزار کننده دوره‌های مراقبت و زیبایی با مناسب‌ترین قیمت در ایران همراه با اعطای مدرک معتبر از سازمان فنی و حرفه‌ای کشور است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره‌های آموزش مدل تاج ابرو، میکروپیگمنتیشن و فیبروز ابرو می‌توانید به صورت حضوری، مشاوره تلفنی و مشاوره واتساپ با کارشناسان ما در تماس باشید.

نظرات