بازیگر نقش منیژه در سریال مسافر کیست؟ + عکس و بیوگرافی پانته آ بهرام

0

بازیگر نقش منیژه در سریال مسافر کیست؟ + بیوگرافی و عکس های میانسالی

پانته آ بهرام بازیگر با سابقه و هنرمندی که سالها پیش در سریال تلویزیونی مسافر در نقش منیژه بازی کرده است و باعث بوجود آمدن سوالات زیادی برای طرفداران این سریال شده.

بازیگر نقش منیژه در سریال مسافر کیست؟ + بیوگرافی و عکس های میانسالی

پانته آ بهرام؛ بازیگر نقش منیژه در سریال مسافر

با پخش مجدد سریال مسافر از آی فیلم و حضور موثر پانته آ بهرام در این فیلم، کنجکاوی ها برای شناخت هر چه بیشتر بازیگر نقش منیژه در سریال مسافر آغاز شده و مخاطبان علاقه مند هستند بدانند که کیست و حالا کجاست. با ما در این بخش از حرف تازه همراه شوید، تا مختصر بیوگرافی منیژه سریال مسافر را باهم مرور کنیم.

منیژه سریال مسافر کیست؟ + عکس و بیوگرافی پانته آ بهرام

بیوگرافی پانته آ بهرام

پانته آ بهرام بازیگر نقش منیژه در سریال مسافر، (زادهٔ ۱۵ اسفند ۱۳۴۸) بازیگر ایرانی است. او برای بازی در فیلم و تئاتر نامزد و برندهٔ جوایز گوناگونی از جشنواره فیلم فجر شده‌است. فعالیت او با حضور در سری سوم مجموعه تلویزیونی آئینه (۱۳۶۸) آغاز شد و سپس همان سال در فیلم هامون ساختهٔ داریوش مهرجویی ظاهر شد. او برای ایفای نقش در بچه‌های ابدی (۱۳۸۵) برندهٔ سیمرغ بلورین بازیگر نقش مکمل زن از جشنواره فیلم فجر شد. او غیر از سینما و تلویزیون، در بیش از ۲۰ اجرای تئاتر نظیر مرگ یزدگرد ایفای نقش کرده‌است.

منیژه سریال مسافر منیژه هم فرد طماعی اسـت و دوستی اش با افسانه حقیقی نیست و…

او پیش از این سریال در آثاری زیاد بازی کرده که دلدادگان یکی از آنهاست که شهرت او را دوچندان کرده است.

بازیگر نقش منیژه در سریال مسافر کیست؟ + بیوگرافی و عکس های میانسالی

افسانه انترن یک بیمارستان اسـت و بـه کارش علاقه دارد. وی پس از مرگ مادر متوجه می شود پدر بزرگش کـه افسانه تا بحال از وجود او بی خبر بوده اسـت، ارثیه فراوانی بـه جا گذاشته کـه در حال حاضر تنها وارثش اوست . وی در زندگی خصوصی اش تنهاست و کسی‌ را ندارد پس برای دوستش “منیژه” قضیه را تعریف می کند . منیژه هم فرد طماعی اسـت و دوستی اش با افسانه حقیقی نیست و…

بیوگرافی پانته آ بهرام بازیگر نقش منیژه در سریال مسافر

فیلم ها و سریال های او

او دانش‌آموختهٔ مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما و ادبیات نمایشی است. در ۱۳۶۶ گرایش بازیگری خود را به صورت آکادمیک با ورود به مدرسه صدا و سیما و آموختن در رشته بازیگری آغاز کرد. نخستین حضور جدی در تئاتر را در ۱۳۶۷ با بازی در مقابل تماشاگر در تالار هنر و قصه شبنم تجربه کرد. در ۱۳۷۱ با تحصیل در رشته ادبیات نمایشی گام تازه‌ای در یادگیری دانش آکادمیک در زمینهٔ هنرهای نمایشی برداشت.

عکس جدید بازیگر نقش منیژه سریال مسافر

گفتنی است مسافر نام یکی از مجموعه‌های تلویزیونی ساخت ایران است که طی سال ۱۳۷۹ در شبکهٔ تهران پخش شد و حالا دوباره در دی ماه ۱۴۰۱ از شبکه آی فیلم در حال پخش است.

نظرات