عکس/ استوری دردناک و تکان دهنده نسرین مقانلو برای پسرش در روز مرد

0

عکس/ استوری دردناک و تکان دهنده نسرین مقانلو برای پسرش در روز مرد امسال (۱۴۰۱) که اشک همه را دراورد. او با انتشار عکسی از پدر و پسرش عرشیا در آغوش هم روز پدر و روز مرد را اینگونه تبریک گفت.

عکس/ استوری دردناک و تکان دهنده نسرین مقانلو برای پسرش در روز مرد

عکس/ استوری دردناک و تکان دهنده نسرین مقانلو برای پسرش در روز مرد

استوری دردناک و تکان دهنده نسرین مقانلو برای پسرش در روز مرد که اشک همه را دراورد. او با انتشار عکسی از پدر و پسرش در آغوش هم روز پدر و روز مرد را اینگونه تبریک گفت.

نسرین مقانلو بازیگر کشورمان که مدتای است فرزندش را از دست داده و پیشتر نیز پدرش را از دست داده بود با انتشار عکس یکی از فن پیج‌های خود، یادی از پدر و پسر مرحوش در روز پدر گرامی داشت و این روز را به آنها تبریک گفت.

خانم نسرین مقانلو بازیگر سینما و تلویزیون دو پسر داشت که یکی از آنها به دلیل سکته مغزی دارفانی را وداع گفت . او متولد اول تیر ۱۳۴۷ که از سال ۱۳۷۰ کار حرفه‌ای خود را آغاز کرده‌است. نسرین مقانلو پس از ایفای نقش در سریال مسافری از هند به شهرت رسید و با ساختمان ۸۵ مهدی فخیم زاده نیز معروفتر شد. او فعالیت خود را با نقش کوتاهی در فیلم دو نیمه سیب به کارگردانی کیانوش عیاری در سال ۱۳۶۹ آغاز کرد.

گفتنی است، نسرین مقانلو به دلیل فوت ناگهانی فرزندش اینروزها جز بازیگران صدر خبرهای شبکه های مجازی است و به علت حال و روزی که اینروزها دارد، کمتر در فضای مجازی و پیج اینستاگرامش فعالیت دارد.

نظرات