فیلم کامل ماجرای جنجالی بی حجابی مرکز خرید اپال تهران با پوشش زننده و واکنش ها

27

فیلم کامل ماجرای جنجالی بی حجابی مرکز خرید اپال تهران با پوشش زننده و واکنش ها

فیلم دختران بی حجاب و بدحجاب در مرکز خرید اپال جنجالی شده و حالا پس از گذشت دو ماه یک کاربر از مرکز خرید اپال تهران در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته، او مدعی می شود مسئولان این مجتمع اجازه بازی به دختران بی حجاب را نمی دهند.

برخی کاربران این فیلم را ساخته مدیران مرکز خرید اپال برای آنچه تغییر نگاه ها به وضعیت حجاب در این مجتمع تجاری عنوان شد می دانند. به عقیده بسیاری اگر تصمیم به برخورد با هنجارشکنی عده ای وجود دارد باید از ورود افراد بی حجاب به این مجموعه ممانعت شود.

گفتنی است کلیپی کوتاه از هنجارشکنی وقیحانه و زننده بی حجابی مرکز خرید اپال تهران و خانم های بدون حجاب که اینجا را با لاس وگلاس اشتباه گرفتند از ساعاتی پیش توسط یک کاربر خارجی در شبکه های اجتماعی در حال دست به دست شدن است. در کلیپ بی حجابی مرکز خرید اپال تهران که در آن زنان و دختران بدون حجاب با پوشش زننده ی لاس وگلاسی با ناف ببرون زده و نیم تنه در حال خرید و گشت و گذار هستند و عوامل مرکز خرید اپال نیز کاری با آنها ندارند با واکنش های زیادی همراه بوده است و برخی کاربران می گویند این کلیپ برای ایران نیست و مربوط به یکی از مراکز خرید ترکیه است و برخی نیز درخواست برخورد قاطع کردند و از شکل و ظاهر آنها انتقاد کردند.

وضعیت بی حجابی مرکز خرید اپال تهران و واقعیت ها

اخیرا کلیپ کوتاهی از بی حجابی مرکز خرید اپال تهران در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی وایرال شده که مربوط به یک گردشگر خارجی است که گویا به ایران سفر کرده بود و برای خری به اپال رفته بود و از آنجا فیلمی از زنان و دختران بدون حجاب با گوشی موبایل رفته و در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده و درباره آن نوشته شده اینجا مرکز خرید اپال تهران است و خانم های بدون حجاب در این مرکز در حال قدم زند هستند ویدیویی که چند روزی است در فضای مجازی غوغا کرده و بسیاری از کاربران به آن واکنش نشان دادند.

فیلم بی حجابی زنان در مرکز خرید اپال

بی حجابی مرکز خرید اپال تهران و واقعیت ها

اخیرا کلیپ کوتاهی از بی حجابی مرکز خرید اپال تهران در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی وایرال شده که مربوط به یک گردشگر خارجی است که گویا به ایران سفر کرده بود و برای خری به اپال رفته بود و از آنجا فیلمی از زنان و دختران بدون حجاب با گوشی موبایل رفته و در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده و درباره آن نوشته شده اینجا مرکز خرید اپال تهران است و خانم های بدون حجاب در این مرکز در حال قدم زند هستند ویدیویی که چند روزی است در فضای مجازی غوغا کرده و بسیاری از کاربران به آن واکنش نشان دادند.

در این ویدئو دختران و زنان با ظاهر و پوشش زننده با نیم تنه لخت و پاهای برهنه در یک پاساژ در تهران دیده می شوند که در فضای مجازی جنجال زیادی را به وجود آورده است و حالا کاربران میگوند که آیا این ویدئو واقعیت دارد و پشت پرده فیلم بی حجابی مرکز خرید اپال که اینجا را با لاس وگلاس و پاتایا اشتباه گرفتند چیست و چرا حراست و یا عوامل مرکز خرید جلوی آن ها نمی گیرد!؟

گفتنی است درباره اینکه این کلیپ کوتاه مربوط به ایران است یا خیر تاکنون واکنشی به این موضوع از سوی مسئولان نشان داده نشده است و هنوز چیزی مشخص نیست اما به احتمال زیاد مربوط به ترکیه و یا کشورهای دوبی باشد

وضعیت حجاب و پوشش لباس زنان در مرکز خرید اپال تهران

برخی کاربران می گویند که این فیلم برای ایران نیست و در یکی از مراکز ترکیه و اروپا ضبط شده است . ما به دلیل پوشش زننده و بی حجاب زنان از انتشار آن به دلایل اخلاقی معذوریم

در این ویدئو دیده میشود که خانم ها بدون حجاب و با لباس و پوشش زننده و بسیار منشوری و خلاف عرف و شرع اسلامی در این مرکز مشغول خرید هستند، تاکنون واکنشی از سوی مراجع ذیربط نشان داده نشده و هنوز صحت و سقم این فیلم مشخص نیست

وضعیت حجاب و پوشش لباس زنان در مرکز خرید اپال تهران صدای برخی کاربران را دراورده و کاربری نوشته: متأسفانه ی عده دوست ندارند واقعیتها رو باور کنن گندی که بی حجابها به مملکت و شهرا زدند از حمله نظامی بدتره..
خیلی وضعیت فرهنگی خرابه.. بر باعث وبانیش لعنت

اینروزها در برخی مکان ها و فروشگاه ها شاهد زنان بی حجاب هستیم که پس از اعتراضات ۱۴۰۱ در بین زنان مد شد، این در حالیکه به دلیل حکومت اسلامی بی حجابی جرم بوده و خط قرمز محسوب میشود

پس از پیروزی انقلاب اسلامی، رعایت حجاب در جامعه یک قانون است و با متخلفین همچون دیگر قوانین باید برخورد شود، اما برخی افراد از ماجرای اعتراضات سوء استفاده کردند و سعی دارند آن را در جامعه عادی جلوه دهند

حتی تصاویر منتشر شده از وضعیت بی حجابی در فرودگاه کیش و برخی فروشگاه ها و خیابان ها که واکنش های بسیاری در شبکه های اجتماعی داشته است.
در واقع دشمن به بهانه مسئله حجاب تهاجم عظیمی علیه فرهنگ و باورهای مردم تدارک دیده بود، اما به لطف خدای متعال و بصیرت مردم، شکست خورد.

برخورد با بی حجاب ها در مراکز خرید و خیابان و پاساژها

محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور روز یکشنبه گفت: «گشت ارشاد ربطی به قوه قضائیه ندارد. از همان جایی که در گذشته تأسیس شد از همانجا نیز تعطیل شد. البته قوه قضائیه نظارت‌های خود را بر کنش‌های رفتاری در سطح جامعه ادامه می‌دهد.»

خبری که نشان از جمع شدن ون‌های سبزرنگ گشت ارشاد، پس از حدود ۱۵ سال می‌داد، اما برخی چندان به آن خوش‌بین نبودند. به نظر می‌رسید برنامه‌های دیگری به جای گشت ارشاد در دستور کار باشد. طولی نکشید که صداوسیما هم گفته‌های دادستان کل کشور را تکذیب کرد.

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد در این مورد گفت: «شخص رئیس جمهور و دولت معتقدند که مسأله حجاب یک مساله فرهنگی و اجتماعی است. این مساله جز راه فرهنگی و اجتماعی راه دیگری برای مدیریت ندارد.»

وزیر فرهنگ و ارشاد دولت رئیسی گفت: «قرارگاه زیست عفیفانه در قالب یک کار جمعی فشرده شکل گرفته است. ابعاد فعالیت آن به تدریج گسترده خواهد شد.»

مرکز خرید اپال در سعادت آباد و در منطقه دو شهرداری تهران قرار دارد و از شمال و غرب به بزرگراه یادگار امام، از جنوب به بزرگراه هاشمی رفسنجانی (نیایش) و از شرق به بلوار شهید فرحزادی منتهی می‌شود.

ساخت مرکز خرید اپال از سال ۱۳۹۲ آغاز و در سال ۱۳۹۸ افتتاح شد. مساحت این مرکز ۷,۲۱۶ مترمربع است که با ۹ طبقه‏ در زیرزمین و ۱۴ طبقه در ارتفاع، مساحت کل آن به بیش از ۱۳۰ هزار متر مربع می‌رسد و حدود ۵۵۰ واحد تجاری دارد. طراح سازه مرکز تجاری اپال مهندس امید غلامپور است و ساخت آن توسط مهندسان دو شرکت‌ سازه‌های فلزی بوژان آریا و شرکت تدبیر ساحل پارس انجام شده است. در ساخت این مرکز اسکلت تمام فلزی با مقاومت بسیار بالا در برابر زلزله به کار رفته است.

جریمه بی حجابی ۱۴۰۱

موسی غضنفرآبادی رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس درباره سخت‌گیری‌های مجدد درباره موضوع حجاب گفت: «در حال حاضر طرح ناظر فعال بر بی‌حجابی در خودروها، مثل سابق در دستور کار است و مجدد برای بی‌حجابان پیامک ارسال می‌شود.»

موسی غضنفرآبادی، رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفته بود به زودی نیز، طرح و برنامه‌ای داریم که کسانی که در معابر و مکان‌های دیگر کشف حجاب می‌کنند را از طریق سیستم شناسایی کنیم تا برایشان تخلف ثبت شود. در نهایت، این افراد از خدمات اجتماعی محروم خواهند شد.

رئیس کمیسیون قضایی مجلس گفت: «در ابتدا برای فرد خاطی، پیامک ارسال می‌شود و به او اخطار می‌دهیم. در مرحله بعد و در صورت اصرار فرد بر بی‌حجابی، او را با جریمه روبرو خواهیم کرد.»

او ادامه داد: «در این طرح با کشف حجاب، کارت ملی شخص مسدود می‌شود و تا زمانی که فرد بی‌حجاب، جریمه بی‌حجابی‌اش را پرداخت نکند، همه خدمات اجتماعی او مثل امکان بهره‌بردن از سیستم بانکی کشور و… را از او می‌گیریم.»

واکنش ها

متأسفانه خیلی وضعیت فرهنگی خرابه..بر باعث وبانیش لعنت

****

وضعیت بحرانی فرهنگ و حجاب رو سروسامون بدید

***

وقتی حجاب کنار گذاشته می شود ،کم کم عفاف هم کم رنگ وبی رنگ می شود.لطفا نگید ،دزدی واختلاس ها را بچسبید ،هر کدام در جای خودش زشت و قبیح است و بسیار دردناک. آلودگی با آلودگی پاک نمی شود.

****

چرا آقایان بیشتر از خانم ها خواهان ومشوق بی حجابی هستند.

****

اروپاییام نسبت به قوانینشون جلف نیستن اونوقت یه عده میگن فقط به روسریه دیگه مردا چشماشونو درویش کنن دیگه شورشو در آوردن پیشرفتشون اگر تو انسانیت بود ایران چیزی کم نداشت

***

تورو خدا اینارو جمع کنید نذارید ایران به فساد کشیده بشه

***

قطعا منتطر پلپ هستیم

کلیپی از بی حجابی مرکز خرید اپال تهران در شبکه های مجازی با عنوان اینجا همه زنان بی حجاب هستند در حال انتشار است که توسط یک کاربر خارجی منتشر شده که نوشته: اینجا ایرانیان بدون حجاب هستند! در این ویدئو دختران و زنان با ظاهر و پوشش زننده با نیم تنه لخت و پاهای برهنه در یک پاساژ در تهران دیده می شوند که در فضای مجازی جنجال زیادی را به وجود آورده است و حالا کاربران میگوند که آیا این ویدئو واقعیت دارد و پشت پرده فیلم بی حجابی مرکز خرید اپال که اینجا را با لاس وگلاس و پاتایا اشتباه گرفتند چیست و چرا حراست و یا عوامل مرکز خرید جلوی آن ها نمی گیرد!؟

27 دیدگاه در “فیلم کامل ماجرای جنجالی بی حجابی مرکز خرید اپال تهران با پوشش زننده و واکنش ها

  1. فاطمه گفت:
    1
    3

    خدا لعنت کنه افرادی که اینطور راحت و آسوده دارن در امنیتی زندگی میکنن که یه عده جوون از زندگی وارزوهاشون گذشتن تاازکشور وناموسشون دفاع کنن تا شاهد این صحنه ها نباشیم،اونوقت آنها بااین بی حیایی وبی حجابی هاشون خون پاک آنها رو پایمال میکنن

  2. مهربان گفت:
    2
    3

    سلام من کسی بودم که درباره حراست اینجا کامنت گذاشتم ا اما یه سوال برام پیش اومد برخی گفتند اینجا ایران نیست و .. اگر اینجا نیست
    پس درست نیست بدون یقین منتشر کنید اینجوری اگر نسبت دادیم گناه هم گردن ما بره.

  3. محمد رحمانیان گفت:
    16
    7

    من یه مرد هستم .از دیدن کلیپ خجالت کشیدم .عرق شرم کردم. عزیزم تو داری به روان مردم جامعه خودت آسیب میزنی اینو میدونی.
    بهترین جبران خسارت خسارت نزدنه

  4. نرگس گفت:
    25
    10

    واقعا آدم باورش نمیشه که زنای مملکت ما اینقدر زود عوض شدن و بی حیا شدن،مگه میشه یکی به این راحتی خودشو گم کنه،اینا هیچکدوم اصالت ندارن،همشون به عده ادمای سطح پایین و عقده ای هستن

  5. رهگذر گفت:
    14
    10

    بی حیایی شاخ و دم نداره. تو شهر ما یه پاساژ تازه باز شده طرف لخت هم بره حراست بهش چیزی نمیگه یبار بهشون تذکر دادیم گفتن تو این پاساژ مشتری کم میاد یه چیز بگیم دیگه همین ۴نفر هم نمیان
    واقعا توجیه شون مثل خودشون
    میمون که لخت مادرزاده پس بابد جذاب تر باشه
    متاسفم برای شما ک اسمتون گذاشتین زن

  6. یه انسان گفت:
    22
    13

    با امر به معروف و نهی از منکر اینا درست نمیشن

    پاساژ باید پلمپ بشه
    کسبه جریمه بشن
    این خانم ها دونه دونه شون دستگیر بشن
    ازشون تعهد گرفته بشه

    و نظارت بشه تا مدت ها
    جایی که افراد این جوری رفت و آمد میکنن

    یعنی هزار جور کثافت کاری هم اون جا در جریانه

    کسی که اینجوری میگرده برای خرید نیامده
    اومده برای کثافت کاری

  7. منتظر منجی جهان گفت:
    28
    13

    عزیزی که کامنت گذاشتید عیسی به دین خود موسی به …. عزیز من مهربونم من یعنی چی مگه دین پیامبران فرق داشته ؟ این دین اومده که به تدریج کامل بشه ، حرف همشونم یکیه !!هر دو مردم رو به یکتا پرستی و خدا پرستی دعوت کردند !!! در همه ادیان هم حجاب بوده عبادت بوووده!!!!
    خداوند در سوره آل عمران به حضرت مریم می فرماید همراه با رکوع کنندگان رکوع کن !!

  8. ارمغان گفت:
    22
    9

    امام علی (ع)
    کسی که اگر به معروف و نهی از منکر را با قلب و دست و زبانش انجام نده ، ماننده مرده ایی بی خاصیت در بین زندگان است.

    چو می بینی نابینا و چاه است، اگر خاموش بنشینی (اگر دستش نمی گیری ) گناه است.
    واقعا گناه است ! اینو باور کنید !

  9. یکی انسان گفت:
    9
    3

    سلام امیدوارم حال همه خوب باشه و به این دوستان سفرش و پیشنهاد میدم هرگز از روی لجاجت و هوس کاری نکنن

  10. سعید گفت:
    45
    16

    دقت کردید هر فیلمی میاد توش بی حجابا چقدر وحشی فحاشن بعد میگن بهمون احترام بزارید😂

  11. سارا گفت:
    34
    6

    احتمالا وسط زمستون گرمشونه 😂

  12. امیر گفت:
    36
    9

    آیه ۹۱و ۹۲ سوره الحجر

    الَّذِينَ جَعَلُوا الْقُرْآنَ عِضِينَ فَوَرَبِّكَ لَنَسْأَلَنَّهُمْ أَجْمَعِينَ : آنان که قرآن را (به میل خود و غرض فاسد خویش) جزء جزء و پاره پاره کردند (بعضی را قبول و بعضی را رد کردند) پس به پروردگارت سوگند ما از همه آنان (در قيامت) بازخواست خواهيم كرد.

  13. علی گفت:
    35
    14

    اسم خودشونم گذاشتن مسلمان متاسفم براتون

  14. مهربان گفت:
    28
    19

    متوجه نمیشم مگه اینجا حراست نداره چرا اصلا ملاحظه جدی نمیشه قانون قانونه چرا قانون رو به راحتی زیر پا می‌گذارید ؟؟؟

  15. گل گفت:
    32
    14

    لطفا پیگیری قانونی بشه واقعا مماشات کافیه!!!

  16. مهربان بانو گفت:
    32
    14

    سلام کسی که میخواهد تحقیق کنه کتاب ترگل رو بخونید یا آیه ۳۱ سوره نور قرآن رو بخونید احادیث حضرت زهرا و معصومین درباره حجاب پاداش و عقوبت ش رو بخونه شک نکنه اثرش رو میگذاره و کم کم خودش متوجه میشه..بانوان عزیز خون شهدا را پایمال نکنید چرا می گذارید هر چشم ناپاکی شما رو ببینه و سودجویی و لذت جویی کنه ؟؟ عزیز من مهربونم
    باور کنید اگر برهنگی تمدن میاره پس حیوانات از ما متمدن تر هستند !
    با آرزوی عاقبت به خیری برای تک تک هم وطنان عزیزم .

  17. سارا گفت:
    9
    31

    موسی ب دبن‌ خود عیسی ب دین …راسی اینجا نطرات همه چرا نیست ملومه‌تعداد شون زیاده پس حقی دارن ب گردن جامعه قبول کنیم

  18. تو ریحانه ی خلقتی بانو گفت:
    29
    5

    سلام پیشنهادم اینه کتاب سه دقیقه در قیامت رو بخونید همینطور بازگشت و شنود … تجربه نزدیک به مرگ برخی که شاید دانستنش دید تون رو گسترش بده …

    دوستان ما تا ابد قرار نیست در این دنیا باشیم
    واقعا گناه داره که کوچکترین ارزشی برای دستور خدایی که ما رو آفریده قائل نباشیم فکر آخرتمون رو هم کنیم عزیزان چرا آخر ؟؟ به چه قیمتی جلوه گری و ..

  19. H.H گفت:
    34
    8

    آنجا اپال نیست لخت پاله

  20. مصطفی گفت:
    19
    2

    از روزی نی ترسم که قوانین تنبیهیه اقایون هم کم رنگ شه اونموقع دخترا دیگه ارامش نخواهند داشت

  21. مری گفت:
    32
    8

    حجاب اجباری نیست حجاب الزام جامعه هست برای عزت زنان که شکل برده جنسی نباشند

  22. نسرین گفت:
    47
    18

    واقعا آدم شاخ در میاره یه عده جوون رفتن سینه قبرستون تا یه عده بی آبرو اینجوری خودشونو بریزن بیرون چرا دولت اینارو نمیگیره آیا زورش نمی‌رسه یا پشت پرده خبریه؟.

  23. مرد گفت:
    51
    26

    چه دخترای بی حیایی یکم شرف و ابرو داشته باشید

  24. فراهانی گفت:
    60
    26

    اینها که میگفتن دنبال لخت شدن نیستند پس چی شد؟

  25. مریم گفت:
    48
    31

    خیلی افتضاحه.ادم باورش نمیشه اینجا ایران باشه.خیلی ناراحت کنندس.هرچه سریعتر باید جلوی این پوشش ها رو بگیرن تا بدترازین هم نشدن

  26. تارخ گفت:
    35
    11

    تعطیلش میکنن..

  27. زهرا گفت:
    75
    29

    عزیزان حجاب دستور خداست شما آیه ۵۹ سوره احزاب و ۳۰ سوره مبارکه نور را بخوانید … واقعا این درست نیست بی حجابی حق الناسه حق الله هست دوست من

نظرات