تبریک فرارسیدن روز مرد به همکار آقا با جملات اداری و رسمی و عکس (۱۴۰۱)

0

تبریک فرارسیدن روز مرد به همکار آقا با جملات اداری و رسمی و عکس (۱۴۰۱)

زیباترین پیام های تبریک فرارسیدن روز مرد به همکار آقا با جملات اداری و رسمی و عکس (۱۴۰۱) + کارت پستال تبریک روز مرد مبارک به همکار مرد و آقا همراه با متن و پیام تبریک روز مرد برای همکاران مرد و رئیس آقا ویژه سال ۱۴۰۱ همراه ما باشید.

عکس نوشته درباره روز مرد برای تبریک به همکار, تبریک رسمی روز مرد برای همکار مرد، تبریک اداری روز مرد 1401 به همکار آقا، متن تبریک محترمانه روز مرد و پدر به همکاران، اس ام اس برای روز مرد امسال، عکس پروفایل تبریک روز مرد به همکار آقا، عکس نوشته درباره روز مرد برای همکار مرد

عکس و متن تبریک رسمی روز مرد ۱۴۰۱ به همکار مرد و آقا

با ارسال متن تبریک روز مرد رسمی و اداری و محترمانه به همکار مرد و آقا همراه با پیام های تبریک روز مرد به همکاران آقا و مرد، فرارسیدن روز مرد را به همکار آقا و مرد با جملات اداری و رسمی و عکس نوشته همکار عزیزم روز مرد مبارک ویژه روز مرد سال ۱۴۰۱ تبریک بگویید

🍀🍀🍀

فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت علی (ع) و روز زن بر شما همکار گرامی و خانواده محترمان مبارک. مستدام باشید

روز مرد بر تمامی همکاران و پرسنل زحمتکش مبارک باد

️️🍀🍀🍀

متن تبریک فرارسیدن روز مرد به همکار آقا با جملات اداری و رسمی و عکس (۱۴۰۱)

️️🍀🍀🍀

به این وسیله مراتب تبریک خود را در روز مرد به شما همکار گرامی تقدیم می‌دارم. از درگاه ایزد منان دوام عزت و سلامت، تداوم حضور و تاثیر آن بزرگوار را در مجموعه مسئلت دارم. روز مرد را به شما تبریک می‌گویم.

️️🍀🍀🍀

همکار گرامی…
نام مرد طبیب، منور و انیس قلب خانواده و دوستانش است. مرد واژه ای مُذهب در فرهنگ واژگان کتاب بزرگ حضرت دوست است. روز مرد را به شما تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و برایتان خوشی و خرمی در کنار عزیزانتان از خداوند مهربان خواستارم.
با تقدیم احترام
از طرف…

بیشتر بخوانید : تبریک روز مرد به برادر ۱۴۰۱؛ عکس نوشته برادر عزیزم روز مرد و پدر مبارک

مهربانی از قلب شما، رنج از پیشانی نجیبتان، نور از چشمان مهربانتان و غم از لبان شما سراغ می‌گیرد. نخل سبز وجودتان همیشه در آبگیر زلال نگاه خانواده‌تان جاری باد. روز مرد مبارک.
با آرزوی بهترین‌ها

️️🍀🍀🍀

عکس و متن تبریک رسمی روز مرد ۱۴۰۱ به همکار مرد و آقا

️️🍀🍀🍀

یک مرد در اندرون مانند غزل حافظ لطیف است، مثل شعر سعدی سرشار از حکمت است، مثل دوبیتی باباطاهر ساده است، مانند مثنوی مولوی ژرف است، مثل رباعیات خیام فهیم است و مثل شاهنامه فردوسی سرشار از شجاعت است. مرد شورانگیزترین غزل دیوان شعر خلقت است. روز مرد مبارک.

️️🍀🍀🍀

همکار ارجمند جناب آقای…
مرد واژه‌ای ناب در کتاب هستی است؛ حقیقت نور، شعف حج، زیبایی یوسف، شُکوه فلق، طراوت توبه، تنهایی یونس، صداقت ابراهیم، درایت لقمان، فهم نمل، حلاوت اخلاص، شیرینی پیروزی، میزان قدر، لطافت فجر را باید در وجود مردان مرد یافت. روز مرد، روز فهیم‌ترین کتاب خلقت مبارک.
از طرف…

️️🍀🍀🍀

عکس نوشته و عکس پروفایل تبریک روز مرد به همکاران مرد با جملات اداری

عکس نوشته و عکس پروفایل تبریک روز مرد به همکاران مرد با جملات اداری

جناب آقای…
ای مرد نجیب! دستانتان پُر نان، شانه‌هایتان پُرهمت، گام‌هایتان استوار، پیشانی‌تان پُربهار، اندیشه‌تان هماره پُربار بادا. هم‌اینک در آستانه روز مرد خاک راهتان را بوسه می‌دهیم و برایتان طول عمر باعزت خواهانیم.

مرد تندیس گذشت نوح، اعتکاف موسی، مظلومیت عیسی، صداقت ابراهیم، نجابت محمد(ص) و خلقت خوب خداوند است. روز مرد بر شما مبارک.

دوستدارتان…

️️🍀🍀🍀

متن زیبا و قشنگ همکاران گرامی روزتان مبارک

️️🍀🍀🍀

همکار عزیزم، شما یک مرد نمونه، صبور، دوست داشتنی و زحمت کش هستی و می‌دانم که بهترین‌ها شایسته شماست. روزتان مبارک همکار محترم

️️🍀🍀🍀

مردان بزرگ قلبی از طلا دارند که باید آن را در وجودشان کشف کرد، با آرزوی شادی بی نهایت در این روز

روزت مبارک همکار جان

️️🍀🍀🍀

تبریک فرارسیدن روز مرد به همکار آقا با جملات اداری و رسمی و عکس (۱۴۰۱)

نام مرد، بوی نان گرم توی سفره، بوی مداد و دفتر مدرسه، بوی سخاوت و مردانگی و بوی پاکیزگی و نجابت است.

روزت مبارک همکار عزیز

️️🍀🍀🍀

میلاد مولای متقیان، حضرت علی (ع)، آغازگر اشاعه عدالت و ولایت و اسوه ایمان و شجاعت و روز پدر را به همه مردان و پدران این مرز و بوم به ویژه همکاران محترم شاغل در شرکت … تبریک عرض نموده و سعادت و سلامتی شما عزیزان را از خداوند متعال مسألت دارم.

️️🍀🍀🍀

سیزدهم رجب، روزی که جهان منّور به نور اولین ستاره تابناک آسمان امامت و ولایت شد و جوانمردی از تاریخ در خانه خدا دیده به عالمیان گشود

و جهان را غرق در شادی و شور تجلی هستی و مظهر ایمان نمود.

متن تبریک ولادت حضرت علی به همکاران

به راستی که علی بهار جاودانی سال های زندگی همه ما انسان هاست و مردی است که سلاله مطهرش عالمیان را هدایتگر آزادگی و ایثار شد و اینک دلدادگان آن حضرت با شوق و شادی، میلادش را گرامی می دارند.

سالروز ولادت امیرمؤمنان حضرت علی (ع) و روز مرد را به تمامی هموطنان عزیز به ویژه همکاران شرکت … و خانواده های آنان تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم همواره در سایه حضرت دوست موفق و مؤید باشید.

متن تبریک ولادت حضرت علی به همکاران

ولادت با سعادت حضرت على (علیه السلام) از زيباترين جلوه های جهان آفرينش است که نشان دهنده مقام متعالی و پرتوى از عظمت آن امام هُمام مى باشد. بزرگ مردی که ياور مظلومان بود و تاریخ بشریت را با حماسه ها و رشادت‌های بی‌ نظیر خود در عرصه‌ی عبودیت و انسانیت متحول ساخت، آنچنان که نام نامیَش مایه امید و نوید رهروان و شیعیان و محبانش است.

اينجانب اعیاد خجسته ماه رجب ، بويژه فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام که به درستی به نام روز مرد و پدر نامگذاری شده است، را به تمامي همکاران گرامی و خانواده بزرگ شرکت … تبریک و تهنيت عرض نموده، اميدوارم در پناه خداوند متعال در زمره پیروان راستین آن حضرت باشیم.

️️🍀🍀🍀

عکس نوشته تبریک روز مرد به همکار آقا

🍀🍀🍀

فرارسیدن ۱۳ رجب سالروز ولادت امیر المومنین حضرت علی (ع) بزرگ مرد عدالت و معنویت ، مظهر شجاعت و انسانیت که به نام روز مرد و پدر نیز مزین گردیده است را گرامی می داریم.

اینجانب ضمن تبریک این عید فرخنده و نکوداشت روز مرد پیروی از سیره ی آن امام همام و سر افرازی و سربلندی مردان سخت کوش ایران اسلامی به ویژه همکاران ارجمند شرکت ملی گاز ایران و شرکت گاز استان کردستان که با تلاش خستگی ناپذیر در جهت تحقق اهداف عالی شرکت گام برمی دارند را از درگاه ایزد منان مسألت می نمایم.

️️🍀🍀🍀

امشب، ستاره‏‬ ای خواهد درخشید که درخشش نجابتش، آغوش مهربان مظلومیت است.
ولادت یار و یاور مظلومان، حضرت علی (ع) و روز مرد بر شما دوستداران خاندان عصمت و طهارت مبارک

️️🍀🍀🍀

میلاد با سعادت بزرگ معلم عالم، امیر المونین علی علیه السلام و روز مرد بر تمامی اساتید محترم ایران زمین مبارک باد.

️️🍀🍀🍀

ای استاد گرانقدر

ضمن گرامیداشت سالروز ولادت مولی الموحدین، علی علیه السلام و تبریک روز مرد و پدر

بدینوسیله از زحمات و تلاش های خالصانه شما در انجام مطلوب وظیفه سنگین تان در سنگر تعلیم و تربیت صمیمانه تقدیر و تشکر می نماییم. امید است پیوسته موفق و پیروز باشید.

نظرات