اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال از نفس افتاده به همراه نقش + خلاصه داستان

0

سریال از نفس افتاده : خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران این سریال با اسامی و عکس ها و نقش های هنرپیشه های سریال از نفس افتاده با اسامی عوامل با بازی اشکان خطیبی،خاطره حاتمی،علیرام نورایی و… در ادامه مطلب میخوانید.

سریال از نفس افتاده

این مجموعه به کارگردانی قاسم جعفری و تهیه‌کنندگی صدیقه صحت در ژانر اجتماعی،عاشقانه و خانوادگی است. این مجموعه برای بار اول از شبکه یک سیما پخش شد و بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

خلاصه داستان

آرش پس از ۱۰-۱۲سال درحالی که درحین استخدام در سازمان ساواک است طی حادثه ای عشق دوران کودکی خود را میبیند وبرای نجات وی از دست ساواک به هر کاری دست میزند.اوپس از فراری دادن شیده وی را به ویلای ناپدری خود میبرد.او از شیده تقاضا ازدواج میکند وشیده تقاضای وی را میپذیرد.ارش صبح روز بعد از عروسی دستگیر میشودوتحت شکنجه قرار میگیرد.ناپدری وی که یکی از روسای ساواک است طبق نقشه ای وی را از زندان فراری میدهد.ارش نزد شیده میرود.پس از گذشت مدتی با نوشتن نامه ای از شیده خداحافظی میکند ومیگوید که برای ازادی وطنش میرود ومبارزه میکند.او به خانه یکی ازمستشاران امریکایی میرود که او را در همهان جا دستگیر کرده وبه جوخه اعدام میسپارد وشیده و تنها پسرش را تنها میگذارد…

خلاصه سریال از نفس افتاده

اسامی بازیگران سریال از نفس افتاده

اشکان خطیبی

۱۹ مهر ۱۳۵۸ بازیگر، خواننده، مجری و کارگردان است.از جمله آثار ایشان می توان به خیلی دور خیلی نزدیک،نگار،خاتون،آخرین گناه،بچه های نسبتا بد،همسفر و… اشاره کرد. او در سال ۱۳۷۹ به همراه بابک سعیدی یک گروه موسیقی به نام آپولون داشته‌اند که راک ایرانی می‌زدند اما از گروه جدا شد. وی پیانو، گیتار و گاهی نیز ساز دهنی می‌زند. او به غیر از موسیقی و بازیگری گاهی نمایش‌نامه‌های انگلیسی را هم به فارسی ترجمه می‌کند و مدیرگروه موسیقی ترافیک نیز هست.

بازیگران سریال از نفس افتاده

اشکان خطیبی بازیگر سریال از نفس افتاده

خاطره حاتمی

زاده ۲۴ شهریور ۱۳۶۲ بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون است. وی با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی فقط به خاطر تو به شهرت رسید.از جمله آثار این هنرمند می توان به ناف،دختران،به وقت طلاق،مورچه خوار،گاو صندوق،کیمیا،زن زندگی مرد زندگی و… اشاره کرد.

عوامل سریال از نفس افتاده

دیگر عوامل

نویسندگی : فرهاد طب‌نوری و تهیه کنندگی صدیقه صحت است.

نظرات