عکس های جذاب و بدون گریم علیرضا کمالی بازیگر نقش رضا پروانه در پوست شیر

0

عکس های جذاب و بدون گریم علیرضا کمالی بازیگر نقش رضا پروانه در پوست شیر

علیرضا کمالی بازیگر نقش رضا پروانه در سریال پوست شیر که اینروزها با بازی مقتدرانه و منحضر بفرد خود بر سر زبان ها افتاده و سکانس های عاشقانه اش مورد نظر توجه قرار گرفته است. علیرضا کمالی که این روزها او را با نام رضا پروانه در پوست شیر می شناسیم متولد ۲۷ اردیبهشت ۱۳۵۹ در شهر تهران است و پیش از این سریال های نفس و لحظه گرگ و میش و وارش به ایفای نقش پرداخته است و کار بازیگری را از سال ۱۳۷۹ با تئاتر آغاز کرده است.

علیرضا کمالی بازیگر نقش رضا پروانه در پوست شیر کیست

علیرضا کمالی از بازیگران خوش استایل و خوش چهره و معروف تئاتر و سینما و تلویزیون می باشد که در سریال هایی همچون وارش، لحظهٔ گرگ و میش ، نفس و… به نقش آفرینی پرداخته است. علیرضا کمالی بازیگر نقش رضا پروانه در سریال پوست شیر است که در کنار بازیگرانی چون هادی حجازی فر و بابک کریمی و پانته آ بهرامی و… خوش درخشیده است.

سکانس های عاشقانه او زن صیغه ایش به نام مژگان در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است.

علیرضا کمالی بازیگر نقش رضا پروانه در پوست شیر

پخش «پوست شیر» کارگردانی جمشید محمودی و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی از ابتدای مهرماه شروع شد و درباره مردی به نام نعیم است که پس از ۱۵ سال از زندان آزاد می‌شود و می‌خواهد سال‌های نبودنش را برای دختر خود ساحل جبران کند، اما دخترش کشته میشود و او به دنبال قاتلش می گردد

* همچنین ببینید: محمدرضا مالکی بازیگر نقش صمد در سریال پوست شیر کیست؟ بیوگرافی و سوابق *

عکس های جذاب و بدون گریم علیرضا کمالی بازیگر نقش رضا پروانه در پوست شیر

علیرضا کمالی در ۲۷ اردیبهشت ۱۳۵۹ در یکی از محله های تهران به نام نظام آباد تهران متولد شده است. تک فرزند بود و مادرش فرهنگی پدر علیرضا کمالی مرحوم علی اصغر کمالی نژاد بودند که یکی از قهرمانان پرورش اندام در ایران و جهان بوده اند.

عکس های جذاب و علیرضا کمالی بازیگر نقش رضا پروانه در پوست شیر

او دانش آموخته در رشته بازیگری است و از سال ۱۳۷۹ وارد عرصه هنر و بازیگری شده است و در آثاری چون تئاتر نوجوانان ، ثارالله ، دوباره زندگی ، نرگس، راز ققنوس، گل بارون زده، نردبام آسمان ، شهر دقیانوس ، شوق پرواز / قلب یخی ، آنها ، آهوی من مارال ، سفر ، دستهای خالی ، ملک سلیمان ، شاه‌کش ، سمفونی نهم و … بازی کرده است

نظرات