آیا ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ بارش برف

0

آیا چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ مدارس تعطیل شد؟ تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه‌۱۲ بهمن‌۱۴۰۱ (دوازدهم بهمن ۱۴۰۱) و وضعیت تعطیلی مدارس و ادارات و شرکت ها و دانشگاه ها فردا به علت آلودگی هوا باد و طوفان گردوغبار و بارندگی فردا چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ در پاسخ به سوال کاربران که آیا چهار شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ تعطیل است؟ در شهرهای تهران و البرز و ایلام و شهرهای جنوبی و اصفهان و تبریز و مشهد و خوزستان و اهواز و قزوین و رشت و شهرهای استان ها و تهران فردا آلودگی هوا از حرف تازه میخوانید.

اطلاعیه غیرحضوری شدن مدارس برخی شهرستان های استان کردستان در روز چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱

‌⁩به پیشنهاد ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان و موافقت استاندار کردستان به دلیل بارش رحمت الهی [برف] غیرحضوری شدن برخی مراکز پیش دبستانی و مدارس استان در روز چهارشنبه ۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۱ به صورت زیر است.‌👇🏻⁩

‌⁩در سنندج، کامیاران و دهگلان فقط مدارس روستایی در تمامی مقاطع تعطیل و غیرحضوری شدند.

‌⁩در سقز و دیواندره همه‌ی مدارس در تمامی مقاطع و مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی در سطح شهر کامیاران فردا چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ تعطیل و غیرحضوری هستند.

‌ در شهرهای قروه و بیجار فقط‌ مدارس پیش دبستانی و ابتدایی شهری، و مدارس روستایی در همه‌ی مقاطع تعطیل‌
و‌غیرحضوری شدند.

‌احتمال تعطیلی کامل مدارس سنندج وجود دارد.

آیا چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱

آیا چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ بارش برف

مدارس فیروزکوه فردا غیرحضوری است

🔹 آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران: با توجه به تداوم بارش برف، برودت هوا و یخبندان همه مدارس فیروزکوه در دو نوبت صبح و عصر روز چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ غیرحضوری است.

🔻هنوز درباره تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۱۲ بهمن امسال (۱۴۰۱) تصمیم گیری نشده و تا این ساعت مدارس تعطیل نیست به خاطر بارش برف و آلودگی هوا و گرد و غبار و بارندگی و یخبندان و حوادث و بلایای طبیعی

تا ساعاتی دیگر اخبار تعطیلی مدارس و دانشگاه ها را به اطلاع خواهیم رساند

روابط عمومی استانداری تهران در گفتگویی در خصوص وضعیت تعطیلی ادارات چهارشنبه گفت: با توجه به وضعیت شاخص آلودگی هوای تهران که اکنون در شرایط قابل قبول قرار دارد، در پایان جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا که امروز برگزار شد با توجه به میزان آلودگی هوا تا این لحظه تصمیمی در خصوص تعطیلی ادارات استان تهران گرفته نشده است. و با بارش برف و باران در مناطق مختلف کشور احتمال تعطیلی ادارات و بانک ها هنوز مشخص نشده و در زمان مشخص شدن وضعیت اطلاع رسانی می شود

در حال تکمیل و …

سازمان هواشناسی با صدور هشدار زردرنگ آورده است: چهارشنبه (۱۲ بهمن‌ماه) در نیمه شمالی فارس، یزد، جنوب اصفهان، کرمان، نیمه شمالی سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و خراسان جنوبی پیش‌بینی می‌شود.

در این شرایط جوی احتمال سقوط اشیاء از ارتفاعات، احتمال خسارت به سازه‌های موقت و سست، احتمال سقوط تابلوهای تبلیغاتی، احتمال شکستن درختان کهنسال، احتمال کاهش کیفیت هوا، کاهش شعاع دید و احتمال تاخیر در پرواز وجود دارد.

به توصیه سازمان هواشناسی احتیاط در تردد، پرهیز از صعود به ارتفاعات، عدم توقف و پارک خودرو در اطراف درختان فرسوده و ساختمان‌های نیمه کاره و سست، استحکام سازه‌های موقت از جمله تابلوهای تبلیغاتی و پوشش گلخانه‌ها و احتیاط در فعالیت کویرنوردی در دستور کار قرار گیرد.

نظرات