هزینه کم و بینی زیبا ، توسط پزشک متخصص و مجرب

0

اگر به جراحی بینی علاقه مند هستید، حتما تحقیقات زیادی برای یافتن متخصص مورد اعتماد خود انجام داده اید. جراحی های زیبایی عموما با هدف بهبود ظاهر صورت و بدن انجام می شود. انتخاب بهترین جراح بینی در تهران به شما کمک می کند زیبایی و جذابیت چهره خود را بیش از پیش بهبود بخشید. پزشکان خوب معمولا ویژگی های خاصی دارند که با دانستن آن ویژگی ها می توانید به آنها اعتماد کنید. در ادامه این مقاله به چند نکته اشاره می کنیم که با استفاده از آنها می توانید بهترین جراح بینی را پیدا کنید و زیبایی بینی را تضمین کنید.

ضرورت انتخاب بهترین جراح بینی چیست؟

با درک نیاز به یافتن بهترین  جراح بینی استخوانی در تهران ، انگیزه بیشتری برای جستجو خواهید داشت. در واقع، با درک عواقب عدم انجام تحقیقات خود در هنگام انتخاب پزشک، انتخاب یک متخصص با تجربه را مدیون خود هستید. ضرورت انتخاب بهترین پزشک به حدی است که در صورت بی توجهی به آن دچار عوارض زیادی خواهید شد.

 جراحی بینی

یک جراح بینی با تجربه درک درستی از زیبایی شناسی دارد و به شما کمک می کند تا به ایده آل ترین شکل بینی دست پیدا کنید. با مشاوره و جراحی متخصص گوش و حلق و بینی به راحتی می توانید به ظاهری مناسب دست یافته و پس از جراحی بینی دچار مشکل تنفسی نشوید. مشکلات تنفسی بعد از جراحی بینی از دلایل اصلی شکایت افراد تحت عمل جراحی بینی است.

کمترین هزینه جراحی بینی

با توجه به شرایط اقتصادی موجود در کشور، اکثر مشتریان تنها به فکر تامین هزینه های جراحی بینی هستند و به دنبال پزشک و کلینیک هایی می روند که کمترین هزینه را برای جراحی بینی دریافت کنند. لازم است چند نکته را یادآوری کنیم:

  • آیا می دانید اگر متخصص دانش و ظرافت لازم را نداشته باشد، نتیجه مطلوب عمل حاصل نمی شود؟
  • اگر پزشک تجربه کافی نداشته باشد، ممکن است عوارضی مانند انحراف بیشتر بینی، ایجاد اسکار در بینی به دلیل بخیه های نادرست و غیره ایجاد شود.
  • در کلینیک هایی که تجهیزات و محیط آن استریل نباشد، خطر عفونت برای مراجعه کننده وجود دارد.

همین چند مورد کافی است تا شما عزیزان در ابتدا برای انتخاب پزشک به دنبال هزینه جراحی بینی نباشید بلکه بهترین کلینیک پزشک و جراح بینی را انتخاب کنید. پیشنهاد می کنیم به کلینیک های زیبایی مراجعه کنید و از مشتریان در این مورد سوال کنید. در این صورت نمونه کار هر متخصص را از نزدیک خواهید دید.

برای  شناخت بهترین جراح بینی در تهران می توانید به سایت پزشکا مراجعه فرمایید تا بهترین پزشکان را در این زمینه را بشناسید و بهترین جراح را برای خود انتخاب کنید. سایت پزشکا یکی از برترین و پر بازدیدترین وب سایتهای تخصصی در زمینه آرایشی و بهداشتی،‌ سلامتی و زیبایی می باشد.

جراحی بینی

عوامل موثر بر هزینه جراحی بینی

اگر دوست شما اخیراً جراحی زیبایی بینـی انجام داده است و شما هم تصمیم به انجام این کار دارید، فقط می‌توانید کیفیت کار و رضایت پزشک را از او بپرسید، اما نمی‌توانید بر اساس هزینه‌ای که او پرداخت کرده است، قضاوت کنید. از آنجایی که هزینه جراحی بینی تحت تاثیر عوامل متعددی است و بنابراین برای هر فرد متفاوت خواهد بود:

  • مدل بیـنی فرد مراجعه کننده : اولین و مهمترین عامل در تعیین هزینه جراحی بینـی، وضعیت فعلی بینی شما است. مدل بینـی انواع مختلفی دارد که شامل گوشتی، استخوانی، غضروفی و ​​… می شود که متخصص در جلسه مشاوره وضعیت بینی را بر اساس عکس هایی که می گیرد اندازه گیری می کند تا بهترین روش را برای شما انتخاب کند. به طور کلی هزینه جراحی بینـی غضروفی بیشتر از بینـی استخوانی است. البته مشکلاتی مانند برآمدگی بینـی، شکستگی استخوان و …. بر قیمت نیروی کار نیز تاثیر می گذارد.
  • نیاز به تکرار عمل بینـی: همانطور که گفته شد، برخی از مراجعه کنندگان تجربه ناموفقی از عمل قبلی داشتند و اکنون برای تکرار عمل به متخصصین ما مراجعه کرده اند. بسته به وضعیت فعلی بینـی، مشکلات پیش آمده بعد از عمل و محدودیت هایی که برای تکرار عمل وجود دارد، هزینه آن متفاوت خواهد بود.
  • دستمزد بهترین جراح بینـی : مطمئناً برای شما جالب خواهد بود که پزشکان هزینه های متفاوتی را برای عمل بینـی دریافت می کنند. علاوه بر تعرفه های وزارت بهداشت که نرخ ثابت حقوق را تعیین می کند، هر پزشک با توجه به تجربه حرفه ای خود و شهرتی که در این زمینه کسب کرده است، تعرفه خاص خود را خواهد داشت.
  • محل جراحی بینـی: می توانید جراحی بینی را در بیمارستان، کلینیک یا مطب پزشک انجام دهید. این موضوع بر قیمت تمام شده مشاغل تاثیر می گذارد، اگر این عمل در مطب پزشک انجام شود، هزینه آن بسیار کمتر از جراحی در بیمارستان خواهد بود. با این حال، بیمارستان یک محیط بزرگتر است که بیش از یک کلینیک یا مطب تخصصی، هزینه های ثابت، حقوق مراقب، تجهیزات مستعمل و غیره را فراهم می کند.

جراحی بینی

حتما برای شما نیز جالب خواهد بود که پزشکان برای انجام عمل زیبایی بینـی، هزینه های متفاوتی دریافت می کنند. علاوه بر تعرفه های وزارت بهداشت که نرخ ثابت دستمزدها را تعیین می کند، هر پزشک براساس تجربه کاری و شهرتی که در این زمینه به دست آورده، تعرفه خاص خود را خواهد داشت. البته اشتباهی که بعضی ها مرتکب می شوند این است که فکر می کنند هرچه پزشک بیشتر هزینه کند، کیفیت کارشان بهتر است. انتخاب خود را بر اساس هزینه انجام ندهید. اما ابتدا باید تحقیقات کافی انجام دهید و بهترین جراح بینـی را پیدا کنید.

کلام آخر

شناخت ویژگی های یک جراح بینـی خوب به شما کمک می کند تا در زمان تحقیق و انتخاب متخصص جراحی بینی، پزشک را به خوبی بشناسید و بهترین انتخاب را در این زمینه داشته باشید. برای مراجعه به بهترین جراح بینـی در تهران بهتر است با بهترین جراح که در سایت پزشکا یا pezeshka.comبه شما معرفی کرده ایم مشورت کنید. در صورتی که خود و اطرافیان شما به بهترین جراح مراجعه کردید تجربه خود در کامنت ها با ما در میان بگذارید.

منبع (pezeshka.com):

نظرات