آخرین خبر درباره وضعیت تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ (بارش برف و زلزله)

1

با توجه به اینکه این خبر در حال تکمیل است برنامه آخرین اخبار تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ به دلیل زلزله و برودت هوا، بارش برف و آلودگی هوا و بارندگی در تهران و البرز ، قزوین ، زنجان ، مشهد ، خراسان شمالی ، خراسان جنوبی ، اصفهان ، کرمانشاه ، یزد ، اهواز ، خوزستان ، آبادان ، همدان ، اراک ، ایلام ، سمنان ، هرمزگان ، کرمان ، قم ، لرستان ، بیرجند ، خوی ، سلماس، زاهدان ، تبریز ، ارومیه ، چهارمحال و بختیاری ، یاسوج ، ،کردستان ، سنندج ، اردبیل اخباری منتشر نشده است. در صورت اعلام تعطیلات مدارس و اطلاعیه تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱  در این صفحه به اطلاع شما خواهد شد

مدارس این شهرها روز سه شنبه ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ تعطیل شد

فوری: مدارس آذربایجان شرقی، پردیس و رودهن و فیروزکوه، چهار محال و بختیاری فردا سه شنبه ۱۱ بهمن تعطیل است

🔹 با توجه به بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر در منطقه کلیبر، مدارس این منطقه سه شنبه ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمامی مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیردولتی و استثنائی شهری و روستایی در شیفت صبح با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد گردید.

🔹 با توجه به بارش برف، برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه چاراویماق، مدارس این منطقه سه شنبه ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ در مقطع پیش دبستانی تعطیل و در تمامی مقاطع تحصیلی فعالیت آموزشی مدارس دولتی، غیر دولتی و استثنائی شهری و روستایی در شیفت های صبح و بعد از ظهر به شکل غیرحضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی شاد انجام خواهد شد.

🔹بر اساس این اطلاعیه آزمون مرحله اول پایش عملکرد یادگیری مدارس استعداد های درخشان در موعد مقرر و برابر برنامه اعلامی قبلی برگزار خواهد گردید.

تعطیلی مدارس مدارس پردیس، رودهن و دماوند ۱۱ بهمن

آموزش و پرورش تهران:  آموزش در همه مدارس پردیس، رودهن و دماوند به علت برودت هوا و تداوم بارش برف، فردا سه‌شنبه ۱۱ بهمن غیرحضوری است./صداوسیما

برخی مدارس چهارمحال و بختیاری فردا غیرحضوری شد

آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری:

🔹فردا (سه‌شنبه ۱۱بهمن)، فعالیت آموزشی کلیه مدارس شهرستان‌های لردگان، خانمیرزا، اردل، فلارد و بخش بازفت از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد.

🔹فعالیت سایر مدارس چهارمحال و بختیاری به صورت غیرحضوری خواهد بود./ایسنا

آخرین خبر درباره وضعیت تعطیلی مدارس فردا سه شنبه 11 بهمن 1401 (بارش برف و زلزله)

آخرین خبر درباره وضعیت تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ (بارش برف و زلزله)

مدارس فردا سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ تعطیل نیست. در حال حاضر فقط سلماس و خوی تا پایان هفته به دلیل زلزله تعطیل است و مدارس دیگر شهرها و استان ها فردا سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ تعطیل نیست و تمامی دانش اموزان باید در سر کلاس ها حاضر باشند.

برنامه تعطیلی مدارس روز سه شنبه ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ و اخبار لحظه به لحظه مربوط کدام مدارس فردا تعطیل است را در این صفحه پیگیری کنید…

مدارس خوی تا پایان هفته تعطیل است

مدارس شهرستان خوی از روز دوشنبه ۱۰ بهمن ماه تا پایان هفته جاری به جهت استمرار پس لرزه های ناشی از زلزله تعطیل اعلام شد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آموزش وپرورش آذربایجان غربی، به جهت وقوع زمین لرزه خوی در روز شنبه و همچنین استمرار پس‌لرزه های نسبتاً شدید، با مد نظر قرار دادن مخاطرات احتمالی آتی ناشی از خروج دانش‌آموزان به هنگام وقوع پس‌لرزه‌ها، آموزش در مدارس این شهرستان در تمامی مقاطع تحصیلی شهری وروستایی (دولتی و غیردولتی)؛ از روز دوشنبه ۱۰ بهمن ماه، تاپایان هفته جاری تعطیل شد.

تعطیلی مدارس سلماس سه شنبه ۱۱ بهمن تا پایان هفته

آموزش و پرورش آذربایجان غربی اعلام کرد: به دلیل استمرار پس لرزه های ناشی از زلزله، مدارس شهرستان خوی و سلماس از فردا دوشنبه ۱۰ بهمن ماه تا پایان هفته جاری تعطیل است. کلاس های درس در شهرستان سلماس بصورت غیرحضوری و در سامانه شاد برگزار خواهد شد.

این خبر در حال تکمیل است…

وضعیت آب و هوای کشور فردا ۱۴۰۱/۱۱/۱۱

پیش بینی وضع هوا فردا ۱۱ بهمن ۱۴۰۱، با بررسی نقشه‌های هواشناسی، تصاویر ماهواره‌ای و خروجی مدل‌های پیش‌یابی عددی، از روز یکشنبه تا چهارشنبه با فعالیت متناوب سامانه بارشی شاهد وزش باد در نیمه‌جنوبی و ارتفاعات، گاهی وزش باد شدید، بارش باران و برف در ارتفاعات، بارش برف و پدیده مه گاهی توام با کولاک برف خواهیم بود.

برای فردا روند تدریجی افزایش نسبی دما سپس کاهش دما به ویژه روز سه شنبه پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: چهارشنبه (۱۲ بهمن) بارش در شمال غرب تضعیف شده و در نواحی غرب، جنوب غرب، مرکز، ارتفاعات و دامنه‌های البرز ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی و شمال شرق کشور و همچنین بخش‌هایی از شمال غرب فارس و بوشهر ادامه خواهد داشت.

وی افزود: پنجشنبه (۱۳ بهمن) سامانه بارشی در نواحی غرب، جنوب غرب، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس، مرکز، شرق و شمال شرق فعالیت خواهد داشت.

1 دیدگاه در “آخرین خبر درباره وضعیت تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ (بارش برف و زلزله)

  1. ناشناس گفت:
    14
    2

    بابا یه زلزله اومد تا آخر هفته تعطیل شد خوی ولی ما میریم مدرسه کل بدنمون از سرما زلزله میاد آدم نیستیم ما؟ عجبا

نظرات