دانلود کامل سریال شهباز قسمت ۲ دوم (قسمت ۲ سریال شهباز) از تلوبیون

0

دانلود کامل قسمت دوم ۲ سریال شهباز قسمت ۲ با پخش انلاین از تلوبیون و شبکه یک سیما همراه با لینک دانلود و تماشای آنلاین سریال شهباز قسمت دوم ۲ که حوالی ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه ۱ و تلوبیون منتشر پخش شد را در ادامه مشاهده کنید:

سریال شهباز قسمت دوم 2

دانلود کامل سریال شهباز قسمت ۲ دوم (قسمت ۲ سریال شهباز) از تلوبیون

لینک دانلود مستقیم و تماشای انلاین قسمت دوم “سریال شهباز” از شبکه یک سیما در ساعت ۲۲:۱۵ و ساعت ۲۳ از شبکه پنج پخش میشود، فیلم کامل را در لینک زیر ببینید:

شما میتوانید پخش انلاین و همچنین تکرار سریال شهباز قسمت دوم ۲ را در تلوبیون و اپارات و شبکه یک ببینید:

سریال شهباز که به تازگی از شبکه یک سیما منتشر می‌شود. این سریال در ژانر پلیسی، معمایی تولید شده است.

کارگردانی سریال شهباز در ژانر پلیسی، جنایی و معمایی، محصول سال ۱۴۰۱ صدا و سیما برعهده حمید رضا لوافی است. نویسندگی آن را «مینا خدیوی» برعهده دارد و تهیه کنندگان آن امیرحسین آشتیانی‌ پور و مهدی علی نقی پور هستند.

شهباز نام جدیدترین سریال تلویزیونی به کارگردانی حمید رضا لوافی است که هشتم بهمن ماه نخستین قسمت آن از شبکه اول سیما به روی آنتن رفت.

سریال تلویزیونی شهباز در ۳۰ قسمت هر شب ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. آرش مجیدی، رضا داوودنژاد، علیرضا آرا، میلاد میرزایی، مهدخت مولایی، نیما نادری، سیروس همتی، فاطیما بهارمست، غزال نظر و پاوان افسر در این مجموعه نقش آفرینی می کنند.

طرح و ایده سریال «شهباز» از سال ۱۳۹۷ در گروه فیلم و سریال شبکه پنج مطرح شد، پس از یک سال و نیم پژوهش و نگارش، متن به اتمام رسید و از بهمن ۱۴۰۰ فیلمبرداری را آغاز کردیم که همچنان مرحله تولید ادامه دارد.

تهیه کننده این سریال عنوان کرد: «شهباز» بسیار پر سکانس است و در لوکیشن های خاص مثل ادارات و نهادهای دولتی فیلمبرداری می شود، برخی از این ارگان ها به مجموعه اعتماد می کنند و برخی دیگر نه که این یکی از چالش های ماست. دیگر مشکل ما این است که سکانس های سریال زیر ۲ دقیقه هستند که این پروسه فیلمبرداری را سخت می کند.

این سریال یکی از مجموعه‌ های تلویزیونی پر لوکیشن است که عوامل آن علاوه بر حضور در تهران به شهرهای قزوین، رودبار و کیش نیز مسافرت می‌ کنند و تیم تولید اکنون در شرکتی فنی مهندسی در سعادت‌ آباد تهران مشغول ضبط سکانس‌ هایی از سریال هستند.

نظرات