زمان دقیق پخش و تکرار و بازپخش سریال شهباز از شبکه پنج + ساعت تکرار

0

زمان دقیق پخش و تکرار و بازپخش سریال شهباز از شبکه پنج + ساعت تکرار

ساعت و زمان پخش و تکرار سریال شهباز از شبکه پنج و ساعت دقیق پخش سریال شهباز از شبکه ۵ سیما که از ۸ بهمن ۱۴۰۱ در ۳۰ قسمت هر شب ساعت ۲۳ آغاز به پخش کرده را برای علاقه مندان سریال های معمایی – امنیتی پخش میشود.

زمان دقیق پخش و تکرار و بازپخش سریال شهباز از شبکه پنج + ساعت تکرار

ساعت بازپخش سریال شهباز از شبکه ۵

مجموعه تلویزیونی شهباز از ۸ بهمن ۱۴۰۱، از شنبه تا چهارشنبه هرشب ساعت ۲۳ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود و شما می توانید آن را تماشا کنید

سریال “شهباز” از امشب ساعت ۱۹ در شبکه پنج سیما پخش می‌شود و تکرار آن در ساعت ۱۱ صبح و ساعت ۱۹ خواهد بود

سریال تلویزیونی شهباز از ۸ بهمن ماه هر شب ساعت ۲۳ از شبکه پنج روانه آنتن می‌شود. تکرار آن نیز ساعت ۱۱ صبح و ۱۹ از شبکه پنج سیما خواهد بود.

این مجموعه تلویزیونی در ۳۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای در گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما تولید می شود.

ساعت و زمان تکرار

تکرار سریال شهباز ساعت ۲:۱۵ بامداد ۰۹:۴۵ صبح و ۱۴:۳۵ ظهر از شبکه اول سیما پخش می شود.

کارگردانی سریال شهباز در ژانر پلیسی، جنایی و معمایی، محصول سال ۱۴۰۱ صدا و سیما برعهده حمید رضا لوافی است. نویسندگی آن را «مینا خدیوی» برعهده دارد و تهیه کنندگان آن «امیرحسین آشتیانی‌ پور» و «مهدی علینقی» هستند.

رر مجموعه تلویزیونی «شهباز» هنرمندانی نظیر: آرش مجیدی، علیرضا آرا، رضا داودنژاد، میلاد میرزایی، مهدخت مولایی، نیما نادری، فاطیما بهارمست، غزال نظر، سیروس همتی، پاوان افسر، مهسا باقری، مریم سرمدی، رحمان باقریان، سیامک اشعریون، ابتسام بغلانی، فیلیپ ساپرکین، یوفی تیان و… نقش آفرینی می‌کنند.

بنابر این گزارش، تصویربرداری سریال «شهباز» از بهمن سال گذشته شروع و اوایل آذرماه به اتمام رسید. این سریال به دلیل محتوای سابیری از جلوه‌های ویژه رایانه ای زیادی برخوردار است. همچنین حبیب خزائی فر ساخت موسیقی متن این سریال را برعهده دارد.

نظرات