جدیدترین مدل های بلوز مخمل زنانه و دخترانه ۱۴۰۲ + راهنمای خرید

0

بلوز مخمل زنانه : بلوز مخمل یکی از زیباترین و شیک ترین لباس های دنیا است که مورد استقبال خانم ها است. به همین جهت ما مجموعه مدل های بلوز مخمل زنانه ۱۴۰۲ همراه راهنمای خرید را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

بلوز مخمل زنانه

جدیدترین مدل های بلوز مخمل زنانه و دخترانه ۱۴۰۲ + راهنمای خرید

مراقب از بلوز مخمل :

هرگز لباس‌های مخملی را اتو نکنید : بافت نرم و پرز دار مخمل به شدت در مقابل حرارت حساس است و اگر پارچه مخملی را اتو کنید برای همیشه فرم خود را از دست داده و صاف و خراب خواهد شد. مقدار کمی چروک در لباس‌های مخملی قابل قبول و عادی است اما سعی کنید از چروک شدن آن ها پیشگیری کنید.

بلوز مخمل

راهنمای خرید

به محل نگهداری لباس مخملی دقت کنید : لباس مخملی را نباید تا کنید و در محلی قرار دهید که تحت فشار باشد در این صورت چروک‌های زیادی روی آن می‌افتد و پارچه حجم و کیفیت خود را از دست می‌دهد. آن را در کاور نگذارید بلکه در کمد لباس آویزان کنید تا هم هوا بخورد و بو نگیرد و هم تحت فشار نباشد.

راهنمای مراقبت از پارچه مخمل

خشک کردن مخمل : برای خشک کردن آن را از چوب رختی یا جای دیگری که به پارچه فشار نیاورد آویزان کنید تا به آرامی خشک شود. اگر لباس را در معرض جریان هوای سرد قرار دهید خیلی بهتر و بدون چروک خشک خواهد شد.

انواع پارچه مخمل

انواع پارچه مخمل مناسب بلوز :

مخمل پان: نوعی مخمل کوبیده شده است که فشار سنگینی به آن وارد می‌شود تا پرزهای پارچه در یک جهت فشرده شوند. همین الگو می‌تواند در پارچه‌های بافتنی نیز ظاهر شود که معمولا از پلی‌استر ساخته می‌شود و مخمل واقعی نیست.

مدل های شیک بلوز مخمل

 مدل کشی : مخمل استرچ یا مخمل کشی دارای اسپندکس (نوعی پارچه‌ی کشی ساخته شده از الیاف مصنوعی) است که در بافت آن گنجانده شده است تا باعث کشش و انعطاف پذیری آن شود.

لیون : ین نوع مخمل نسبت به مخمل‌های دیگر متراکم‌تر است. مخمل لیون یکی از لوکس‌ترین پارچه‌های مورد استفاده برای لباس، از پالتو گرفته تا کلاه است.

راهنمای خرید بلوز مخمل

نکه آخر : برخلاف تصور عموم که پارچه‌ی مخمل اندام را چاق نشان می‌دهد، این پارچه به دلیل داشتن ویژگی‌هایی چون جذب بودن و دفع نور اندام را بزرگ‌تر از اندازه واقعی نشان نمی‌دهد و برای افراد چاق نیز مناسب است.

قیمت پارچه مخمل

بلوز مخملی دخترانه

نکات مهم خرید لباس مخمل

بلوز طرحدار مخمل

همراه ما باشید

نظرات