بیوگرافی سحر مردانلو چهره اینستاگرامی و همسرش + حواشی و علت طلاق

0

بیوگرافی سحر مردانلو چهره اینستاگرامی و همسرش + حواشی و علت طلاق

بیوگرافی سحر مردانلو

سحر مردانلو : متولد ۷ مهر ۱۳۷۱ در تهران است. در ادامه به معرفی و بیوگرافی سحر مردانلو چهره اینستاگرامی و همسرش و فرزندانش و اینستاگرام وی می پردازیم. با ما همراه باشید.

سحر مردانلو

او معروف به سی سی است که بلاگر معروف اینستاگرام است.

زندگینامه

وی فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق از دانشگاه غیرانتفاعی صدرا می باشد. سی سی از سال ۱۳۹۶ وقتی ۲۵ ساله بود فعالیت اش را در اینستاگرام شروع کرد اما آن زمان در حوزه پوست و مو و بیوتی فعالیت می کرد. وی با گذاشتن داستان عاشقانه خود و همسرش معروف شد تا جایی که فالور های او میلیونی شد البتهدلیل شهرت وی فقط به این دلیل نیست سحر به خاطر تیپ های خاص و فانتزی که می زند و به خاطر علاقه زیاد به رنگ صورتی مشهور شده. او کنون ۱ میلیون ۹۰۰ فالور دارد و به عنوان وکیل مدافع رنگ صورتی شناخته می شود. وی مدتی قبل اعلام کرد به علت بیماری برای درمان به ترکیه رفت اما در رفت و آمد از ترکیه به تهران است.

بخشی از گفتگو با او :

چگونه شد که معروف شدی :

همه چیز در عین صداقت با مخاطب هام شروع شد و فکر می کنم همین جمله معروف که میگن؛ هر سخن کز دل برآید لاجرم بر دل نشیند ، استارت خود. فالوورهای من از عدد یک شروع شد و حالا میلیونی دنبال کننده دارم.

تبلیغات هم انجام می دهی :

من تبلیغات انجام می دهم ولی نه خیلی زیاد ، برای اینکه دوست ندارم محیط پیچم فقط مکانی برای تبلیغ و معرفی باشد. برای همین علیرغم پیشنهادات زیاد کاری ، مثل عموم پیج ها ، زیاد تبلیغ نمیکذارم که مخاطبم خسته و اذیت شود ، همه میدونن مخاطبای من بچه های من هستند.

بیوگرافی سحر مردانلو

همسر سحر مردانلو کیست

در سال ۱۳۹۴ وقتی ۲۳ ساله بود در آرایشگاه مادر «مهدی اویسی» ۲۲ ساله معروف به حاجی با وی آشنا و دو سال بعد ، سال ۱۳۹۶ با ایشان ازدواج کرد.

علت طلاق

زندگی متاهلی سی سی در سال ۱۴۰۰ بعد از ۴ سال زندگی زناشویی مشترک به طلاق ختم که حسابی در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفت.

حواشی

ماجرای طلاق او در فضای مجازی بسیار پخش شد بسیاری از مخاطبان متعقد اند که علت طلاق این دو خیانت بوده. همچنین در دی ماه ۱۴۰۰ خبر دعوت تعدادی از بلاگرهای زن از جمله خانم «سی سی» به وزارت ورزش و جوانان حسابی نقل محافل خبری شد. بعدا مشخص شد این جلسه مربوط به نهاد غیردولتی بنام مجمع خیرین ازدواج بوده که هدف آن تبلیغ و ترویج ازدواج آسان جوانان با کمک این فعالان مجازی بود ! این موضوع نیز بسیار مورد انتقاد قرار گرفت.

اینستاگرام

پیج رسمی و صفحه شخصی این بازیگر عزیز در اینستاگرام با نشانی everything.about.sisi در دسترس عموم قرار دارد.

دیگر عکس های سحر مردانلو

همسر سحر مردانلو

اینستاگرام سحر مردانلو

علت طلاق سحر مردانلو

بیوگرافی سی سی

علت بیماری سحر مردانلو

سحر مردانلو کیست

عکس های سحر مردانلو

حواشی سحر مردانلو

همراه ما باشید

نظرات