آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ (بارش برف و آلودگی هوا)

0

آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ مشخص شد بعلت بارش برف و آلودگی هوا باد و طوفان گردوغبار و زلزله اخیر و تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ + اخرین خبر از وضعیت تعطیلی مدارس روز دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ در شهرهای تهران ، البرز و کرج ، ایلام و شهرهای جنوبی ، اصفهان ، تبریز ، زاهدان، زابل، مشهد ، خوزستان ، اهواز ، یزد ، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، اهواز، ، خوی، سلماس، سیستان و بلوچستان ، بوشهر ، زنجان ، اصفهان ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان و شیراز و… مشخص شد, اخبار تعطیلی مدارس در روز ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ بدلیل آلودگی هوا و بارش برف و زلزله مدارس کدام استان دوشنبه ۱۰ بهمن (۱۴۰۱) تعطیل میشود؟ را با جزئیات خبر از حرف تازه میخوانید اطلاعیه جدید

مدارس خوی دوشنبه ۱۰ بهمن تعطیل است

مدارس شهرستان خوی از روز دوشنبه ۱۰ بهمن ماه تا پایان هفته جاری به جهت استمرار پس لرزه های ناشی از زلزله تعطیل اعلام شد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آموزش وپرورش آذربایجان غربی، به جهت وقوع زمین لرزه خوی در روز شنبه و همچنین استمرار پس‌لرزه های نسبتاً شدید، با مد نظر قرار دادن مخاطرات احتمالی آتی ناشی از خروج دانش‌آموزان به هنگام وقوع پس‌لرزه‌ها، آموزش در مدارس این شهرستان در تمامی مقاطع تحصیلی شهری وروستایی (دولتی و غیردولتی)؛ از روز دوشنبه ۱۰ بهمن ماه، تاپایان هفته جاری تعطیل شد.

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس دوشنبه 10 بهمن 1401 (آلودگی هوا و بارش برف)

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ (بارش برف و آلودگی هوا)

مدارس در روز دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ تعطیل نیست. براین اساس مدارس روز دوشنبه ۱۰ بهمن باز بوده و فعالیت آن‌ها طبق روال برقرار است، اما احتمال تعطیلی مناطق زلزله زده در آذربایجان شرقی مانند خوی و تبریز و سلماس و بارش برف وجود دارد.

گفتنی است از اول هفته جاری ساعت آغاز به کار مدارس و دانشگاه ها به روال قبل بازگشته و مدارس تعطیل نیست

اگر خبر جدیدی درباره تعطیلی فردا اعلام شد به اطلاع کاربران محترم می رسد…

مدارس سلماس به دلیل زمین لرزه تا پایان هفته تعطیل شد

آموزش و پرورش آذربایجان غربی اعلام کرد: به دلیل استمرار پس لرزه های ناشی از زلزله، مدارس شهرستان خوی و سلماس از فردا دوشنبه ۱۰ بهمن ماه تا پایان هفته جاری تعطیل است. کلاس های درس در شهرستان سلماس بصورت غیرحضوری و در سامانه شاد برگزار خواهد شد.

تاخیر در ساعت کار مدارس چهارمحال و بختیاری فردا دوشنبه ۱۰ بهمن

مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی شهرستان‌ کوهرنگ فردا دوشنبه (دهم بهمن ماه) ساعت ۹ صبح آغاز می شود.

آقای شاهقلی افزود: فعالیت آموزشی سایر مدارس استان نیز به صورت عادی است. وی گفت: دانش آموزان مقطع ابتدایی که شرایط حضور در کلاس را ندارند، می توانند درمنزل از نمونه تدریس های شبکه شاد استفاده کنند.

تعطیلی مدارس برای آلودگی نداریم

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش با توجه به تعطیلات زیاد مدارس طرروزهای گذشته گفت: برای تعطیلی بدون برنامه مدارس باید فکری کرد. ضربه‌ای که تعطیلی مدارس به کشور وارد می کند قابل جبران نیست. او طولانی شدن تعطیلی مدارس در سال جاری را «بی‌سابقه» دانسته و واکنش‌هایی در هفته‌های اخیر به این موضوع داشت و بارها اعلام کرد که در چنین شرایطی غیرحضوری شدن مدارس آخرین راهکار کاهش بحران‌ها و مخاطرات باشد و از رئیس جمهور خواسته مدارس تعطیل نشوند. در نهایت وی دو شب گذشته در مصاحبه‌ای با رسانه ملی از بازگشایی مدارس خبر داد و اعلام کرد که همه مدارس از سوم بهمن ماه باز هستند.

تعطیلی مدارس برای کمتر شدن و رفع آلودگی نیست، بلکه به خاطر سلامتی فرزندان‌مان است. حالا خانواده ها نیز این عقیده دارند را که سلامت بچه ها مهمتر است، مخصوصا بچه های ابتدایی که شرایط خاصتری دارند و نسیت به آلودگی هوا آسیب پذیرتر هستند.

وضعیت آب و هوای کشور فردا ۱۴۰۱/۱۱/۱۰

پیش بینی وضع هوا فردا ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، دوشنبه (۱۰ بهمن) علاوه بر نواحی مذکور در بخش‌هایی از مرکز و جنوب غرب بارش انتظار می‌رود. سه‌شنبه(۱۱ بهمن) گستره فعالیت و شدت سامانه بارشی در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، ارتفاعات و دامنه‌های البرز، سواحل غربی دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی به‌تدریج در مرکز و شمال شرق کشور افزایش می‌یابد.

همچنین با بررسی نقشه‌های هواشناسی، تصاویر ماهواره‌ای و خروجی مدل‌های پیش‌یابی عددی، از روز یکشنبه تا چهارشنبه با فعالیت متناوب سامانه بارشی شاهد وزش باد در نیمه‌جنوبی و ارتفاعات، گاهی وزش باد شدید، بارش باران و برف در ارتفاعات، بارش برف و پدیده مه گاهی توام با کولاک برف خواهیم بود.

برای امروز و فردا روند تدریجی افزایش نسبی دما سپس کاهش دما به ویژه روز سه شنبه پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا نیمه‌ابری تا ابری و غبار صبحگاهی، به‌تدریج وزش باد با احتمال بارش پراکنده با حداقل دمای صفر و حداکثر دمای ۱۰ درجه سانتیگراد و در روز دوشنبه نیمه‌ابری تا ابری و در بعضی ساعت‌ها بارش باران و برف و وزش باد در شب و مه رقیق با حداقل دمای یک و حداکثر دمای ۸ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: چهارشنبه (۱۲ بهمن) بارش در شمال غرب تضعیف شده و در نواحی غرب، جنوب غرب، مرکز، ارتفاعات و دامنه‌های البرز ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی و شمال شرق کشور و همچنین بخش‌هایی از شمال غرب فارس و بوشهر ادامه خواهد داشت.

وی افزود: پنجشنبه (۱۳ بهمن) سامانه بارشی در نواحی غرب، جنوب غرب، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس، مرکز، شرق و شمال شرق فعالیت خواهد داشت.

نظرات