جدیدترین آگهی‌های استخدام در شهرستان آمل

0

شهرستان آمل در استان مازندران، به داشتن جاذبه‌های طبیعی و تاریخی متعدد و صنایع توسعه یافته شهرت دارد. با داشتن سهمی ۶۵ درصدی از کل صنایع فعال استان مازندران آمل نقش مهمی در اقتصاد این استان دارد و فرصت‌های شغلی خوبی برای کارجویان آن فراهم است. اگر به دنبال فرصت ‌های شغلی شهر آمل هستید، این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله نگاهی داریم به جدیدترین فرصت‌های استخدام آمل و شرایط استخدام هرکدام از آن‌ها در سال ۱۴۰۱٫

آگهی استخدام آمل

جدیدترین فرصت‌های استخدام آمل

در آگهی های استخدام شهرستان آمل، علاوه بر فرصت‌های شغلی اداری و استخدام شرکت ها، فرصت‌های کار در منزل و دورکاری زیادی نیز به چشم می‌خورد. در ادامه، برخی از جدیدترین فرصت‌های استخدام آمل به صورت تمام وقت، پاره وقت و دورکاری را به شما معرفی می‌کنیم.

همچنین می‌توانید برای مشاهده آگهی‌های شغلی و کاریابی در آمل این لینک از جاب ویژن را چک کنید: https://jobvision.ir/jobs/category/in-amol

استخدام کارمند بایگانی

یکی از موقعیت‌های شغلی جدید در استخدام آمل، استخدام کارمند بایگانی در شرکت پخش مهرآور گستر آمل است. این موقعیت شغلی به صورت تمام وقت بوده و از شروط و پیش‌نیازهای استخدامی آن می‌توان به داشتن حداقل سن ۲۰ و حداکثر سن ۳۶ سال و همچنین تسلط به کار با نرم‌افزارهای کامپیوتری اشاره کرد. ترجیح استخدامی این شرکت، استخدام نیروی کار خانم است.

استخدام کارشناس فروش تلفنی

شرکت یکتاصد به دنبال استخدام نیروی کارشناس فروش تلفنی به صورت غیرحضوری و دورکار است. داشتن فن بیان قوی، تعهد و وقت‌شناسی از موارد مهم در استخدام این موقعیت شغلی هستند. همچنین، این موقعیت شغلی کار در منزل، یک کار تمام وقت بوده و برای افرادی که به دنبال کار پاره وقت هستند مناسب نیست. آموزش رایگان، پاداش روزانه، پرداخت بیمه بعد از ماه سوم فعالیت و کسب درآمد بالا از مزایای این موقعیت شغلی هستند.

استخدام کارشناس خرید و تدارکات

یکی از موقعیت‌های شغلی خوب در استخدام آمل، استخدام کارشناس خرید و تدارکات در شرکت فرآورده‌های لبنی دوشه آمل (هراز) است. از شروط استخدامی این موقعیت شغلی می‌توان به داشتن مدرک کارشناسی از دانشگاه‌های دولتی در یکی از رشته‌های مهندسی مکانیک، برق، صنایع و شیمی/ پلیمر، حداکثر سن ۴۰ سال، سطح زبان انگلیسی متوسط و ۱ سال سابقه کار در گروه شغلی مشابه اشاره کرد. این موقعیت شغلی به صورت تمام وقت و در دو شیفت گردشی است.

استخدام کارشناس پشیبانی

شرکت شیپور به دنبال استخدام کارشناس پشیبانی حضوری در آمل است. پیگیر و فعال بودن، توانایی برقراری ارتباط سازنده و مفید با مشتریان، توانایی تشخیص نیازها و دغدغه‌های مشتریان، توانایی حل مسئله، صبوری و مشتری مداری و تسلط به فنون مذاکره و فروش از شایستگی‌های مورد نیاز در استخدام این موقعیت شغلی هستند. از مزایای استخدامی در شیپور نیز می‌توان به پرداخت بیمه از روز اول، بیمه تکمیلی، پاداش عملکرد و کمک هزینه ایاب و ذهاب اشاره کرد. ترجیح جنسیتی در این موقعیت شغلی، برای استخدام آقایان است.

استخدام نماینده علمی

یکی دیگر از فرصت‌های شغلی جدید در استخدام آمل، استخدام نماینده علمی در شرکت اکسون فارمد ایرانیان است. داشتن حداقل مدرک کاردانی در یکی از رشته‌های پزشکی، پیراپزشکی، تغذیه و پرستاری، سطح زبان انگلیسی متوسط، تسلط بر نرم‌افزارهای آفیس و حداکثر سن ۳۵ سال از شروط استخدامی این موقعیت شغلی هستند. حقوق پرداختی برای این فرصت شغلی تمام وقت، بین ۱۰ تا ۱۲ میلیون تومان است.

استخدام مدیر شعبه

یکی از فرصت‌های شغلی برتر در استخدام آمل، استخدام مدیر شعبه ماهر در شرکت توزیع و پخش نوشابه پپسی است. این موقعیت شغلی برای آقایان و به صورت تمام وقت است. از شروط استخدامی آن می‌توان به آشنایی کامل با فرآیند بازاریابی و فروش در صنعت پخش، تسلط به اصول و مبانی فروش مویرگی، اصول و فنون مذاکره، توانایی رهبری تیم، داشتن ۷ سال سابقه کار در گروه شغلی مشابه و حداقل سن ۳۵ سال اشاره کرد.

استخدام کارشناس آزمایشگاه

گروه سولیکو کاله به دنبال استخدام نیروی کارشناس آزمایشگاه در شهر آمل است. داشتن آشنایی با صنعت غذا، آشنایی با سیستم‌های مدیریت کیفیت، دانش استانداردهای ملی، آشنایی با روش‌های آزمون، آشنایی با ابزارهای اندازه‌گیری، آشنایی با روش‌های نمونه برداری و آشنایی با مخاطرات ایمنی و بهداشت شغلی در آزمایشگاه از صلاحیت‌های مهم در استخدام این موقعیت شغلی هستند. این موقعیت شغلی محدودیت جنسیتی نداشته و برای استخدام در آن نیاز به داشتن سطح زبان متوسط و مدرک کارشناسی در یکی از رشته‌های صنایع غذایی / کشاورزی، زیست شناسی / علوم زیستی / علوم آزمایشگاهی و مهندسی شیمی / پلیمر دارید.

استخدام پرسشگر

شرکت خدمات مهندسی بهینه کاوان کیفیت به دنبال استخدام پرسشگر است. این موقعیت شغلی در استخدام آمل به صورت دورکاری بوده و مخصوص خانم‌ها است. داشتن حداکثر سن ۴۵ سال و مدرک کاردانی در یکی از رشته‌های ارتباطات / رسانه / روابط عمومی / کتابداری و کامپیوتر / فناوری اطلاعات از ملزومات استخدام در این موقعیت شغلی هستند.

استخدام کارشناس صنایع

شرکت صنایع غذایی دلوسه به دنبال استخدام نیروی کارشناس صنایع در آمل است. داشتن حداقل سن ۲۲ و حداکثر سن ۳۷ سال، مدرک کارشناسی مهندسی صنایع، سطح زبان انگلیسی بالاتر از متوسط و تسلط بر نرم‌افزارهای آفیس از شرایط استخدامی این موقعیت شغلی هستند. استخدام کارشناس صنایع در شرکت دلوسه محدودیت جنسیتی در استخدام خانم و آقا نداشته و افراد واجد شرایط می‌توانند رزومه خود را برای این موقعیت شغلی ارسال کنند.

استخدام سرپرست فروش

از دیگر فرصت‌های شغلی جدید در استخدام آمل می‌توان به استخدام سرپرست فروش در شرکت فومن شیمی بهداشت اشاره کرد. آشنایی با نرم افزارهای فروش و گزارش‌سازی از جمله اکسل، داشتن حداقل ۲ سال سابقه سرپرستی در داروخانه و فروشگاه‌های آرایشی و بهداشتی، داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم برای آقایان و مدرک کارشناسی یکی از رشته‌های مدیریت، بازرگانی و کسب و کار از شروط استخدامی این موقعیت شغلی تمام وقت هستند.

جمع‌بندی

شهرستان آمل در استان مازندران، صنایع فعال و توسعه یافته‌ای دارد که در کنار حوزه گردشگری، سهم مهمی در اقتصاد و بهبود وضعیت کاریابی آن داشته‌اند. فرصت‌های شغلی متعددی برای کارجویان در این شهرستان به صورت تمام وقت و پاره وقت، حضوری و دورکاری در استخدام آمل وجود دارد که در این مقاله به تعدادی از آن‌ها اشاره کردیم. شما می‌توانید با مراجعه به سایت‌های کاریابی و انتخاب شهرستان آمل و یا جستجوی عنوان شغلی مورد نظر، فرصت‌های ثبت آگهی شده را به همراه شرایط و میزان حقوق هرکدام مشاهده کرده و رزومه خود را برای کارفرمایان ارسال کنید.

نظرات