آیا ۶ بهمن ادارات تعطیل است؟| آخرین وضعیت تعطیلی ادارات فردا پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱

0

آیا ۶ بهمن ادارات تعطیل است؟| آخرین وضعیت تعطیلی ادارات فردا پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱

آیا فردا پنجشنبه ۶ بهمن ادارات تعطیل است؟| آخرین خبر وضعیت تعطیلی ادارات فردا پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ اعلام شد به دلیل صرفه جویی در گاز و سرمای شدید و آلودگی هوا در شهرهای تهران و البرز و ایلام و شهرهای جنوبی ، اصفهان ، تبریز ، زاهدان، زابل، مشهد ، خوزستان ، اهواز ، یزد ، تهران ، بوشهر ، زنجان اصفهان ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان کرمانشاه تعطیل شد؟، وضعیت تعطیلی ادارات ۶ بهمن ۱۴۰۱ (آلودگی هوا و بارش برف) کدام شهرها اداراتشات فردا تعطیل است؟ را از حرف تازه میخوانید.

آیا ۶ بهمن ادارات تعطیل است؟| آخرین وضعیت تعطیلی ادارات فردا پنجشنبه 6 بهمن 1401

آیا ادارات فردا پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ تعطیل است؟

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه: بنابر مصوبه جلسه کمیته تأمین پایدار سوخت زمستانی استان کرمانشاه، به منظور پایداری جریان گاز در استان و کشور، روزهای پنج شنبه ۲۹ دی و ۶ بهمن تمام دستگاه های اجرایی و واحدهای آموزشی استان به جز واحدهای عملیاتی دستگاه های خدمات رسان، تعطیل و ارائه خدمات به ارباب رجوع به صورت دورکاری خواهد بود./ایرنا

در جلسه کمیته هماهنگی تأمین سوخت زمستانی استان کرمانشاه علاوه بر تعطیلی ادارات و بانک‌ها و غیرحضوری شدن مدارس امروز استان، روز پنج شنبه ۶ بهمن نیز تعطیل اعلام شد.

همچنین طبق مصوبه کمیته مذکور، روزهای پنجشنبه ششم بهمن ماه تعطیل اعلام شد.

این تعطیلی‌ها شامل دستگاه‌های خدمات رسان شامل مراکز امدادی، درمانی، بهداشتی، اورژانس۱۱۵، خدمات شهری شهرداری‌ها، بخشهای عملیاتی و دارای نوبت کاری، بیمارستان‌ها و آتش‌نشانی‌ها نمی‌شود.

کمیته مدیریت سوخت زمستانی از همه مردم کرمانشاه خواست که با هدف تأمین پایداری سوخت برای همه هموطنان، در مصرف گاز کوشا باشند.

نحوه فعالیت ادارات گلستان

حاجی گلدی کر معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گلستان اظهارداشت: در پی پیش بینی هواشناسی مبنی بر تداوم سرمای هوا و با هدف حفظ پایداری جریان گاز در استان، آغاز با تاخیر فعالیت ادارات گلستان از سه شنبه تا پایان هفته آغاز فعالیت همه نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرای استان به غیر از انتظامی، امدادی و خدمات رسان در روز‌های سه شنبه(چهارم بهمن)، چهارشنبه(پنجم بهمن) و پنجشنبه(ششم بهمن) از ساعت ۹ صبح است.

ساعت کار ادارات قزوین روز پنجشنبه ۶ بهمن

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری قزوین گفت: براساس مصوبه کمیته اضطرار ادارات دولتی استان و دستگاه‌های خدمت‌رسان از اول بهمن ۱۴۰۱ تا اطلاع ثانوی از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸ صبح تا ۱۴ موظف به خدمت هستند و پنجشنبه‌ها نیز تعطیل است.

ساعت کار ادارات استان فارس از اول بهمن ۱۴۰۱ اعلام شد

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس با صدور بخشنامه ای اعلام کرد بمنظور مدیریت و صرفه جویی در مصرف گاز و با تاکید و موافقت استاندار فارس از روز ۱ بهمن ۱۴۰۱ تا روز ۱۴۰۱۱۲ بهمن ساعت کار ادارات از ساعت ۹ صبح تا ۱۵ تعیین می گردد.

در این بخشنامه دستگا های اداری میزان کسری ساعات کار کارکنان خود را بصورت دورکاری تعیین کنند.

بر اساس این دستوالعمل روزهای پنجشنبه هر هفته تا پایان سال ۱۴۰۱ تعطیل اعلام شده است.

در پایان این بخشنامه آمده است: بیمارستانها، بانک ها، مراکز امدادی، درمانی و بهداشتی، بخشهای عملیاتی و دارای نوبت کاری، اورژانس، آتش نشانی و خدمات امداد جاده ای و مراکز انتظامی طبق روال قبل ارائه خدمات می نمایند.

بانک‌های استان البرز تا پایان بهمن پنجشنبه‌ها تعطیل است

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری البرز گفت: بانک‌های این استان تا پایان بهمن روزهای پنجشنبه به جز شعب کشیک تعطیل شدند.

 

این خبر تکمیل میشود…

نظرات