فیلم کامل کلیپ جنجالی زایمان طبیعی در آب در تلویزیون و واکنش ها را ببینید

0

فیلم کامل کلیپ عجیب و جنجالی زایمان طبیعی در آب در تلویزیون واکنش ها را ببینید را در ویدئوی زایمان طبیعی در آب در تلویزیون که یک زن در حضور شوهرش در آب زایمان می کند و صحنه های شوکه کننده که با واکنش های کاربران همراه بوده و تعجب کردند که صدا و سیما این کلیپ پخش شده است. این کلیپ در شبکه های مجازی وایرال و به یکی از پربازدیدترین کلیپ ها تبدیل شده است که شما هم در فیلم زیر ببینید

فیلم کامل کلیپ جنجالی زایمان طبیعی در آب در تلویزیون و واکنش ها را ببینید

فیلم کامل کلیپ جنجالی زایمان طبیعی در آب در تلویزیون و واکنش ها را ببینید

انتشار کلیپ زایمان طبیعی در آب در صدا و سیما طی ساعات اخیر پربازدید شد و در شبکه های اجتماعی به یکی از کلیپ های جنجالی که باعث بحث و جدل در بین کاربران تبدیل شد. تصاویری از از زایمان طبیعی در آب و با لباس برای اولین بار در صدا و سیما به همراه شوهر را ببینید که صحنه های وضع حمل و زایمان یک خانم باردار به تصویر می کشد طی ساعات اخیر در فضای مجازی پربازدید شده است:

در برنامه جدید تلویزیون بخشی از برنامه پزشکی به موضوع زایمان در آب اختصاص داشت که آن را به صورت فیلم و ویدئو برای مخاطبان نشان دادند .

البته در این برنامه زیر نویس شده که دیدن این فیلم برای سن زیر ۱۴ سال مناسب نیست.

بد نیست بدانیم که زایمان به چند روش انجام می گیرد که یکی از آنها زایمان در آب است که به صورت طبیعی خانم ها وضع حمل می کنند

زایمان در آب به فرآیند زایمان طبیعی در آب با استفاده از وان های عمیق حمام یا استخر زایمان، زایمان در آب می گویند. تحقیقات بسیاری نشان داده اند که زایمان در آب نه تنها مضر و عذاب آور نیست، بلکه به تسکین درد زایمان نیز کمک می کند.

همچنین مادر حین زایمان آرامش و راحتی بیشتری نسبت به محیط های بدون آب دارد. آب می تواند به شخص کمک کند تا وزنش را تحمل کند، حرکت به اطراف تسهیل شود و احساس کنترل بیشتری در هنگام زایمان داشته باشد.
اگر بارداری کم خطر داشته اید و ماما یا پزشک متخصص زنان و زایمان معتقد است که انجام این امر برای شما و جنین شما بی خطر است، زایمان در آب می تواند یک گزینه خوب برای شما باشد.

اما در حالت کلی بهتر است تا قبل از روزهای پایانی بارداری در مورد این موضوع با پزشک یا ماما به صورت مفصل صحبت کنید و تمام جوانب را در نظر بگیرید و پس از تصمیم گیری، شروع به برنامه ریزی کنید.

نظرات