جذاب ترین فوتبالیست جهان

0

جذاب ترین فوتبالیست جهان

زیبایی و جذابیت بازیکنان فوتبال همیشه مورد توجه مردم و رسانه ها بوده، به نحوی که این بازیکنان چندین برابر بیشتر در رسانه ها دیده میشوند و تصاویر آن ها رو معمولا در مراسم رونمایی ها میبینیم. بازیکنان جذاب معمولا بسیار محبوبن و پیراهن های آن ها جز پر فروش ترین لباس های فوتبال میشوند.

در سال های دور پوستر های زیادی از بازیکنان جذاب دنیای فوتبال وجود داشت که امروزه کمتر شاهد اونا هستیم. در عوض با ورود به عصر تکنولوژی این تصاویر وارد گوشی ها و کامپیوتر ها شده.

 جذاب ترین فوتبالیست

بحث جذابیت و زیبایی کاملا سلیقه ای هست و برای هر فردی میتونه متفاوت باشه. ملاک هایی که در نظر گرفته میشه میتونه نفرات انتخاب شده رو تغییر بده. ما در این مطلب قصد داریم پنج چهره معروف دنیای فوتبال که دارای جذابیت ظاهری زیادی هستند رو به شما معرفی کنیم.

۱ –   دیوید بکهام

بکام بی شک یکی از جذاب ترین و خوش تیپ ترین فوتبالیست های تاریخ فوتبال بوده و هست. او متولد ۲ می سال ۱۹۷۵ هست ولی همچنان هم از افراد جوون تر از خودش جذاب تره! از همون ابتدا بدلیل ظاهر خیلی جذابی که داشت در کلیپ های تبلیغاتی زیادی حضور داشت و درآمد بسیار بالایی از بحث تبلیغات بدست می اورد. هافبک سال های گذشته تیم ملی انگلیس و باشگاه های من یونایتد، میلان و …. بلندی قد ۱۸۰ سانتی متر داره  و دارای سه فرزند پسر و یک دختر هست.

جذاب ترین فوتبالیست

۲ –   الویور ژیرو

چهره بسیار جذاب و کشیده این مهاجم فرانسوی رو جز برجسته ترین و خوش تیپ ترین فوتبالیست های جهان کرده. قد بسیار بلند ۱۹۳ سانتی متری در کنار موهای خرمایی و رنگ چشم عجیبش خیلی در این جذابیت نقش داشته. ژیرو متولد ۳۰ سپتامبر ۱۹۸۶ و متاهل هست . مهمترین افتخار فوتبالش هم عنوان بهترین گلزن تاریخ کشور فرانسه هست. از جمله مهمترین باشگاه هایی که الیور ژیرو توی اونا بازی کرده آرسنال، چلسی و اکنوت آث میلان هست.

۳ – جرارد پیکه

پیکه دفاع اسپانیایی متولد ۲ فوریه ۱۹۸۷ با قد بسیار بلندی که داره مدافع بسیار خوبی بود. پیکه بجز مورد فنی در بحث جذابیت و خوش تیپی هم جزبهترین های فوتبال هست. پیکه همین اواخر از دنیای فوتبال بصورت ناگهانی خداحافظی کرد. چهره جذاب و چشم و ابروی پیکه در حدی گیرا بود که شکیرا، خواننده معروف رو هم به خودش جذب کرد. اونا با هم ازدواج رسمی نداشتن ولی صاحب دوتا بچه شدند که همین اواخر هم به رابطشون پایان دادند. پیکه در باشگاه های یونایتد و بارسا خیلی خوش درخشید و در مدت حضور در بارسا، فعالیت های تبلیغاتی زیادی رو انجام داده که علت اصلیش همین زیبایی و جذابیتش بود.

۴ – کریستین رونالدو

پر شور ترین چهره دنیای فوتبال که بشدت مورد توجه مردم و رسانه ها قرار داره بی شک رونالدو پرتغالی هست. اندام کاملا ورزشکاری و زیبا در کنار چهره ای دوست داشتنی یک ترکیب فوق العاده رو ایجاد کرده. از تعداد پروژه های رونالدو در بازار تبلیغات شاید نتونیم دقیق اطلاعی بدست بیاریم ولی قطعا میشه گفت درآمد رونالدو از تبلیغات اگر بیشتر از فوتبال نبوده، کمتر هم نیست. رونالدو عضو تیم ملی پرتغال و ستاره باشگاه های من یونایتد، رئال مادرید بوده. بلندای قامتش ۱۸۷ سانتی متر هست و در ۵ فوریه ۱۹۸۵ به دنیا امده.

۵ – آنتوان گریزمن

یک چهره معصوم و دوست داشتنی با مو های بور و چشمانی بینهایت آبی که واقعا میتونه برای هر شخصی جذاب باشه! گریزمن متولد فرانسه از پدر و مادر غیر فرانسوی هست. بلندای قامتش ۱۷۸ سانتی متر هست و در پست مهاجم و وینگر میتونه بازی کنه. آنتوان متولد ۲۱ مارس ۱۹۹۱ هست. میشه گفت بیشترین درخششی که در دنیای فوتبال داشته در باشگاه اتلتیکومادرید و تیم ملی فرانسه بوده. یکی دیگه از استعداد های درخشانش، قابلیت صدا پیشگی هست که تجربه انجام این رو هم بصورت حرفه ای داره.

نظرات