پرداخت آسان هزینه ابدومینوپلاستی با سرویس اقساطی سلامت

0

پیکرتراشی یکی از جدیدترین عمل‌های زیبایی است که مجموعه‌ای از روش‌های جراحی یا غیرجراحی است که پزشک با توجه به نیاز بیمار، آن را انتخاب می‌کند. ابدومینوپلاستی یک نوع جراحی است که پوست و چربی اضافی شکم را از بین می برد. این جراحی عضلات را نیز سفت می کند و می‌تواند برای زنانی که بارداری های زیادی را تجربه کرده‌آند یا هر کسی که اضافه وزن بسیار زیادی دارد مناسب باشد.

 آبدومینوپلاستی

یکی از اصلی‌ترین مشکلات افرادی که به دنبال استفاده از ابدومینوپلاستی برای اصلاح اندام خود هستند، پرداخت هزینه آن است. حتما می‌دانید که عمل‌های زیبایی از جمله ابدومینوپلاستی پرهزینه هستند و شما نمی‌توانید از بیمه برای کمک به تامین هزینه‌های آن‌ها استفاده کنید. ما در این مقاله به شما راهکاری را معرفی می‌کنیم تا بتوانید عمل پیکرتراشی خود را زیر نظر بهترین متخصصان زیبایی انجام دهید و هزینه آن را به صورت اقساطی بپردازید.

ابدومینوپلاستی چیست؟

ابدومینوپلاستی روشی است که با برداشتن چربی و پوست اضافی و سفت کردن عضلات دیواره شکم، شکم شما را صاف می کند. این روش جراحی با نام تامی تاک نیز شناخته می شود.

برای این عمل جراحی مهم است که خود را آموزش دهید، وضعیت خود را به طور کامل تجزیه و تحلیل کنید و برای تصمیم گیری نهایی وقت بگذارید. ضمن اینکه این روش نباید به عنوان جایگزینی برای کاهش وزن استفاده شود.

چه زمانی باید از ابدومینوپلاستی اجتناب کرد

اگر خانمی هستید که همچنان قصد بچه دار شدن دارید، ممکن است بخواهید انجام عمل جراحی شکم را تا زمانی که بچه دار شوید به تعویق بیندازید. در طول جراحی، عضلات عمودی شما سفت می شوند و بارداری های آینده دوباره می توانند این ماهیچه ها را شل کنند.

اگر همچنان قصد کاهش وزن قابل توجهی دارید، فوراً ابدومینوپلاستی را انجام ندهید. صبر کنید تا وزن شما تثبیت شود.

جراح پلاستیک شما همه این گزینه ها را با شما به عنوان مشاوره در میان می گذارد. شما و جراحتان در مورد نتایج مورد نظرتان بحث خواهید کرد و جراح در طول مشاوره، روش مناسب را تعیین خواهد کرد.

ابدومینوپلاستی چگونه انجام می شود؟

این جراحی می تواند از یک تا پنج ساعت طول بکشد و معمولاً به صورت سرپایی انجام می شود. اگر برای انجام این عمل به خارج از شهر و یا به یک شهر دیگر سفر می‌کنید، از شما خواسته می‌شود یک شب در هتل بمانید.

برای عمل ابدومینوپلاستی، بیهوشی عمومی دریافت خواهید کرد که شما را در طول عمل به خوای عمیق خواهد برد. مهم است که کسی را همراه خود داشته باشید تا بتواند شما را به خانه برساند. اگر تنها زندگی می‌کنید و بعد از عمل به خانه می‌روید، همچنان به کسی نیاز دارید که حداقل شب اول بعد از عمل در کنار شما بماند.

ابدومینوپلاستی کامل: این گزینه برای بیمارانی است که به بیشترین اصلاح نیاز دارند. برش در خط بیکینی ایجاد می‌شود. طول برش بستگی به مقدار پوست اضافی دارد. سپس جراح پوست و ماهیچه را در صورت نیاز دستکاری و شکل می دهد. شما همچنین با این روش یک برش در اطراف ناف خود خواهید داشت، زیرا لازم است ناف خود را از بافت اطراف آزاد کنید. لوله های زهکشی ممکن است زیر پوست شما قرار بگیرند که البته در مدت چند روز بر حسب صلاحدید جراح شما برداشته خواهند شد..

ابدومینوپلاستی جزئی یا مینی: مینی ابدومینوپلاستی با برش های کوتاه تری انجام می شود و اغلب در افرادی انجام می شود که پوست اضافی کمتری دارند. ناف شما به احتمال زیاد در این نوع عمل حرکت نمی کند و این روش معمولا یک تا دو ساعت طول خواهد کشید. مانند ابدومینوپلاستی کامل، ممکن است بعد از جراحی، لوله های تخلیه نیز داشته باشید.

ابدومینوپلاستی محیطی: این جراحی شامل ناحیه پشت نیز می شود. هنگامی که چربی اضافی در پشت و همچنین شکم وجود دارد، ممکن است لیپوساکشن کمر یا ابدومینوپلاستی محیطی انجام دهید. روش دوم امکان برداشتن پوست و چربی از ناحیه باسن و پشت را فراهم می کند که شکل بدن شما را از هر طرف بهبود می بخشد.

پس از عمل جراحی جزئی یا کامل شکم، محل برش شما بخیه زده و بانداژ می شود. جراح ممکن است بعد از جراحی از شما بخواهد که بانداژ الاستیک یا لباس خاصی بپوشید. بسیار مهم است که تمام دستورالعمل های جراح خود را در مورد پوشیدن این لباس و مراقبت از بانداژ رعایت کنید. جراح شما همچنین بهترین راه برای نشستن یا دراز کشیدن را نیز به شما خواهد گفت تا کمترین درد را داشته باشید.

اگر به طور معمول فعالیت بدنی زیادی دارید، باید ورزش های شدید را به مدت چهار تا شش هفته به شدت محدود کنید. در حین مراحل بهبودی، پزشک در این مورد به شما توصیه می کند. به طور کلی، یک هفته تعطیلی کار پس از جراحی برای اکثر افراد برای بهبودی مناسب کافی است. مجدداً، پزشک به شما در تعیین این موضوع کمک می کند.

آمادگی برای عمل ابدومینوپلاستی

سیگار کشیدن می تواند خطر عوارض را افزایش دهد و بهبودی را به تاخیر بیندازد. اگر سیگار می کشید، باید برای مدت معینی که توسط پزشک تعیین شده است آن را ترک کنید. البته فقط کاهش مصرف سیگار کافی نیست. حداقل یک ماه قبل از عمل جراحی و تا دو هفته پس از جراحی باید به طور کامل استفاده از انواع نیکوتین، آدامس و سیگارهای الکترونیکی را متوقف کنید. از نظر فاصله زمانی بین ترک سیگار و جراحی نیز هر چه این فاصله طولانی تر باشد، بهتر است.

قبل از جراحی سعی نکنید رژیم غذایی زیادی داشته باشید و وعده های غذایی متعادل و کاملی را بخورید.به عنوان بخشی از مشاوره قبل از عمل، جراح ممکن است به شما دستور دهد که مصرف برخی از داروهایی که خون شما را رقیق می کنند و مکمل های غذایی را برای مدت معینی قبل و بعد از جراحی متوقف کنید. این شامل آسپرین و داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی (NSAIDs) می‌شود. اگر از داروهای رقیق کننده خون نیز استفاده می کنید، باید به جراح خود اطلاع دهید.

انواع روش های پیکرتراشی

پیکرتراشی به دو روش عمده جراحی تهاجمی و غیرتهاجمی انجام می‌شود. در روش جراحی تهاجمی، عمل تحت بیهوشی انجام می‌شود و با حذف بخشی از چربی‌های بدن، فرم بخش‌های مختلف مثل سینه، بازو، باسن، شکم و… را اصلاح می‌کنند. اما در روش غیرتهاجمی نیازی به بیهوش‌کردن عمومی بیمار نیست و این روش معمولا به کمک بی‌حسی موضعی انجام می‌شود. پزشکان این روش را بیش‌تر برای کسانی که چربی‌های موضعی در برخی از اندام‌های خود دارند توصیه می‌کنند. انواع پیکرتراشی عبارتند از:

لیپوساکشن

این روش رسوبات چربی موجود در بدن را ساکشن و از بدن خارج می‌کند. درواقع لیپوساکشن برای برداشتن چربی از قسمت‌هایی از بدن که به رژیم غذایی و ورزش پاسخ نداده‌اند، استفاده می‌شود.

شکم، بازوهای بالایی، باسن، ساق پا و مچ پا، سینه و پشت، باسن و ران، چانه و گردن شامل این عمل می‌شوند. علاوه بر این، گاهی اوقات می توان از لیپوساکشن برای کوچک کردن سینه یا درمان ژنیکوماستی استفاده کرد.

هنگامی که وزن اضافه می کنید، سلول های چربی در اندازه و حجم افزایش می یابند و لیپوساکشن تعداد سلول های چربی را در یک ناحیه خاص کاهش می دهد. مقدار چربی برداشته شده به ظاهر ناحیه و حجم چربی بستگی دارد. تغییرات حاصل شده نیز تا زمانی که وزن شما ثابت بماند، دائمی هستند.

پس از لیپوساکشن، پوست به خطوط جدید نواحی تحت درمان چسبیده می‌شود و اگر رنگ پوست خوبی دارید که خاصیت ارتجاعی خوبی هم دارد، احتمالاً پوستتان صاف به نظر می رسد. با این حال، اگر پوست شما نازک و دارای خاصیت ارتجاعی ضعیف است، ممکن است پوست در نواحی تحت درمان شل به نظر برسد.

برای اینکه کاندیدای لیپوساکشن باشید، باید از سلامتی کامل برخوردار باشید، یعنی شرایطی که می تواند جراحی را پیچیده کند را نداشته باشید. مانند محدودیت جریان خون، بیماری عروق کرونر، دیابت یا سیستم ایمنی ضعیف.

لیپوماتیک

این روش غیرتهاجمی به شکل موضعی در بدن انجام می‌شود. در آن چربی‌های اضافی را به کمک دستگاه از بدن خارج می‌کنند و گاهی از آن برای پرکردن بخش‌های دیگر بدن مثل باسن، سینه و… کمک می‌گیرند تا فرم دلخواه را به بدن بدهند.

این جراحی زیبایی را می توان در کلینیک و به صورت سرپایی انجام داد و معمولاً نیازی به بیهوشی ندارد. ظرف یک جلسه مقدار زیادی چربی را با کمترین عوارض از بدن خارج می‌شود. از طریق این جراحی، بیمار شل شدن پوست را تجربه نمی کند.

البته لیپوماتیک بدن را نیز تقویت می کند. توجه به این نکته ضروری است که کاهش سایز به مدت طولانی ادامه خواهد داشت و در نواحی جراحی، چربی به صورت فیزیکی کاملا از بین رفته و با حرکات ارتعاشی آزاد و بدون درد و خونریزی از بدن خارج می شوند. هدف از این جراحی تغییر اندازه و شکل بدن است. بهبودی این جراحی بین ۳ تا ۷ روز است.

لیپوست

این روش که یکی از تکنیک‌های پیکرتراشی است، با استفاده از بی‌حسی موضعی و از طریق لرزش و ساکشن چربی‌ها انجام می‌شود. چربی‌های خارج‌شده از این روش را می‌توانند به بخش‌های دیگر برای اصلاح نواقص بدن تزریق کنند.

لیفت

در این روش، چربی‌های اضافی و پوست اضافی بدن از بین می‌رود. لیفت صورت، لیفت سینه و غبغب از این نوع هستند.

روش‌های لیفت بدن، درواقع روش‌های جراحی هستند و نیاز به برش‌های گسترده دارند. طول و الگوی برش به مقدار و محل پوست اضافی که باید برداشته شود و همچنین قضاوت جراحی بستگی دارد.

مرحله ۱ – بیهوشی

داروها برای راحتی شما در طول عمل جراحی تجویز می شوند. انتخاب ها شامل آرامبخشی داخل وریدی و بیهوشی عمومی است. پزشک بهترین انتخاب را برای شما توصیه خواهد کرد.

مرحله ۲ – برش

یکی از روش‌های رایج لیفت کامل برای قسمت پایین بدن، استفاده از برش‌هایی مشابه الگوی بیکینی برای سفت کردن شکم، کشاله ران، کمر، ران و باسن است. البته لیفت بدن با جراحی ممکن است نیاز به لیپوساکشن برای دستیابی به نتیجه بهتر بهبود یافته داشته باشد.

مرحله ۳ – بستن برش ها

بخیه های عمیق در بافت های زیرین به شکل گیری و حمایت از خطوط تازه شکل گرفته کمک می کند. برای بستن برش های پوستی ممکن است از بخیه ها، چسب های پوستی، نوارها استفاده شود.

مرحله ۴ – نتایج را ببینید

نتایج لیفت بدن تقریباً بلافاصله قابل مشاهده است. ممکن است یک تا دو سال طول بکشد تا نتایج نهایی به طور کامل ایجاد شود.

پیکرتراشی بدون جراحی چگونه است؟

همیشه لازم نیست که افراد برای رسیدن به اندام ایده‌آل از عمل جراحی استفاده کنند. گاهی پزشکان با استفاده از ابزارهایی مثل گرما، سرما، لرزش و… می‌توانند در بافت چربی‌های بدن تغییراتی ایجاد کنند که این عمل به اصلاح فرم بدن منجر می‌شود. پیکرتراشی بدون جراحی شامل انواع مختلفی از تکنیک‌ها است؛ از جمله:

–         کرایولیپولیز (استفاده از سرما برای از بین بردن سلول‌های چربی)

–         لیپولیز تزریقی (تزریق دی اکسی کولیک اسید برای هرف قرار دادن چربی‌ها و از بین بردن آن‌ها)

–         لیزر لیپولیز (استفاده از لیزر برای از بین بردن سلول‌های چربی)

–         امواج اولتراسوند (استفاده از گرما برای از بین رفتن سلول‌های چربی)

مزایای پیکرتراشی بدن

پیکرتراشی قسطی

برای بیان مزایای پیکرتراشی باید بگوییم که با گزینه های غیر جراحی، ممکن است چند هفته یا چند ماه طول بکشد تا تفاوت مشاهده شود. اما به طور کلی برخی از مزایای لیپوساکشن شامل موارد زیر می‌شود.

سلول های التهابی را کاهش می دهد

مطالعات متعدد نشان می دهد که لیپوساکشن می تواند میزان سلول های التهابی را در بدن کاهش دهد. در واقع، لیپوساکشن به طور متوسط می تواند کل سلول های التهابی بدن را تا ۱۱ درصد کاهش دهد. بیماری قلبی عروقی با سلول های التهابی مرتبط است. این بدان معناست که اگر تعداد سلول های التهابی در بدن کاهش یابد، خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی نیز کاهش می یابد.

تحرک بیشتر

شکی نیست که اضافه وزن یا چاقی می تواند بر تحرک شما تأثیر بگذارد. هدف اصلی لیپوساکشن از بین بردن پاکت های چربی در چندین نواحی بدن است. غیرمعمول نیست که این جیب های چربی تحرک را محدود کنند. پس از برداشتن آنها با عمل جراحی، باید متوجه پیشرفت شگفت انگیزی در تحرک خود شوید. بسته به وزن شما، می توان تحرک شما را در لگن، ران و زانو بازیابی کرد. علاوه بر این، تحرک بیشتر می تواند به وضعیت بهتر بدن منجر شود.

خطر ابتلا به مشکلات جدی سلامتی کمتر است

چاقی شما را در معرض خطر ابتلا به بیماری های جدی قرار می دهد. اینها شامل فشار خون بالا، دیابت نوع ۲ و کلسترول بالا است. اگر تصمیم به لیپوساکشن دارید، این جراحی می تواند به میزان قابل توجهی خطر ابتلا به هر یک از موارد ذکر شده را کاهش دهد. لیپوساکشن همچنین می تواند از درد مزمن کمر و گردن جلوگیری کند. چه BodyTite را در SpaMedica انتخاب کنید یا نوع دیگری از لیپوساکشن را انتخاب کنید، این روش‌ها می‌توانند سلامتی شما را بهبود بخشند و به شما کمک کنند تا کیفیت زندگی بهتری داشته باشید.

میل جنسی بهتر

یکی دیگر از مزایای سلامتی لیپوساکشن افزایش میل جنسی است. مطالعات نشان می دهد که افرادی که اضافه وزن دارند یا چاق هستند خستگی بیشتری را تجربه می کنند. برخی تحقیقات نشان می دهد که اضافه وزن می تواند میل جنسی را کاهش دهد. پس از انجام لیپوساکشن، این جراحی می تواند میل جنسی شما را بهبود بخشد و به تقویت روابط کمک کند.

هزینه جراحی پیکرتراشی بدن اقساطی

عمل پیکرتراشی

پرداخت هزینه اعمال جراحی زیبایی از جمله پیکرتراشی یکی از جدی‌ترین مشکلات افراد متقاضی آن است. به ویژه این که امکان استفاده از بیمه برای چنین خدماتی وجود ندارد. این موضوع می‌تواند فشار زیادی را به خانواده‌ها تحمیل و بسیاری از افراد را از رویای خود دور کند.

هزینه ابدومینوپلاستی اقساطی (https://haal.ir/medical-installment/lipomatics-installment) به عوامل مختلفی مثل تخصص پزشک، نوع کلینیک، شرایط بیمار، عضو مورد نظر، تجهیزات مورد نیاز، تکنیک انتخابی برای پیکرتراشی و… بستگی دارد. بنابراین نمی‌توان به طور دقیق گفت که هزینه این عمل چه قدر است. پزشک بعد از بررسی جوانب امر، می‌تواند مبلغ آن را تخمین بزند. اگر برای انجام عمل نیاز به بستری شدن در بیمارستان و بیهوشی باشد، معمولا هزینه عمل بالاتر است.

به طور کلی به نظر می‌رسد که برای انجام پیکرتراشی، چه به صورت روش‌های تهاجمی و چه غیرتهاجمی باید حداقل بین ۱۵ تا ۴۰ میلیون تومان هزینه کنید. اگر می‌خواهید درباره هزینه این عمل بیش‌تر بدانید، می‌توانید همین حالا به صفحه خدمات اقساطی در سامانه حال با آدرس https://haal.ir/medical-installment مراجعه کنید و از مشاوران آنلاین آن کمک بگیرید.

پرداخت هزینه پیکرتراشی به صورت اقساطی

اگر علاقه‌مند به انجام پیکرتراشی هستید، اما از پس تامین هزینه‌های هنگفت آن بر نمی‌آیید اصلا نگران نباشید. سامانه خدمات آنلاین پزشکی و روانشناسی حال سرویس جدیدی به خدمات خود اضافه کرده که همه کاربران می‌توانند از طریق آن به رویای خود برای ساختن اندام ایده‌آل‌شان دست یابند. شما می‌توانید از طریق سرویس اقساطی حال، عمل زیبایی مورد نظر خود را زیر نظر بهترین پزشکان متخصص انجام دهید و هزینه آن را به تدریج بپردازید.

این سرویس در واقع شامل پرداخت اعتباری معادل ۵ تا ۵۰ میلیون تومانی به کاربران است تا از طریق آن بتوانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند و پس از عمل، اقساط وام را در بازه زمانی سه ماهه تا یک ساله بپردازند. پرداخت وام کم‌بهره و عدم نیاز به ضامن برای دریافت آن از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این سرویس است که امکان دسترسی به آن را برای همه کاربران فراهم می‌کند.

بعد از پیکرتراشی چه اتفاقی می افتد؟

اکثر مردم در همان روز پس از عمل جراحی به خانه می روند. اگر عمل جراحی دارید، باید از شخصی بخواهید که شما را به خانه برساند و شب اول پیش شما بماند. و ممکن است یک لوله نازک نزدیک یک یا چند برش برای تخلیه مایع و جلوگیری از تورم نیاز داشته باشید.

تیم جراحی شما دستورالعمل های بهبودی را به شما می دهند که ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • تعویض به موقع بانداژ
  • توجه به فعالیت بیش از حد برای جلوگیری از لخته شدن خون.
  • گزارش هر گونه عارضه – این موارد قبل از عمل توضیح داده خواهد شد.
  • دور ماندن از آفتاب.
  • استفاده از داروها (به عنوان مثال، پماد یا قرص) برای کنترل درد یا جلوگیری از عفونت.
  • برای پیکرتراشی بدن غیر جراحی، بلافاصله پس از عمل مطب یا کلینیک را ترک خواهید کرد.

خطرات عمل پیکرتراشی

هر عمل جراحی بزرگی با خطر خونریزی، عفونت و یا بیهوشی همراه است. خطر عوارض معمولاً با حجم عمل و همچنین مهارت‌ها و آموزش خاص جراح مرتبط است.

خطرات، عوارض جانبی ناخوشایند یا عوارض زیر ممکن است:

کبودی شدید: این می تواند چند هفته طول بکشد.

التهاب: تورم ممکن است تا ۶ ماه طول بکشد تا برطرف شود و مایع ممکن است از برش ها ادامه یابد.

ترومبوفلبیت: یک لخته خون در ورید ایجاد می شود که باعث التهاب و عوارض بعدی می شود.

بی نظمی های کانتور: اگر خاصیت ارتجاعی پوست ضعیف باشد، اگر زخم به روشی غیرعادی بهبود یابد، یا اگر برداشتن چربی ناهموار باشد، ممکن است پوست پژمرده، موج دار یا برآمده به نظر برسد.

بی حسی: ناحیه آسیب دیده ممکن است برای مدتی بی حس شود، اما این معمولا موقتی است.

عفونت: به ندرت ممکن است عفونت پوستی پس از جراحی لیپوساکشن رخ دهد. گاهی اوقات نیاز به درمان جراحی دارد و خطر ایجاد اسکار وجود دارد.

سوراخ های اندام داخلی: این بسیار نادر است.

مرگ: بیهوشی با خطر کمی مرگ همراه است.

مشکلات کلیوی یا قلبی: با تزریق و یا مکش مایعات، تغییر در سطح مایعات بدن ممکن است باعث مشکلات کلیوی یا قلبی شود.

آمبولی ریه: چربی وارد رگ‌های خونی شده و به ریه‌ها می‌رود و گردش خون در ریه‌ها را مسدود می‌کند. این می تواند تهدید کننده زندگی باشد.

ادم ریوی: گاهی اوقات وقتی مایع به بدن تزریق می شود، در ریه ها تجمع می یابد.

واکنش آلرژیک: بیمار ممکن است به داروها یا مواد مورد استفاده در حین جراحی حساسیت داشته باشد.

سوختگی پوست: حرکت کانولا ممکن است باعث سوختگی اصطکاکی پوست یا اعصاب شود.

کسانی که بیشتر از نتایج راضی هستند معمولاً افرادی هستند که مزایا و معایب را از قبل به دقت در نظر می گیرند، از آنچه انتظار می رود مطلع می شوند، جراح واجد شرایط و با تجربه ای را انتخاب می کنند و جزئیات را به دقت با جراح خود در میان می گذارند.

https://haal.ir

نظرات