زمان پخش و تکرار سریال شهباز از شبکه یک ۱۴۰۱ + روزهای پخش

0

سریال شهباز از شبکه یک : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال شهباز برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال شهباز

این سریال به کارگردانی حمیدرضا لوافی، تهیه کنندگی امیرحسین آشتیانی پور و مهدی علی نقی پور، نویسندگی مینا خدیوی محصول سال ۱۴۰۰ در ژانر پلیسی،معمایی و اجتماعی است.  این سریال به دلیل محتوای سابیری از جلوه‌های ویژه رایانه ای زیادی برخوردار است. حالا قرار این مجموعه برای بار اول از ۸ بهمن ۱۴۰۱ از شبکه یک سیما پخش شود. قطعا این مجموعه بسیار مورد استقبال مردم قرار می گیرد هم به خاطر بازیگران مشهور هم به خاطر داستان جذاب و مهیج،پس از دیدن این مجموعه غافل نشوید.

از جمله هنرمندان این سریال می توان به آرش مجیدی، علیرضا آرا، رضا داودنژاد، میلاد میرزایی، مهدخت مولایی، نیما نادری، فاطیما بهارمست، غزال نظر، سیروس همتی، پاوان افسر، مهسا باقری و… اشاره کرد.

در خلاصه سریال روایت زندگی دختری به نام نجوا دانشجوی نخبه در حوزه برنامه نویسی رایانه است. او به دلیل کنجکاوی و دانش فوق العاده خود ارتباطات گسترده ای در فضای وب پیدا کرده و معتقد است مرگ دوست صمیمی‌اش که به تازگی در یک سانحه از دنیا رفته، تصادف نبوده و ارتباط مستقیمی با یک شبکه مخفی خرابکارانه اینترنتی، به نام ارغوان دارد. نجوا به دنبال پیدا کردن مدارکی علیه شبکه ارغوان در فضای دارک وب شروع به برقراری ارتباط می‌کند. از سوی دیگر گروهی از نیروهای امنیت سایبری با رهبری مامور زبده‌ای به نام حسام در ماموریتی به اسم شهباز، سال‌هاست به دنبال کشف هویت گرداننده اصلی شبکه ارغوان هستند…

زمان پخش سریال شهباز از سبکه یک

ساعت تکرار و زمان پخش سریال شهباز از شبکه یک

ین سریال ۳۰ قسمتی هرشب از ۸ بهمن ۱۴۰۱ هرشب ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک پخش می شود.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی لذت ببرید.

همراه ما باشید

نظرات