دانلود کامل نماهنگ سرود سلام یا زهرا با ملودی سلام فرمانده MP4 با متن

0

دانلود کامل نماهنگ سرود سلام یا زهرا با ملودی سلام فرمانده MP4 با متن

دانلود کامل نماهنگ سرود سلام یا زهرا با صدای دختران آوای حرم با متن ویژه ولادت حضرت فاطمه زهرا علیها السلام و بر پایه و قالب سلام فرمانده با کیفیت بالا و لینک مستقیم و پر سرعت به همراه متن سرود و مداحی + پخش آنلاین

سرود سلام یا زهرا

دانلود سرود سلام یا زهرا

سرود سلام یا زهرا با صدای دختران آوای حرم ویژه ولادت حضرت فاطمه زهرا علیها السلام و بر پایه و قالب و ملودی سلام فرمانده با حضور ۶۰ نفر از دختران گروه سرود کشوری آوای حرم منتشر شد. این اثر با مشارکت معاونت فرهنگی و اجتماعی مترو تهران و قرارگاه فرهنگی سپاه ناحیه سلمان فارسی تولید شده است.

نماهنگ سلام یازهرا کاری از گروه سرود آوای حرم در سال ۱۴۰۱ به سرپرستی و مدیریت رامین جهانی تولید و در بهمن ماه منتشر شد. اولین رونمایی از این اثر در روز ولادت حضرت زهرا (س) در میدان امام حسین (ع) انجام شد. ویدئوی کامل را ببینید:

آقای رامین جهانی مسئول گروه سرود کشوری آوای حرم، از تولید سرود و نماهنگ این سرود و مداحی جدید خبرداد و اظهار داشت: این سرود که با ملودی سرود سلام فرمانده می‌باشد، با حضور ۶۰ نفر از دختران گروه سرود کشوری آوای حرم با هدایت و آموزش سه نفر از مربیان گروه، اکرم السادات حسینی، منیژه ساعی، مرضیه بیات تهیه و تولید شد.

متن و موضوع مداحی

سرپرست گروه سرود کشوری آوای حرم افزود: این سرود با موضوع وصف کمالات حضرت زهرا (س)، حفظ حجاب و دفاع از دین و پیروی از رهبری و اطاعت از ولایت آماده شده است. و نماهنگ این اثر در میدان ولیعصر عج، ایستگاه مترو ایوان انتظار تصویربرداری و از شبکه‌های صداوسیما پخش شده است.

وی بیان کرد: اولین رونمایی از این اثر در روز ولادت حضرت زهرا (س) در میدان امام حسین (ع) انجام شد و پس از استقبال گسترده مردم و مخاطبان در فضای مجازی بصورت گسترده نشر پیدا کرده استو در برنامه‌های مختلف اجرا شده است.

فروردین ماه امسال نماهنگ و سرود سلام فرمانده با صدای ابوذر روحی و به تهیه کنندگی حجت‌الاسلام سعید نعیمی منتشر شد که خیلی زود مورد توجه قرار گرفت و بارها در شبکه‌های مختلف با ویدئوهای حماسی و مردمی بازپخش شد. پس از آن بود که سرودها و آواهای دیگری هم ساخته شدند که سرود سلام یا زهرا در امتداد همان سرود است.

گروه هنری آوای حرم اجرای برنامه های فرهنگی هنری ، سرود ، نمایش را بر عهده دارد و متشکل از دختران و پسران نوجوان و کودک می باشد که در قالب گروه ها ی سرود و نمایش تاکنون برنامه های زیادی را اجرا کردند.

نظرات