بیوگرافی رضا دهقانی بازیکن فوتبال و همسرش + زندگی خصوصی و عکسهای جدید

0

رضا دهقانی بازیکن فوتبال متولد ۱۷ دی ۱۳۷۶ در اصفهان فوتبالیست اهل ایران است. دهقانی ۱۶ بازی برای تیم ملی جوانان و سه بازی نیز برای تیم ملی امید انجام داده است. در ادامه به بیوگرافی رضا دهقانی فوتبالیست و همسرش همراه با عکس ها و تصاویر جدید و سوابق و زندگی و تیم جدید او لیگ برتر فوتبال ایران می پردازیم. با ما همراه باشید.

بیوگرافی رضا دهقانی فوتبالیست و همسرش + زندگی خصوصی با عکس های جدید

بیوگرافی رضا دهقانی بازیکن فوتبال

رضا دهقانی یکی از فوتبالیست ها و بازیکنان فوتبال اهل اصفهان است که در حال حاضر پس از جدایی از تیم مسجد سلیمان به زودی به باشگاه استقلال تهران می پیوندد

او متولد ۱۷ دی ۱۳۷۶ در اصفهان و دارای قد ۱۸۲ سانتی‌متراست و سابقه بازی در سپاهان اصفهان، باشگاه فوتبال نساجی مازندران و پرسپولیس و تیم ملی امید و تیم ملی نوجوانان و … در پست وینگر و هافبک را در کارنامه ورزشی خود دارد.

این بازیکن سابقه بازی در تیم‌های سپاهان، نساجی و پرسپولیس را در کارنامه دارد.

سوابق رضا دهقانی بازیکن

سوابق

آقای رضا دهقانی فوتبال را از اصفهان آغاز کرد و سابقه ۱۵ سال فعالیت در صفهان را در کارنامه اش ثبت کرده است. رضا دهقانی هافبک فصل گذشته پرسپولیس که خیلی زود از این تیم جدا شد و به تراکتور رفت، در تابستان راهی نفت مسجد سلیمان شد و در بهمن ۱۴۰۱ در نقل و انتقالات با تیم استقلال مذاکراتی را انجام داد.

درباره اطلاعات باشگاهی این بازیکن اصفهانی فوتبال باید گفت که باشگاه کنونی او نفت مسجدسلیمان است که در نیم فصل دوم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ از ان تیم جدا شد و مذاکراتی برای پیوستن به استقلال را با مدیران این باشگاه انجام داده است.

رضا دهقانی در پُست هافبک برای باشگاه سپاهان از سال ۲۰۱۲ تا سال ۲۰۲۱ بازی کرده است. او در سال ۲۰۲۱ به طور قرضی به نساجی مازندران پیوست و سپس از به تیم تراکتور رفت. از تراکتور نیز به باشگاه نفت مسجدسلیمان پیوست.

ازدواج و همسر رضا دهقانی

ازدواج و همسر رضا دهقانی بازیکن فوتبال

وی مجرد است و در حال حاضر ازدواج نکرده است.

تیم نساجی

دهقانی در مدت بازی در سپاهان اصفهان بطور قرضی به نساجس مازندران پیوست. او درباره تیم نساجی می گوید: « تیم نساجی بزرگ و ریشه دار است و هواداران بسیار خوبی دارد و فکر می کنم تیم بسیار خوبی برای دیده شدن بازیکنان جوان است. امیدوارم بتوانیم با همدلی سایر بازیکنان و مربیان، شرایط خوبی برای تیم در فصل پیش رو رقم بزنیم. از همه مهم تر در نساجی، مربی بسیار خوبی داریم که سبک بازی من را دوست دارد و این برای من خیلی مهم و ارزشمند است.»

بیوگرافی رضا دهقانی فوتبالیست و همسرش + زندگی خصوصی با عکس های جدید

تیم ملی

دهقانی از فوتبالیست های ایرانی است که در تیم ملی نوجوانان و تیم ملی امید بازی کرده است. او از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶ در تیم ملی نوجوانان بازی کرد. در سال ۲۰۱۸ نیز به تیم ملی امید ایران پیوست و در ۱۶ بازی ۳ گل به ثمر رساند. او یکی از بازیکنان آینده دار فوتبال است که در آینده استعداد بازی در تیم ملی فوتبال ایران را دارد.

تیم پرسپولیس

رضا دهقانی در ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ با قراردادی ۲ ساله به عضویت تیم فوتبال پرسپولیس درآمد. وی در ساعات پایانی نقل و انتقالات قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرد و از این باشگاه جدا شد. وی بدون بازی پرسپولیس رو ترک کرد.

زندگینامه رضا دهقانی بازیکن فوتبال

تراکتور

در ادامه مسیر فعالیت های این بازیکن اصفهانی، در ۱۷ آبان ۱۴۰۰ با قراردادی به عضویت باشگاه فوتبال تراکتور درآمد.

رضا دهقانی در استقلال

رضا دهقانی هافبک فصل گذشته پرسپولیس که در تابستان راهی نفت مسجد سلیمان شد در بهمن ۱۴۰۱ به دلیل شرایط بد تیمش از نفت مسجد سلیمان جدا شود تا به تیم دیگری در نیم فصل دوم ملحق شود. گزینه او در حل حاضر تیم استقلال است.

گفته شده که او مذاکرات ابتدایی هم با استقلال انجام داده و ممکن است شاهد حضور یک پرسپولیسی در استقلال باشیم. همچنین به غیر از استقلال دو باشگاه فولاد و مس رفسنجان هم در پی به خدمت گرفتن این بازیکن هستند و مذاکراتی را با این بازیکن انجام دادند.

افتخارات

لیگ برتر: نایب قهرمان ۹۸–

عکس های شخصی و ورزشی رضا دهقانی فوتبالیست

رضا دهقانی در استقلال

رضا دهقانی کیست

عکس های جدید رضا دهقانی

رضا دهقانی

 

نظرات