جدیدترین مدل های بلوز بافت دخترانه شیک و فانتزی ۱۴۰۲

0

بلوز بافت دخترانه : .بافت یکی از پرکاربردترین لباس ها در کمد دختر خانم ها است و معمولا برای هر موقعیتی در زمستان مناسب است. به همین منظور ما مجموعه مدل های شیک و فانتزی بافت دخترانه ۱۴۰۲ همراه راهنمای خرید را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

بلوز بافت دخترانه

جدیدترین مدل های بلوز بافت دخترانه شیک و فانتزی ۱۴۰۲

انواع پارچه بلوز بافت :

پشم : پشم از گذشته برای تولید بافت و لباس های گرم استفاده می شده است و قابلیت فوق العاده ای در حفاظت از بدن در برابر سرما دارد. باید به این موضوع اشاره کنیم که بافت های پشمی وزن زیادی دارند و به همین دلیل بهتر است که لباس زیر آن ها سبک باشد.

بافت دخترانه

کشمیر : مهم ترین خصوصیات پارچه کشمیر، عایق گرما بودن است و به همین دلیل به خوبی می تواند گرما را حفظ نموده و از بدن در مقابل سرما محافظت نماید. پارچه کشمیر معمولاً در ارتباط با پوست انسان، حساسیت و مشکل ایجاد نمی کند. معمولاً پیراهن و بافت های بسیار زیبایی با استفاده از پارچه کشمیر تولید می شود. اگر نسبت به این پارچه و ماهیت آن حساسیت دارید، حتماً زیر آن از یک زیرپوش نخی استفاده نمایید.

راهنمای خرید بافت دخترانه

انواع بافت بر اساس یقه :

یقه گرد :

بافت هایدخترانه یقه گرد از جمله محبوب ترین و متداول ترین بافت ها محسوب می شود که عموماً در استایل های کژوال یا غیر رسمی و نیمه رسمی کاربرد دارند. تنوع طرح در بافت یقه گرد، بسیار زیاد است. بافت های یقه گرد طرح دار اگر با شلوار و کفش مناسبی ست شوند، استایل بسیار جذابی را تشکیل می دهند.

انواع یقه بافت

بافت یقه اسکی :

برخی از انواع بافت یقه اسکی، نازک و کم وزن هستند و حتی می توانند به جای پیراهن استفاده شوند. از طرفی برخی از مدل های آن هم، ضخامت و وزن زیادی دارند و به خوبی می توانند موجب گرم نگه داشتن بدن شوند.

جنس بافت دخترانه

معیار خرید بلوز بافت دخترانه

قیمت : نوع پارچه بافت، تأثیر به سزایی بر قیمت آن دارد. طبیعتاً قیمت بافت های پشمی و کرک کشمیر در مقایسه با بافت پنبه ای بیشتر است.

طرح در سالیان اخیر، استفاده از بافت های دخترانه به طرح های فانتزی گسترش یافته است که این طرح ها هم زیبایی خاص خود را دارند. با این حال بافت های شامل طرح فانتزی فقط باید در استایل های اسپرت استفاده شوند. به طور کلی در انتخاب نوع طرح بافت، سعی کنید الگوهای مشهور و جذاب را در اولویت قرار دهید زیرا این الگوها تطابق بهتری با استایل های مختلف دارند.

قیمت بافت دخترانه

شستشوی بافت

احتمالا موقع خريد دیده اید كه برخی بافت ها برچسبی دارند كه به شما هشدارهايی در خصوص نگهداری و شستشو می دهند. به عنوان مثال بر روی برخی از آن ها نوشته شده كه داخل ماشين لباس شويی نندازيد. به شما توصيه می کنیم اين هشدارها را جدی بگيريد.

روش شستشو بافت

مدل های شیک بافت دخترانه

نکات مهم بلوز بافت دخترانه

طرح بافت دخترانه فانتزی

همراه ما باشید

نظرات