عکس و فیلم کامل تیپ جنجالی جورجینا در جشنواره جوی اواردز عربستان

0

عکس و فیلم کامل حجاب و تیپ جنجالی جورجینا در جشنواره جوی اواردز عربستان که شب گذشته در ریاض پایتخت عربستان سعودی برگزار شد و چهره های معروف هنری و ورزشی درآن حضور داشتند.

عکس و فیلم کامل تیپ جنجالی جورجینا در جشنواره جوی اواردز عربستان

عکس و فیلم کامل تیپ جنجالی جورجینا در جشنواره جوی اواردز عربستان

انتشار عکس و فیلم جورجینا رودریگز نامزد کریستیانو رونالدو با تیپ و پوشش خاص در جشنواره جوی اواردز ریاض عربستان از ساعاتی پیش در شبکه های اجتماعی وایرال شد. مهمترین نکته ای که خبر حضور جورجینا را در این جشنواره شاخص و سرتیتر خبرها کرده، پوشش و لباس نامزد رونالدو است. او در حالیکه شال مشکی به نشانه حجاب رویسرش انداخته بود، اما لباس بسیار زننده بر تن داشت که اصلا با حجاب روی سرش همخوانی نداشت. در ویدئوی زیر ببینید:

جورجینا رودریگز در جشنواره جوی اواردز عربستان در ریاض با چهره های معروفی دیدار کرد که از جمله آمیتا باچان اسطوره سینمای بالیوود نیز در این مراسم حضور داشت.

از حواشی دیگر این مراسم گردن‌بند فوق لاکچری نامزد رونالدو در عربستان بود که سوژه خبرنگاران و رسانه ها شده است. دوست دختر رونالدو در حالیکه شب گذشته به جشنواره «جوی اواردز» رفت و روی فرش قرمز قرار گرفت از کشور عربستان تعریف کرد و در مصاحبه با رسانه ها از علاقه‌اش به عربستان گفت.

فیلم جورجینا در جشنواره جوی اواردز عربستان
او برای حضور در این مراسم تلاش کرد تا لباسی پوشیده و مناسب فرهنگ عربستان بر تن داشته باشد. که گویا ناموفق بود و لباس او بسیار زننده بود
طبق براوردی که شده است گردنبند جورجینا به ارزش ۵۰۰ هزار دلاری معادل ۲۲.۲ میلیارد تومان قیمت دارد.

لازم به ذکر است که جشنواره جوی اواردز عربستان در ریاض با حضور چهره های سینمایی و هنری در حال برگزاری است و امسال به دلسل حضور رونالدو در تیم النصر از همسر او نیز دعوت شده بود تا در این مراسم حضور پیدا کند

جورجینا رودریگز هرناندز متولد  ۲۷ ژانویه ۱۹۹۴، مدل و اینفلوئنسر اسپانیایی است. او در بوئنوس آیرس از پدری آرژانتینی و مادری اسپانیایی اصالتاً اهل مورسیا به دنیا آمد. خانواده او، از جمله یک خواهر بزرگتر به نام ایوانا، با بستگان پدری‌اش زندگی می‌کردند. زمانی که رودریگز یک ساله بود، مادرش تصمیم گرفت که می‌خواهد به اسپانیا بازگردد و خانواده آنها به شهر شمالی اسپانیا، خاکا در استان اوئسکا نقل مکان کردند.

او یک خواهر ناتنی، پاتریشیا رودریگز که دختر پدرش از همسر اولش است، دارد.

نظرات