رنگ مو سال ۱۴۰۲ چه رنگی است آشنایی با پرطرفدارترین رنگ موها در سال ۱۴۰۲

0

رنگ مو سال ۱۴۰۲ چه رنگیه؟ پرطرفدارترین رنگ موها در سال ۱۴۰۲

آشنایی با رنگ مو سال ۱۴۰۲ و پرطرفدارترین رنگ موها در سال ۱۴۰۲ برای عید نوروز و بهار و تابستان که امسال ترند شده و بر پایه رنگ قرمز پرشین (Viva Magenta) رنگ سال ۲۰۲۳ / ۱۴۰۲ می باشد. امسال رنگ مو در تناژ قرمز آتشین مایل به زرشکی به رنگ گل رز قرمز مد شده و انتخاب خوبی برای همه سنین از پیر تا جوان می باشد.

رنگ مو سال ۱۴۰۲ چه رنگی است آشنایی با پرطرفدارترین رنگ موها در سال 1402

رنگ موی سال ۱۴۰۲ چه رنگی است

رنگ موی سال ۱۴۰۲ بر پایه رنگ قرمز پرشین (Viva Magenta) رنگ سال ۱۴۰۲ می باشد. امسال رنگ مو در تناژ قرمز آتشین مایل به زرشکی به رنگ گل رز قرمز مد شده و مناسب تمامی پوست ها می باشد.

رنگ مو سال ۱۴۰۲ چه رنگی است آشنایی با پرطرفدارترین رنگ موها در سال 1402

رنگ موی جدید ۱۴۰۲ ظاهر ملایم و پاستیلی رزگلد بر پایه رنگ قرمز پرشین خواهد بود. رنگی کم رنگ از مس که ترکیبی از رنگ‌های بلوند و طلایی را برای ایجاد رنگی بسیار ملایم و خاص به وجود می‌آورد. به نظر می‌رسد امسال علاقه از رنگ‌های روشن و پررنگ تر به رنگ‌های ملایم‌تر تغییر کرده است رنگ مو قرمز پرشین برای کسانی که ذاتا موهای روشن و بور دارند انتخاب خیلی مناسبی خواهد بود زیرا نگهداری خیلی زیادی هم لازم ندارد. البته که این رنگ، رنگ خاصی است که فقط می‌توانید در مکان آرایشگری خوب انجام دهید تا ترکیبات بسیار عالی را بتوانید روی موهای خود پیاده کنید.

اگر تمایل دارید با نزدیک شدن عید موهای خود را رنگ کنید می توانید نیم نگاهی به رنگ سال ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ بیندازید و از روش ها و متدهای و تکنیک‌ های مختلف آمبره، سامبره، هایلایت، بالیاژ و برای موهای خود استفاده کنید.

آشنایی با رنگ موهای ترند سال ۱۴۰۲

آشنایی با رنگ موهای ترند سال ۱۴۰۲

از رنگ سال ۱۴۰۲ برای رنگ مو که بگذریم، حتما برای انتخاب رنگ موهایتان به پوست صورت خود توجه کنید تا بهتر به نظر بیایید.

عکس رنگ موی قرمز پرشین Viva Magenta

رنگ مو رز گلد تیره یا روشن و تند آتشین از دیگر ترندهای زیبای امسال (۱۴۰۲) است. رنگ موی رز گلد تیره، کمی به رنگ موی مسی شبیه است و به چهره شما زیبایی می‌بخشد.

رنگ موی قرمز پرشین Viva Magenta

رنگ موی قهوه‌ای مایل به قرمز تیره یکی از زیباترین رنگ موهایی است که می‌توانید انتخاب کنید. هایلایت‌های ظریف یک راه عالی برای تجدید رنگ موهای تیره بدون رنگساژ کردن است. بالیاژ قهوه‌ای به موها ابعاد زیادی می‌بخشد. تناژهای مختلف قرمز زیادی در ترندهای امسال معرفی شده که اگر انتخاب جسورانه در نظر خواهید کرفت، حتما آن را رو موهای خود پیاده کنید. مانند قرمز آتشین و مسی و زرگلد و بنفش روشن و تیره با انواع بالیاژ و هایلایت

آشنایی با پرطرفدارترین رنگ موها در سال 1402

رنگ موی بنفش تیره یا بادمجانی مناسب برای عید نوروز ۱۴۰۲

بنفش تیره از رنگ‌های دیگری است که روی موهای تیره به راحتی قابل اجرا است و برای فانتزی دوست‌ها هم انتخاب خوبی محسوب می‌شود. می توانید از تیره تا ر وشن را روی موهای خود انجام دهید. البته واریانسیون یادتان نرود تا بهتر خودش را نشان دهد

عکس مدل رنگ مو در سال 1402

رنگ موی بلوند رزگلد

امسال همه چیز در مورد ظاهر ملایم و پاستلی رزگلد خواهد بود حتی رنگ مو. رنگی کم رنگ از مس که ترکیبی از رنگ‌های بلوند و طلایی را برای ایجاد رنگی بسیار ملایم و خاص به وجود می‌آورد، سایه‌ای که دهه ۹۰ و اوایل دهه ۲۰۰۰ را تداعی می‌کند.

رنگ موی بلوند رزگلد

قرمز  آتشین

قرمز تند و آتشین یکی از آن رنگ‌های خاصی است که یک سرخ تیره مایل به بنفش عمیق است که یک استایل متفاوت برای شما ایجاد می‌کند. البته می‌دانید که قرمز خیلی سریع شسته می‌شود و باید زود به زود آن را تمدید کنید، هرچند که بر خلاف دیگر رنگ‌های فانتزی حتی وقتی محو می‌شود هم خیلی بد نخواهد شد.

مدل رنگ مو سال ۱۴۰۲ ویژه عید نوروز

عید 1402 موهات رو این رنگ کن

مدل رنگ مو سال 1402

رنگ مو سال ۱۴۰۲ چه رنگی است

ترکیب رنگ مو سال ۱۴۰۲ چه رنگی است

 

مدل رنگ مو سال 1402 ویژه عید نوروز

نظرات