شرکت پردیسان – خدمات نصب و فروش ایزوگام، قیرگونی و آسفالت کاری

0

شرکت پردیسان مجری خدمات نصب و فروش ایزوگام دلیجان و شرکتی با قیمت مصوب، در سال های اخیر و با توجه به وضعیت اقتصادی کشور، محافظت و نگهداری از اموال و دارایی ها بسیار مهم و ضروری به نظر می رسد. در این میان ساختمان محل زندگی یا محل کار اولویت بیشتری دارد. چرا که آسیب دیدن این ساختمان ها با هزینه های بسیار زیادی جبران می شود. گاهی نیز ممکن است میزان خسارت به قدری باشد که نتوان آن را جبران نمود. در این مقاله می خواهیم شما را با خدمات شرکت پردیسان آشنا کنیم.

نصب و فروش ایزوگام

با توجه به مقدماتی که گفتیم، رطوبت یکی از مخرب ترین موارد برای هر ساختمانی به حساب می آید. لذا برای حفظ و نگهداری ساختمان استفاده از عایق های رطوبت و نم پیشنهاد می گردد. شرکت ایزوگام کاری پردیسان با بیش از بیست سال سابقه مفید و تجربه ی ارزشمند در خصوص عایق کاری ساختمان می باشد.

خدمات شرکت پردیسان

اگر بخواهیم خدمات شرکت پردیسان را در یک دسته بندی کلی ارائه نماییم می توانیم عایق کاری را ذکر کنیم. فروش ایزوگام به قیمت درب کارخانه از جمله خدمات شرکت پردیسان می باشد. استفاده از برندهای معتبر و به نام در زمینه ی تولید ایزوگام از جمله سوایق درخشان شرکت می باشد.

از طرفی ترمیم و لکه گیری پشت بام یکی از تخصص های تیم حرفه ای شرکت می باشد. هنگامی که ایزوگام پوسیده می شود یا به هر دلیلی پاره می شود، با هزینه ای اندک قابل ترمیم است. پس شما می توانید در هر شرایطی از شرکت پردیسان استفاده کنید.

یکی دیگر از خدمات بسیار خوب و عالی شرکت پردیسان محوطه سازی است. شهرک ها و ساختمان های تازه ساز برای ساخت محوطه ی خود به آسفالت کاری و خدماتی از این دست نیازمندند. به همین منظور ما خدمات محوطه سازی خود را با قیمت ها و هزینه هایی باور نکردنی ارائه می نماید.

آسفالت کاری پارکینگ، پیاده روها، حیاط و محوطه نیز از جمله فعالیت هایی است که شرکت پردیسان با تیمی حرفه ای انجام می دهد. تمامی ساکنان و شهروندان تهران و کرج در صورتی که به هر یک از این خدمات و فعالیت ها احتیاج داشتید کافی است با شرکت در تماس باشید.

در حوزه ی کاری محوطه سازی، جدول کشی هم بایستی توسط افرادی که سابقه ی کار در این زمینه را دارند اجرا گردد. از آنجایی که در شرکت دپارتمان های مختلف برای کارهای متفاوت تشکیل شده است. دپارتمان جدول کشی تیم و گروه حرفه ای خود را برای این کار دعوت کرده است.

قیرگونی و ایزوگام کاری که در حیطه ی کاری دپارتمان عایق کاری است. این فعالیت ها دارای ضمانت اجرایی و بیمه نامه می باشد.

خدمات فروش شرکت

دپارتمان فروش شرکت پردیسان خدمات ارزشمندی را ارائه می کند. فروش ایزوگام با قیمت های کمتر و پایین تر از قیمت ایزوگام بازار و به قیمت درب کارخانه سود بی شماری را به مشتری عرضه می کند. در این شرکت انواع برندهای معتبر و استاندارد ایزوگام برای فروش به مشتری معرفی می شود.

ویژگی های تمامی برندها به همراه کاربرد هر نوع ایزوگام برای مشتری توضیح داده می شود. تیم فروش ابتدا انواع ایزوگام را معرفی می کند. ایزوگام ها دارای انواع مختلف ایزوگام های پلیمری و دمیده، ایزوگام های تک لایه و چند لایه، ایزوگام های فویلدار و بدون فویل و همچنین ایزوگام های تزئینی می باشند.

در نهایت برای انتخاب بهترین نوع ایزوگام کارشناسان بازرسی به محل اعزام می شوند. این کارشناسان پس از بررسی محل مورد نصب پیشنهاد خود را به مشتری اعلام می کنند. مشتری نیز با دپارتمان فروش تماس گرفته و این موضوع را مورد بررسی قرار می دهد. پس از مقایسه قیمت ها تصمیم گیری برای خرید با خود مشتری است.

نصب و فروش ایزوگام

فروش قیرگونی به صورت مواد اولیه قیر و گونی از درجات مختلف نیز در شرکت صورت می پذیرد. یعنی شما می توانید قیر را جداگانه و گونی را جدا گانه تهیه کنید. گونی دارای درجات مختلفی است. از آنجایی که گونی باید درجه یک و بدون پارگی باشد. شرکت پردیسان گونی های درجه ی یک و اعلای خود را بدون پوسیدگی، پارگی و تاخورده گی ارائه می نماید.

از طرفی قیر نیز با توجه به درجه حرارت ذوب خود به دسته بندی های مختلفی تقسیم می شود. کارشناسان ما با صبر و حوصله در خدمت شما هستند. برای استفاده از راهنمایی های آنها کافی است با شرکت پردیسان تماس بگیرید.

یکی دیگر از خدمات ، فروش آسفالت است. فروش آسفالت به صورت جزیی یا به صورت کلی و عمده امکان پذیر است.

خدمات نصب شرکت

شرکت پردیسان با بیش از دو دهه سابقه و تجربه ی درخشان در امور عایق کاری منازل و محوطه سازی معابر می باشد. این شرکت در زمینه ی نصب ایزوگام و قیرگونی و تمامی عایق های رطوبتی فعالیت دارد. ترمیم و لکه گیری ایزوگام، تعویض ایزوگام های کهنه با نو نیز از جمله فعالیت هایی است که شرکت به مشتریان خود ارائه می کند.

نصب و فروش ایزوگام

از سوی دیگر شرکت پردیسان سابقه ی درخشانی در زمینه ی آسفالت کاری و محوطه سازی معابر دارد. از طرفی اگر برای محوطه خود به جدول کشی نیاز داشتید، لازم نیست به سراغ جای دیگری بروید. تمامی خدمات مربوط به جدول کشی هم در شرکت پردیسان ارائه می گردد.

نصب و اجرای قیرگونی یک لایه و چندلایه به عنوان یک عایق قدیمی و سنتی مورد توجه بسیاری از مشتریان است. ما نیازهای مشتریان را در نظر می گیریم. نصب قیرگونی برای فضاهایی مانند سرویس بهداشتی و حمام بسیار خوب است. به عبارتی دیگر اگر شما سازنده ی ساختمان باشید استفاده از قیرگونی و نصب آن برای شما مقرون به صرفه تر است.

لذا پیشنهاد می کنیم برای فضاهای داخلی از قیرگونی استفاده کنید. قیمت قیرگونی را از ما بخواهید. نصب ایزوگام را می توان به محوطه های پشت بام و نماهای دیواره ی ساختمان اختصاص داد. برای نمای ساختمان می توانید از ایزوگام های تزئینی استفاده کنید.

در انتها باید اعلام کنیم تمامی خدمات شرکت پردیسان دارای ضمانت نامه و بیمه نامه می باشد. برای استفاده از خدماتی نظیر نصب ایزوگام، ترمیم و لکه گیری ایزوگام، آسفالت کاری، محوطه سازی، جدول کشی، قیرگونی و … با ما در تماس باشید. شرکت پردیسان با بیش از دو دهه سابقه  و تجربه ی کاری

نظرات