آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ (آلودگی هوا و بارش برف)

35

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ (آلودگی هوا و بارش برف)

مدارس کدام استان‌ها ۳ بهمن تعطیل شد؟ آخرین وضعیت تعطیلی‌ مدارس فردا دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ به دلیل آلودگی هوا و بارش برف و قطعی گاز و برودت هوا مدارس این شهرها فردا تعطیل است: کدام‌مدارس روز دوشنبه ۳ بهمن ماه ۱۴۰۱ تعطیل است؟ در شهرهای تهران و البرز و ایلام و شهرهای جنوبی ، اصفهان ، تبریز ، زاهدان، زابل، مشهد ، خوزستان ، اهواز ، یزد ، تهران ، بوشهر ، زنجان اصفهان ، اردبیل ، کاشمر ، ازنا ، الگودرز ، کوهدشت ، دورود ، هشتگرد ، آبیک ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان، وضعیت تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ به خاطر آلودگی هوا را از حرف تازه میخوانید.

تعطیلی مدارس 3 بهمن 1401

تعطیلی‌ مدارس فردا دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ مشخص شد

وضعیت تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ مشخص شد و اطلاعیه جدید تعطیلی را در این صفحه لحظه لحظه چک کنید تا اخبار جدید تعطیلی مدارس را ببینید. جزئیات تعطیلی مدارس کاشان و قزوین و اصفهان تعلیل شدند و تا لحظاتی دیگر شهرها دیگر را به اطلاع شما می رسانیم

تا این ساعت تعطیلی‌مدارس فردا دوشنبه ۳ بهمن مشخص شد به علت کمبود و صرفه جویی در گاز و سرمای شدید هوا و بارش برف و و آلودگی هوا در اصفهان و قزوین واقعیت دارد، برای تعطیلی مدارس دیگر شهرها و استان ها تا ساعاتی تصمیمات جدیدی اتخاذ خواهد شد که به اطلاع شما در این صفحه می رسد .

در پاسخ سوال والدین و دانش آموزان که آیا فردا دوشنبه ۳ بهمن (۱۴۰۱) مدارس تعطیل است یا نه تعطیل نیست، در حال حاضر مدارس اصفهان تعطیل شد و دیگر شهرها هنوز اعلام نشده و تا لحظاتی دیگر خبرهای جدید تعطیلی اطلاع رسانی میشود.

باتوجه به ‌افزایش شاخص‌های آلودگی هوا و همچنین ‌‌برودت بی‌سابقه هوا در چند استان‌‌، مدارس و دانشگاه‌ها در برخی استان‌ها‌ در روز دوشنبه سوم بهمن‌ماه تعطیل شد.

طی هفته جاری مدارس برخی شهرها و استان ها به دلیل آلودگی هوا غیرحضوری شد و برای روزهای دیگر تا پایان شب در جلسه اضطرار آلودگی هوا تصمیم گیری میشود.

در حال تکمیل…

مدارس کدام استان‌ها ۳ بهمن تعطیل شد؟

در پی به مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوا‌ در تعدادی از استان‌ها و افزایش شاخص‌های آلودگی هوا مدارس برخی شهرها فردا تعطیل است

این خبر در حال تکمیل است…

تکمیلی ۱:وضعیت تعطیلی مدارس و ادارات اصفهان

مدارس اصفهان و برخی شهرستان های استان در روز ۳ بهمن غیرحضوری شد/ امتحانات داخلی مدارس و دانشگاه ها لغو شد

آموزش و پرورش استان اصفهان:

🔹«سلمانی» رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان: مدارس همه مقاطع تحصیلی مناطق شش گانه آموزش و پرورش شهرستان اصفهان، فلاورجان، خمینی شهر، برخوار، مبارکه، شاهین شهر، نجف آباد، زرین شهر، فولادشهر، سجزی، کاشان و آران و بیدگل در روزهای ۲ و ۳ بهمن ماه غیرحضوری اعلام شد.

🔹مهدهای کودک، پیش دبستانی و آموزش استثنایی در این مناطق طی دو روز اعلام شده نیز تعطیل می باشد و امتحانات دوره اول و دوم متوسط لغو و به زمان دیگری موکول می شود.

تکمیلی ۲: مدارس استان قزوین فردا دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ تعطیل شد

با عنایت به مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان و افزایش شاخص آلودگی هوا در شهرستان‌های قزوین، البرز و آبیک تصمیمات زیر برای روز‌های یکشنبه دوم و دوشنبه سوم بهمن‌ماه در این ۳ شهرستان اتخاذ شد

جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان قزوین امشب به ریاست محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین و با حضور رجحانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، فرمانداران و تعدادی از مدیران استانی در سالن جلسات شهیدسلیمانی استانداری قزوین برگزار و در خصوص غیرحضوری شدن مدارس، کاهش ساعت اداری و زوج و فرد شدن تردد خودرو‌ها تصمیم گیری شد.

تکمیلی ۳: تمامی مدارس و دانشگاه‌های کاشان فردا تعطیل است

فرماندار کاشان از تعطیلی مدارس و دانشگاه‌های کاشان در روز دوشنبه سه بهمن خبر داد.

محمدشریف زارعی ضمن اشاره به تشکیل کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان اظهار داشت: بر اساس تصمیم اتخاذ شده مدارس تمامی پایه‌های شهرستان کاشان در روز دوشنبه به صورت غیرحضوری است.

وی با بیان اینکه مهدهای کودک و پیش دبستانی نیز تعطیل در این روز تعطیل است، افزود: کارکنان ادارات و دستگاه‌های اجرایی که در گروه‌های حساس و پرخطر قرار دارند، به صورت دور کار ارائه خدمت می‌کنند.

فرماندار شهرستان کاشان در بیان جزئیات دورکاری کارکنان دارایی شرایط خاص ابراز داشت: این موارد شامل کارکنان دارای بیماری‌های قلبی، عروقی، ریوی مزمن و بیماری‌های زمینه‌ای و بانوان باردار و کارکنان خانم دارای فرزند زیر شش سال است.

وی را بیان اینکه دانشگاه‌ها نیز در روز دوشنبه سه بهمن تعطیل است، گفت: از صنوف نیز خواسته شده تا فعالیت خود را تا ساعت ۱۸ محدود کنند و از این طریق به کاهش آلودگی هوا و کاهش انباشت آلایندگی کمک کنند.

تکمیلی ۴: نحوه فعالیت مدارس چهارمحال و بختیاری

با توجه به برودت هوا فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، فارسان، بن، کیار، سامان و کوهرنگ(به غیر از بخش بازفت) در نوبت صبح و بعداز ظهر به صورت غیرحضوری در شبکه شاد برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری صداو سیما مرکز چهارمحال و بختیاری مسوول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی برخی شهرستان‌های استان در روز دوشنبه (سوم بهمن ماه) به صورت غیر حضوری و در شبکه شاد برگزار می‌شود.
ارشاد شاهقلی افزود: با توجه به برودت هوا فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، فارسان، بن، کیار، سامان و کوهرنگ(به غیر از بخش بازفت) در نوبت صبح و بعداز ظهر به صورت غیرحضوری در شبکه شاد برگزار خواهد شد.

تکمیلی ۵: تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۳ بهمن در خراسان شمالی

محمدتقی ولیان در گفتگو با خبرنگار مهر به آخرین تصمیمات ستاد مدیریت اشاره داشت و اظهار کرد: روز دوشنبه ادارات از ساعت ۹و ۳۰ دقیقه تا پایان وقت اداری و بانک‌ها از ساعت ۹ الی ۱۳و ۳۰ دقیقه فعال خواهند بود.

سخنگوی ستاد مدیریت بحران خراسان شمالی گفت: هم بانک‌ها و هم ادارات ملزم به استفاده از سوخت جایگزین هستند.

وی افزود: مدارس روستایی به صورت حضوری و مدارس شهری در بستر فضای مجازی و برنامه‌ی شاد فعالیت خود را ادامه خواهند داد.

ولیان گفت: جایگاه‌های سوخت نیز تعطیل خواهند بود.

وضعیت آلودگی هوا شهرها فردا

سازمان هواشناسی طی اطلاعیه‌ای نسبت به افزایش آلودگی هوا در ۹ شهر از جمله تهران به سطح ناسالم برای تمام گروه‌های سنی هشدار صادر کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی تا روز چهارشنبه هفته جاری ماندگاری هوای سرد در اکثر مناطق کشور و آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت آلودگی هوا ادامه دارد.

طی ۲ روز آینده در برخی مناطق نوار شرقی کشور باد نسبتاً شدید روی می‌دهد که گاهی همراه با خیزش گردوخاک است، تا روز دوشنبه در جنوب استان‌های فارس و بوشهر بارش پراکنده و خفیف روی می‌دهد.

از امروز تا سه‌شنبه آینده در برخی مناطق استان‌های واقع در سواحل دریای خزر به‌ویژه سواحل غربی افزایش ابر و بارش پراکنده روی می‌دهد.

روز سه‌شنبه در دامنه و ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود، همچنین دریای عمان و غرب تنگه هرمز، و سواحل جنوبی استان بوشهر امروز و فردا مواج و متلاطم است

از دوشنبه تا چهارشنبه (۳ تا ۵ بهمن ماه) در ارتفاعات شرقی استان تهران در بعضی ساعات افزایش ابرناکی با احتمال بارش‌های پراکنده برف دور از انتظار نخواهد بود. تا پنجشنبه هفته جاری (۶ بهمن ماه) روند کاهش تدریجی دما پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا ‌دوشنبه ( ۳ بهمن ماه) قسمتی ابری همراه با غبار محلی با حداقل دمای ۰ و حداکثر دمای ۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

35 دیدگاه در “آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ (آلودگی هوا و بارش برف)

  1. تو همه چیم توتو گفت:
    2
    3

    من نرفتم مدرسه کیا نرفتن لایک کنند

  2. همون دخترع گفت:

    منم نمیرم فردا مدرسه کام های پایین حققق

  3. امیر گفت:
    5
    1

    # تهران باید تعطیل شه

  4. فاطمه گفت:
    2
    1

    منم فردا نمیرم مامانم نمیذاره هییی عقب میمونم بابا میخوایم بریم ی مشت خرافات یاد بگیریم

  5. یه فرد گفت:
    3
    1

    الودگی بعضی ار مناطق تهران تا ۱۹۰ رسیده ولی باز تعطیل نمیکنن منطق 🗿

  6. فاطمه گفت:
    3
    1

    سلامت بچه ها رو ب مدرسه ترجیح دادی

  7. پارمیس گفت:
    31
    10

    من فردا نمیرم مدرسه کیا نمیرن؟ لایک کنن

  8. هانا گفت:
    1
    3

    اموزش پرورش خبر داد تهران تعطیله فردا ۳ بهمن

  9. هانا گفت:
    1
    1

    برنامه بزاریم بریم خونه ی اموزش پرورش تبریک بگیم؟

  10. . گفت:
    1
    1

    کشور نیس که هر موقع دوست داشته باشن تعطیل میکنن هوا رو ۱۵۰ هس تعطیل نمیکنن ولی مثلا میره رو ۱۳۰ تعطیل میشه چقدر جالب 🗿🚬

  11. Hadis گفت:

    لطفا یه خبر واحد بدین هوا از دیروز مگه بهتر شد که تعطیل نیست؟کرج خیلی آلوده هست و من واقعا موندم چرا تعطیل نمی شیم

  12. لالای گفت:
    22
    16

    هر کی بخاطر اینکه جونش واسش عزیزع و فردا نمیره مدرسه لایک کنه اونایی هم ک میرن منفی بدن ببینم چند ب چندین

  13. لولو گفت:
    23
    6

    بچه هاو بیاین اعتصاب کنیم نریم مدرسه الان تویی ک داری اینو میخونی بگوع بینم سلامتیت ی زره واست ارزش ندره؟

  14. بابای تو.. گفت:
    18
    4

    بچه ها ی جا زدهههه تهران بازه ینی چی مامانم نمیذاره بیام مدرسه میگع هوا شاخص ش ۱۵۲ هست چجوری بزارم بری مدرسه گفت عمرا بزارم واییی تعطیل کنید از امتحان عقب میمونم

  15. فیلمو مدرسه گفت:
    19
    2

    تعطیل کنیذ

  16. مدارس باید تعطیل شوند گفت:
    19
    3

    تروخدا تعطیل کنید تهرانو. چه وضعشه.

  17. آیدا گفت:
    23
    4

    بچه ها مدارس تهران تعطیل نیست🤦🏻‍♀️😐

  18. زینب گفت:
    37
    1

    من دانش آموز نیستم ولی پرستار بیمارستان طبی کودکان تهران هستم وقتی مدارس باز بود آی سی یو همش بچه مدرسه ای بود از ۷ سال تا ۱۶ سال هوا آلوده است آنفلوآنزا هنوز هست وقتی هم که تعطیل میشه اورژانس و آی سی یو کاملا خلوت میشه من پرستارم بچه جلو چشمم مرد مدارس رو تعطیل کنید هم سرده هم آلوده

  19. دانش اموز گفت:
    15
    7

    اخبار گفت هیچ جا تعطیل نیست

  20. 😐😐 گفت:
    22
    2

    لامصبای متقلب … تعطیل کنین 😐

  21. یه دبیرستانی فلک زده گفت:
    15
    1

    دوست عزیز (Eren yeagerrrrr) نمیدونم تو ادمی یا چی ولی ما به فکر جونمون هستیم این هوا یه الودگیه ساده نیست! این هوا سمه سممممم! با حرف شما تعطیلی مدارس لغو نمیشه پس لطفا اینقدر شِکَر نخور با تشکر

  22. یه دبیرستانی فلک زده گفت:
    12
    1

    دوست عزیز (Eren yeagerrrrr) نمیدونم تو ادمی یا چی ولی ما به فکر جونمون هستیم این هوا یه الودگیه ساده نیست! این هوا سمه سمممم! با حرف شما تعطیلی مدارس لغو نمیشه پس لطفا اینقدر شِکَر نخور با تشکر

  23. jack wheeler گفت:
    5
    10

    hey👋
    ❤😊Please close the united state school
    tnx 😉😎

  24. یه دبیرستانی فلک زده گفت:
    25
    1

    دوست عزیز نمیدونم تو ادمی یا چی ولی ما به فکر جونمون هستیم این هوا یه الودگیه ساده نیست! این هوا سمه سمممم! با حرف شما تعطیلی مدارس لغو نمیشه پس لطفا اینقدر شِکَر نخور با تشکر

  25. یه دبیرستانی فلک زده گفت:
    22
    1

    دوست عزیز (Eren yeagerrrrr) تو معلوم نیست ادمی یا چی ولی ما ادمیم ب فکر جونمون هستیم
    این هوا فقط یه الودگی ساده نیست!
    این هوا سمه سمممم!
    با حرف شما تعطیلی مدارس لغو نمیشه پس لطفا اینقدر شِکَر نخور
    با تشکر

  26. رضا گفت:
    5
    3

    اصفهان دوشنبه تعطیله یا نه؟هر سایت یه چیزی مینویسه. آموزش پرورش باید این اخبار را پوشش بدد تا بچا مردم تکلیف خودشونا بدونند

  27. JK گفت:
    32
    1

    تعطیل کنید تهران رو هوا خیلی الودس
    به جان هرکی دوسش دارین تعطیل کنید

  28. .. گفت:
    53
    9

    با توجه به اطلاعیه اموزش پرورش
    مدارس تهران فردا ۳ ابان به صورت غیر حضوری شد
    امتحانات هم به صورت مجازی برگزار میشود…….

  29. . گفت:
    21
    4

    دیشب رفتم تو سایت الودگی اصفهان ۴۰۰ بود الان شده ۲۵۰ هر نیم ساعت یک بار هم ۱۰ تا میاد پایین جریانش چیه ؟؟

  30. یه بدبخت اهوازی گفت:
    11
    7

    بار دیگر اهواز تعطیل نشد آفرین استاندار شاخص بالاتر ازتهران هی خدا

  31. Eren yeagerrrrr گفت:
    2
    102

    #نه به تعطيلى دبيرستان ها

  32. علی گفت:
    23
    3

    اصفهان دوشنبه تعطیله یا نه

  33. اکبر گفت:
    16
    2

    وضعیت آلودگی هوای دانشگاه تربیت مدرس خیلی وخیم هستش و باید دانشگاه تعطیل بشه اما مسئولین کم کاری می کنند و جان هزاران نفر را به خطر می اندازد…..

  34. خهت گفت:
    20
    3

    یه سر بیاید دانشگاه تربیت مدرس تهران …شاخص بالای ۳۰۰ هستش …..

  35. ذبیحی گفت:
    64
    9

    واقعا شاخص رو دستکاری میکنید فکر میکنید ما نمیفهمیم😐

نظرات