خرید اقساطی تلویزیون با چک صیادی

0

خرید اقساطی تلویزیون با چک صیادی

تلویزیون یکی از اساسی ترین و ضروری ترین وسایل خانه است و می توان گفت که هیچ خانه ای بدون تلویزیون یک خانه مناسب زندگی نیست. در گذشته های نه چندان دور، تلویزیون تنها یک وسیله برای دریافت سیگنال های تلویزیونی و تبدیل آنها به تصویر بود اما رفته رفته تلویزیون ها تحولات بسیاری پیدا کردند و ویژگی های متنوعی به آنها اضافه شد. در سال های اخیر تلویزیون هوشمند جای تلویزیون های معمولی را گرفت. تلویزیون های هوشمند علاوه بر نمایش شبکه های تلویزیونی، قابلیت اتصال به اینترنت و پخش برنامه های اینترنتی را دارند. اغلب تلویزیون های هوشمند دارای سیستم عامل اندروید هستند که آنها را قادر به نصب برنامه ها و بازی های اندرویدی می کند. تلویزیون های امروزی از لحاظ تنوع اندازه و کیفیت تصویر نیز تفاوت بسیاری با تلویزیون های قدیمی دارند.

خرید اقساطی تلویزیون

امروزه تلویزیون های با اندازه بالای ۶۰ اینج نیز، تلویزیون هایی معمولی به حساب می آیند. وجود کیفیت خارق العاده ۴k نیز رواج بسیاری پیدا کرده و حالا حتی تلویزیون های ۸k را نیز می توان در بسیاری از خانه ها مشاهده کرد. با پیشرفته شدن تلویزیون ها و افزایش اندازه و کیفیت آنها، کاملاً طبیعی است که همه به دنبال خرید تلویزیون جدید باشند تا بتوانند از امکانات این تلویزیون ها لذت ببرند. بازار تلویزیون در ایران یک بازار پویا و بسیار بزرگ است که برند های مختلفی مثل جی پلاس، سامسونگ، ال جی، دوو، ایکس ویژن و … در آن فعالیت دارند. مشکلی که اغلب افراد در در هنگام خرید تلویزیون دارند، قیمت بالای تلویزیون های جدید است. به دلیل نوسانات ارز در سال های اخیر، قیمت لوازم خانگی و مخصوصاً تلویزیون رشد قابل توجهی داشته و حالا برای خرید تلویزیون لازم است که مبالغ زیادی پرداخت شود. در شرایط کنونی، بهترین و مناسب ترین راه، خرید تلویزیون به صورت اقساطی است. در هنگام خرید قسطی تلویزیون، خریدار مبلغ فعلی تلویزیون را پرداخت می کند و در صورتی که تلویزیون در ماه های آینده افزایش قیمت داشته باشد، این افزایش قیمت به سود خریدار خواهد بود.

فروشگاه آنلاین نفیس ۲۴ ،اخیرا اقدام به فروش قسطی تلویزیون و دیگر لوازم خانگی کرده است. نفیس ۲۴ شرایط خوبی برای خریداران ایجاد کرده تا بتوانند با قیمتی بسیار مناسب، تلویزیون مورد نظر خود را به صورت قسطی خریداری کرده و اقساط آن را در بازه های زمانی مختلف پرداخت نمایند. فروشگاه آنلاین نفیس ۲۴ با مجموعه ای از بهترین و معتبرترین برندها همکاری داشته و مدل های مختلفی از تلویزیون های ایرانی را به مشتریان ارائه می دهد. در ادامه با برخی از برندهای تلویزیون موجود در نفیس ۲۴ آشنا می شویم.

 تلویزیون جی پلاس

جی پلاس یک برند کاملا ایرانی است که به ارائه انواع محصولات در زمینه لوازم خانگی می پردازد. مدل های مختلف تلویزیون جی پلاس از جمله پرفروش ترین تلویزیون ها در بازار ایران هستند. کیفیت تلویزیون های جی پلاس یکی از اصلی ترین مزیت های این برند ایرانی است. جی پلاس از معدود تولیدکنندگان ایرانی است که به تولید تلویزیون های بالاتر از ۶۰ اینچ می پردازد و مجموعه ای از انتخاب های گسترده را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. تلویزیون های هوشمند جی پلاس در اندازه های مختلف و با مشخصات سخت افزاری مناسب در فروشگاه نفیس ۲۴ به صورت اقساطی و نقد در اختیار هموطنان قرار گرفته است. اگر به دنبال خرید تلویزیون جی پلاس به صورت اقساطی هستید، توصیه می کنیم حتما به فروشگاه نفیس ۲۴ مراجعه کرده و مدل های مختلف تلویزیون جی پلاس را با یکدیگر مقایسه کنید تا بهترین و مناسب ترین انتخاب را داشته باشید.

تلویزیون ایکس ویژن

ایکس ویژن همانند جی پلاس یک برند ایرانی است که در زمینه تولید انواع لوازم خانگی فعالیت دارد. مدل های مختلف تلویزیون ایکس ویژن طرفداران زیادی در ایران دارند و از لحاظ فروش و کیفیت در حال رقابت با بزرگترین برند های خارجی هستند.

ایکس ویژن نیز انتخاب های گسترده ای را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد و تلویزیون های ایکس ویژن در اندازه های مختلف با کیفیت و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری متنوع به بازار عرضه شده است. تلویزیون های ایکس ویژن علاوه بر کیفیت بالا، گارانتی و خدمات پس از فروش مناسبی دارند و انتخابی مقرون به صرفه و هوشمندانه برای خانواده های ایرانی هستند.

تلویزیون دوو

دوو که سابقه زیادی در زمینه تولید لوازم خانگی دارد تلویزیون دوو از جمله محبوب ترین محصولات این شرکت است و در ایران نیز طرفداران زیادی دارد. از مشخصات تلویزیون های دوو می توان به کیفیت تصویر عالی، طراحی زیبا و منحصر به فرد، استفاده از سیستم صوتی قدرتمند، داشتن درگاه های ارتباطی متعدد و همچنین ارائه قابلیت های هوشمند اشاره کرد. کیفیت ساخت تلویزیون های دوو همواره یکی از مشخصات اصلی این محصولات بوده و شاید اصلی ترین دلیل خریداران برای انتخاب دوو، همین کیفیت ساخت بالا باشد. دوو محصولات مختلفی برای نیازهای متفاوت خریداران تولید کرده است و تلویزیون های دوو را می توان در اندازه ها و کیفیت های مختلف در بازار مشاهده کرد.

تلویزیون اسنوا

برند ایرانی اسنوا، از سال ۱۳۸۵ شروع به ساخت تلویزیون کرده و از آن زمان مطابق با استاندارد های جهانی و تکنولوژی های روز دنیا، مدل های مختلف تلویزیون را به بازار عرضه کرده است از اصلی ترین ویژگی های تلویزیون اسنوا می توان به برخورداری از پنل IPS با کیفیت A+ و نرخ بازسازی ۱۰۰ هرتزی اشاره کرد که باعث ارائه کیفیت تصویری خارق العاده شده است. در تلویزیون های هوشمند اسنوا، جدیدترین نسخه های سیستم عامل اندروید، به همراه سخت افزار مناسب تعبیه شده است که نصب کردن برنامه های مختلف روی تلویزیون و استفاده از محتوا های اینترنتی را بسیار آسان و سریع می کند. کیفیت ساخت این تلویزیون ها بالا و طراحی آن ها منحصر به فرد و خاص است و همگی دارای گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب و طولانی مدت هستند.

تلویزیون TCL

در میان همه برند های تلویزیون موجود در بازار ایران، شاید TCL یک برند کمتر شناخته شده باشد و اغلب افراد با آن آشنایی کافی نداشته باشند. تی سی ال سابقه زیادی در بازار ایران ندارد اما در بازار های جهانی، تلویزیون TCL یک برند شناخته شده و محبوب است که همواره به کیفیت تصویر و نوآوری در فناوری مشهور بوده است. TCL یک برند چینی است که در زمینه تلویزیون حرف های زیادی برای گفتن دارد. مدل های مختلف تلویزیون تی سی ال، در سایز و کیفیت متنوع، به بازار عرضه شده است. اصلی ترین مشخصه تلویزیون های تی سی ال، امکانات بالا و استفاده از پنل های با کیفیت است.

پنل های مورد استفاده در مدل های اخیر تلویزیون تی سی ال، از نوع پنل های QLED است که کیفیتی خارق العاده ارائه می دهند و تماشای فیلم و سریال و بازی کردن با تلویزیون را به کاری لذت بخش تبدیل می کنند. لازم به ذکر است که همگی این محصولات دارای گارانتی معتبر بلند مدت هستند.

فروش اقساطی تلویزیون با شرایط فوق العاده

فروش اقساطی تلویزیون آن هم به صورت آنلاین، یک پدیده جدید در ایران است و اغلب افراد آشنایی کافی با شیوه انجام این کار ندارند. فروشگاه آنلاین نفیس ۲۴، ساز و کار خاصی را برای فروش اقساطی تلویزیون طراحی کرده تا کاربران بیشترین راحتی را در هنگام خرید داشته و در کمترین زمان بتوانند خرید خود را نهایی کرده و با قیمتی بسیار مناسب تلویزیون دلخواه خود را تهیه نمایند. به همین منظور انعطاف بالایی در در شکل پرداخت اقساط وجود دارد و کاربران می توانند مدت پرداخت اقساط را از بین گزینه های متعدد موجود انتخاب نمایند. برای این که راحت تر بتوانید تلویزیون مورد نظر خود را انتخاب کنید یا به پاسخ پرسش های خود در زمینه خرید اقساطی تلویزیون برسید، می توانید به وبسایت نفیس ۲۴ مراجعه کرده و از طریق پشتیبانی آنلاین، با کارشناسان این فروشگاه در ارتباط باشید. اگر با گفتگوی تلفنی راحت هستید و یا دسترسی به اینترنت ندارید نیز می توانید با شماره تلفن ۷۴۹۰۴-۰۲۱ تماس گرفته و از کارشناسان نفیس ۲۴ درباره انتخاب تلویزیون مناسب و شرایط خرید اقساطی مشاوره دریافت کنید.

نظرات