عکس و بیوگرافی مهدی خزلبانی بازیگر نقش حسن در سریال چشم بندی + سوابق

0

عکس و بیوگرافی مهدی خزلبانی بازیگر نقش حسن در سریال چشم بندی + سوابق

حسن در سریال چشم بندی کیست

مهدی خزلبانی بازیگر نقش حسن لواشانی (لواسانی) در سریال چشم بندی بوده و ۴۸ سال سن دارد او ۶ شهریور ۱۳۵۴ در تهران به دنیا آمده است و عرصه بازیگری و کارگردانی فعالیت حرفه ای دارد و سوابق زیادی در کارنامه دارد سریال چشم بندی یکی از سریالهای ماندگار او به شمار می آید. در رشته تئاتر تحصیل کرده است و زمانی که ۱۲ سال سن داشته وارد عرصه بازیگری شده است و توانسته عملکرد درخشانی در تئاتر داشته باشد و به همین دلیل مورد توجه کارگردانهای سینما قرار بگیرد. او كار تئاتر را اولين بار در سال ۶۴ كلاس پنجم دبستان بود كه شروع كرد.

 

بازیگر نقش حسن در سریال چشم بندی کیست

بازیگر نقش حسن در سریال چشم بندی

مهدی خزلبانی بازیگر نقش حسن در سریال چشم بندی می باشد. مهدی خزلبانی متولد ۶ شهریور ۱۳۵۴ در تهران است و علاوه بر بازیگری، در زمینه کارگردانی تئاتر و فیلمسازی نیز فعالیت دارد.

مهدی خزلبانی فرزند اول خانواده است و یک برادر و یک خواهر کوچکتر از خود دارد. خواهرش ازدواج کرده و خودش هنوز مجرد است.

آقای مهدی خزلبانی دانش اموخته تئاتر است و فعالیت هنری خود را از ۱۲ سالگی و در دوران دانش اموزی آغاز کرد وتا دوران دبیرستان و دانشگاه نیز مسیر موفقیت را روز بروز طی کرد. او كار تئاتر را اولين بار در سال ۶۴ كلاس پنجم دبستان بود كه شروع كرد.

 

عکس و بیوگرافی مهدی خزلبانی بازیگر نقش حسن در سریال چشم بندی

سوابق بازیگری

مهدی خزلبانی بازیگر ایرانی است که در فعالیت های هنری خود را از تئاتر آغاز کرد. او فرزند ول خانواده است و یک برادر و یک خواهر کوچکتر از خود دارد. خواهرش ازدواج کرده و خودش هنوز مجرد است.

سریال چشم بندی به کارگردانی شاهد احمدلو و تهیه کنندگی سلیم ثنائی تهیه و تولید شده و برای اولین باز از دی ماه ۱۴۰۱ از شبکه سه پخش گردید.

عکس و بیوگرافی بازیگر نقش حسن در سریال چشم بندی

ایشان از بازیگران موفق تئاتر محسوب میشوند و تا کنون علاوه بر بازیگری، کارگردانی چند نمایش را بر عهده داشته است. او با بازی در سریال ماهچراغ در سال ۱۳۸۷ اورد قاب تلویزیون شد و حالا در جدیدترین کار بازیگری در سریال چشم بندی در نقش حسن کارگر کارخانه به ایفای نقش پرداخته است.

نمایش سون آرت پدیا، یه بوم و دو هوا و ازدواج با صدای آهسته و … از جمله آثار کارگردانی مهدی خزلبانی می باشد.

حسن در سریال چشم بندی

تئاتر ازدواج با صدای آهسته به کارگردانی مهدی خزلبانی، یکی از تئاترهای پر فروش و محبوب است که در ژانر کمدی ساخته و تولید شده است. در این تئاتر حسین بابایی، امید حمیدی، مهدی خزلبانی، احسان‌ وندی، مریم قلهکی، سحر غفوری و حسین اسدی به ایفای نقش پرداخته‌اند. خلاصه داستان: زمان و ناهید ۲۲ است که میخواهند ازدواج کنند اما هر بار یکنفر از فامیل و آشنایان فوت میکند و ازدواج آنها یکسال عقب می افتد تا اینکه…

چشم‌ بندی سریال طنزی است که پخش آن از ۹ دی آغاز شده است و هر شب ساعت ۲۰ روی آنتن شبکه ۳ سیما می‌رود. شاهد احمدلو کارگردان و امیر ابیلی سرپرست نویسندگان هستند و تهیه کنندگی این سریال بر عهده سلیم ثنائی است.

بازیگر نقش حسن در سریال چشم بندی کیست ؟ بیوگرافی و عکس ها و سوابق

بازیگران سریال چشم بندی

در این سریال بازیگرانی چون حمید لولایی، مرجانه گلچین، شهرام قائدی، سروش جمشیدی، سیاوش مفیدی، نعیمه نظام دوست، سعید پیردوست، شهین تسلیمی، مجید شهریاری، مختار سائقی، فرزانه سهیلی، داریوش سلیمی، ماهان عبدی، مهسا هاشمی، شقایق فتاحی، مجید علیزاده، مهناز دادفر، شهریار حیدری، رضا امینیان، شهاب احمدلو، با معرفی کوروش ثنائی با حضور امید روحانی نقش‌آفرینی می‌کنند

نظرات