ارزان ترین و موثرترین تبلیغات محیطی با قاب بنر

0

ارزان ترین و موثرترین تبلیغات محیطی با قاب بنر

با وجود گسترش اینترنت و فضای مجازی در سال‌های اخیر و استفاده از این فضا برای تبلیغات و جذب مشتری، هنوز هم تبلیغات آفلاین در فضای باز یا تبلیغات محیطی برای کسب و کارهای مختلف از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند و بازدهی و تاثیرگذاری بالایی دارند، زیرا هنگام برخورد با این نوع تبلیغات نمی‌‌توان آن‌ها را نادیده گرفت. یکی از ارزان‌ترین و موثرترین تبلیغات محیطی استفاده از قاب بنر یا اسپیس بنر برای نصب بنرهای تبلیغاتی یا ساخت غرفه‌های نمایشگاهی است.

بسیاری از کسب و کارها برای اطلاع رسانی، تبلیغات و ترویج کار خود در بین مردم از قاب‌های بنر استفاده می‌کنند. با نصب این قاب‌ها در فضای باز و پرتردد توجه بسیاری از افراد به سمت آن‌ها جلب می‌شود. در این مقاله قصد داریم اطلاعات بیشتری درباره انواع قاب بنر و مزایای آن در اختیار شما قرار دهیم. اگر تصمیم دارید کسب و کار خود را با استفاده از این نوع تبلیغات محیطی به مشتریان معرفی کنید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

تبلیغات محیطی با قاب بنر

قاب بنر چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

قاب بنر یا اسپیس بنر سازه‌ای است که با استفاده از اسپیس فریم ساخته شده و برای ایجاد غرفه در نمایشگاه‌ها و نصب بنرهای تبلیغاتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. بسیاری از کسب و کارها برای معرفی کردن محصولات و خدمات خود به مشتریان و تشویق آن‌ها به خرید در نمایشگاه‌هایی که در شهرهای مختلف ایران برگزار می‌شود، حضور پیدا می‌کنند. آن‌ها با اجاره یا خرید قاب بنر اسپیس فریم یک غرفه مخصوص به خود در نمایشگاه نصب کرده و تبلیغات محیطی خود را در همان مکان آغاز می‌کنند. قاب‌های بنر اسپیس فریم علاوه بر ایجاد غرفه در نمایشگاه‌های مختلف برای استفاده در نمایشگاه‌های اختصاصی عکس و پوستر نیز کاربرد گسترده‌ای دارند.

مقاومت بالای قاب‌های بنر در شرایط آب و هوایی مختلف باعث شده است که به راحتی بتوان از این محصول در محیط‌های باز و در فصل‌های سرد سال برای ساخت تالارهای پوشیده در محوطه باغ‌ها استفاده کرد. این سازه در همه محیط‌ها برای نورپردازی نیز کاربرد فراوانی دارد و انواع مختلف آن شامل قاب فلزی، دیواری و تبلیغاتی (اسپیس فریم) است‌. همه این قاب‌های بنر از لحاظ کیفیت، مقاومت و جنس با یکدیگر فرق دارند. کیفیت قاب بنر اسپیس فریم یا تبلیغاتی نسبت به قاب فلزی بنر بیشتر است. قاب‌های فلزی بنر نیز از انواع دیواری باکیفیت‌تر هستند. به طور کلی سازه‌هایی که در محیط باز و در معرض باد و طوفان قرار می‌گیرند باید از استحکام و مقاومت فوق‌العاده زیادی برخوردار باشند.

استفاده از قاب بنر در تبلیغات محیطی چه مزایایی دارد؟

قبل از هر گونه اقدام برای خرید یا اجاره قاب بنر تبلیغاتی و استفاده از آن برای تبلیغات محیطی کسب و کار خود، بهتر است با مزایای این سازه آشنا شوید.

  • برخورداری از کیفیت و استحکام بسیار بالا
  • سبک بودن وزن سازه قاب بنر تبلیغاتی
  • راحت بودن مراحل نصب و اجرا
  • قیمت ارزان و مقرون به صرفه
  • ایجاد یک محیط بسیار شیک و حرفه‌ای برای ارائه تبلیغات
  • تنوع بسیار بالا از نظر ابعاد و اندازه
  • ظاهری مناسب، زیبا و شکیل
  • مناسب برای استفاده در محیط‌های باز و نمایشگاه‌ها
  • بالا بودن ایمنی و امنیت
  • امکان استفاده از این سازه برای نورپردازی در مکان‌های مختلف
  • پایین بودن هزینه حمل و نقل و جا به جایی قاب‌های بنر
  • امکان استفاده در همه شرایط آب و هوایی
  • پایین بودن هزینه تبلیغ با این سازه نسبت به تبلیغات تلویزیونی

تبلیغات محیطی با قاب بنر

قاب بنر دیواری در چه مواردی کاربرد دارد؟

قاب دیواری یکی از قاب‌های بنر پرکاربرد، پرطرفدار و پرفروش است که در بسیاری از غرفه‌های نمایشگاهی برای نصب روی دیوار مورد استفاده قرار می‌گیرد. بعد از این که این نوع قاب بنر روی دیوار نمایشگاه نصب شد، بنر تبلیغاتی کسب و کار مورد نظر را نیز روی آن نصب می‌کنند. البته این نوع قاب علاوه بر نمایشگاه‌ها در مکان‌های دیگر نیز کاربرد دارد.

کسب و کارها با خرید و نصب قاب‌های بنر دیواری در نمایشگاه‌ها و مکان‌های دیگر می‌توانند محصولات و خدمات خود را به تعداد زیادی از افراد جامعه معرفی کنند‌. مردم با مشاهده این نوع تبلیغات محیطی بیشتر برای خرید ترغیب می‌شوند. با خرید انواع دیواری قاب بنر می‌توان تا وقتی که نمایشگاه دایر است آن را در یک جای ثابت و بدون حرکت نصب کرد و از مزایایش بهره‌مند شد. این نوع قاب از نظر سایزبندی و طراحی تنوع بالایی دارد و مشتریان با توجه به کسب و کار و نیاز خود می‌توانند از بین آن‌ها مناسب‌ترین قاب را انتخاب کنند. تاثیر استفاده از این سازه در بهبود کسب و کارها را نباید نادیده گرفت.

در زمان خرید یا اجاره قاب بنر به چه نکاتی باید توجه کرد؟

امروزه تعداد زیادی از شرکت و گروه‌های صنعتی در داخل کشور در حوزه تولید انواع مختلف قاب بنر و فروش یا اجاره دادن آن به مشتریان در حال فعالیت هستند و بسیاری از کسب و کارها از خدمات و قاب‌های بنر ارائه شده آن‌ها استفاده می‌کنند. چیزی که در این بین اهمیت بسیار بالایی دارد این است که برای خرید یا اجاره اسپیس باید به دنبال یکی از شرکت‌های معتبر باشید.

در شرکت‌های معتبر باکیفیت‌ترین قاب‌های بنر با مناسب‌ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. این شرکت‌ها علاوه بر فروش و اجاره قاب‌های بنر تبلیغاتی، فلزی و دیواری در زمینه ارائه خدمات نصب، راه‌اندازی، تعمیر و پشتیبانی قاب‌های بنر نیز خدمات باکیفیتی ارائه می‌دهند. نکته‌ دیگری که در زمان خرید این سازه اهمیت دارد این است که به بودجه و نیاز خود نیز توجه داشته باشید تا از بین انواع مختلف این محصول مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید. اگر در طول سال فقط چند روز به این سازه نیازمند می‌شوید اجازه قاب نسبت به خرید آن مقرون به صرفه‌تر خواهد بود.

تبلیغات محیطی با قاب بنر

خرید یا اجاره قاب بنر از شرکت تولیدی و صنعتی اسپیس گستر

یکی از شرکت‌های معروف و معتبر که در زمینه تولید، فروش و اجاره انواع مختلف قاب‌های بنر فعالیت دارد، شرکت تولیدی و صنعتی اسپیس گستر است. این شرکت به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو و تاثیرگذار در صنعت نمایشگاهی به یکی از پنج شرکت نمونه این صنعت در ایران تبدیل شده است که با تولید بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات و ارائه آن‌ها با ارزان‌ترین قیمت رضایت همه مشتریان خود را جلب کرده است. امیدواریم از مطالعه این مقاله نهایت استفاده را برده باشید.

نظرات