۷ پیشنهاد خرید هدیه برای وفادارسازی مشتریان و کارمندان

0

۷ پیشنهاد خرید هدیه برای وفادارسازی مشتریان و کارمندان

اگر از گوگل بپرسید “چگونه مشتریان و کارمندان را به برندمان وفادار کنیم؟” هزاران پاسخ پیش روی شما خواهد گذاشت. امروزه تغییر روش‌های بازاریابی و فروش، همه صنایع را تحت‌الشعاع قرار داده و برندها و صاحبان کسب‌وکار را به سمت استفاده از روش‌های نوین هدایت کرده است.

خرید هدیه سازمانی

ظهور اینترنت و شبکه‌های اجتماعی به مشتریان این فرصت را می‌دهد که به‌راحتی نسبت به محصولات و خدمات رقبای ما آگاهی پیدا کنند. ناگفته نماند که تمامی برندها نیز در تلاش‌اند مشوق‌هایی برای جذب مشتریان به‌کار گیرند تا روز به روز موفقیت کسب‌وکارشان بیشتر تامین شود.

تحقیقات نشان می‌دهد هزینه جذب مشتریان جدید همیشه بیشتر از هزینه‌های حفظ مشتریان قبلی و تبدیل آن‌ها به مشتریان وفادار بوده است. همه این عوامل صاحبان برندها را ناگزیر به سمت استراتژی‌هایی می‌برد که در آن نگه‌داشت و وفادارسازی مشتریان به‌صورت جدی دنبال شده و در برنامه بازاریابی کسب‌وکار گنجانده شود.

کارمندان شرکت‌ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. هر زمان که مدیران یک سازمان نسبت به کارکنان خود بی‌اهمیت باشند و فرهنگ درست سازمانی را در شرکت خود پایه‌گذاری نکنند، به مرور زمان با فروسدگی شغلی میان پرسنل مواجه می‌شوند و این فرسودگی درنهایت شکست شرکت را به دنبال خواهد داشت.

اعطای هدیه‌های تبلیغاتی و سازمانی، راهی برای برون‌رفت سازمان از بحران، وفادارسازی مشتریان و کارمندان و تبلیغاتی دائمی محسوب می‌شود که تا سالیان سال‌ نام برند را بر سر زبان‌ها نگه خواهد داشت. هدایای سازمانی به بهانه‌های مختلفی همچون مناسبت‌های ملی و جهانی، تولدها و جشن‌ها، تقدیر و تشکر و غیره از طرف مدیران شرکت به دست کارکنان یا مشتریان می‌رسد.

خرید هدیه سازمانی برای شرکت‌های تجاری و سازمان‌های دولتی مزایای زیادی به‌همراه دارد که برندینگ تنها بخش بسیار مهم اما کوچکی از آن است. ماندگاری در ذهن مخاطب و تبدیل شدن به گزینه اول برای خرید یا استفاده از خدمات، تبلیغات با بازدهی بالا و بلندمدت، جلب توجه مخاطب و انتقال پیام و رسالت شرکت به مشتریان برخی از مزایای اهدای هدایای تبلیغاتی توسط شرکت‌ها و سازمان‌هاست.

۷ پیشنهاد برای خرید هدیه تبلیغاتی لوکس

مطالعات نشان می‌دهد که ۹۴ درصد از مشتریان هر زمان که یک هدیه تبلیغاتی دریافت می‌کنند، تا سال‌ها بعد نام ارسال‌کننده هدیه را به خاطر دارند. جالب اینجاست که ۸۵ درصد از افرادی که هدایای تبلیغاتی دریافت می‌کنند، به روابط تجاری خود با سازمان هدیه‌دهنده ادامه می‌دهند.

این درصدها نشان می‌دهد که باید نقش و تاثیر هدایای سازمانی و مدیریتی در پیشبرد اهداف کسب و کار را بیشتر از قبل جدی گرفت. برای خرید هدیه‌های سازمانی و تبلیغاتی چند فاکتور را مدنظر داشته باشید و با رعایت این نکات طلایی هنگام سفارش هدایای تبلیغاتی لوکس، یادبود خود را منحصربه‌فرد انتخاب کنید.

۱-    از محصولات ارزشمند و گران‌قیمت خرید کنید.

هدایای تبلیغاتی تنوع زیادی دارند و دست مدیران را برای انتخاب یک هدیه متناسب با حیطه فعالیت سازمان، هویت برند و سلیقه مخاطبانشان باز می‌گذارد؛ اما یک نکته مهم را فراموش نکنید! برای سفارش هدیه سازمانی و تبلیغاتی هرگز سراغ محصولات ارزان‌قیمت و متوسط نروید.

هدایای تبلیغاتی لوکس از ابزارهای مهم بازاریابی و روشی استراتژیک برای افزایش تعامل برندها با مشتریان خاصشان محسوب می‌شوند. برای اینکه سازمانی متمایز از شرکت‌های معمولی داشته باشید و مشتریان را شیفته خودتان کنید، به سراغ کالاهای لوکس بروید. برای مثال پک هدیه‌ اکسسوری مدرن می‌تواند انتخاب‌ خوبی برای سازمان‌ها باشد.

۲-    بودجه تبلیغاتی را متناسب با مخاطب در نظر بگیرید.

برخلاف تصور، با یک بودجه‌بندی درست می‌توانید بهترین هدیه را تهیه کنید. می‌خواهید در یک نمایشگاه حضور پیدا کنید یا هدفتان جذب شرکای تجاری جدید است؟! با توجه به اینکه هدف شما از اهدای هدیه چیست و به چه افرادی هدیه می‌دهید، می‌توانید  بازاریابی خود را به نحو احسنت دنبال کنید و متفاوت باشید. اگر محدودیت بودجه به شما اجازه نمی‌دهد کادوهایی یکسان تهیه کنید، بهتر است تعداد نفرات را محدودتر کرده و برای دسته‌بندی مشخصی از مشتریان هدیه تبلیغاتی ارسال کنید.

۳-    هدیه‌ها را خلاقانه انتخاب کنید.

هدیه‌های خاص و خلاقانه، شما را در مسیر بازاریابی و برندینگ جلو می‌اندازد و تاثیر مثبتی در ذهن گیرنده ایجاد می‌کند. با کمی خلاقیت و توجه به حوزه کسب و کارتان، هدیه‌ای در خور شأن برند و مشتری تهیه کنید؛ برای مثال اگر شرکت شما در زمینه گردشگری و تفریح فعالیت می‌کند، ارسال یک بازی فکری خانوادگی می‌تواند ایده جذابی باشد.

۴-    سفارشی و شخصی‌سازی‌شده، هدیه بدهید.

هدایای سازمانی پیوند ملموسی با گیرنده ایجاد می‌کند و نام برند را در ذهنشان به ثبت می‌رساند. اگر هدیه تبلیغاتی شما متناسب با روحیه و سلیقه مشتریان  هدفتان شخصی‌سازی‌ شده باشد، تاثیری چند برابر خواهد داشت. هدیه‌های سازمانی سفارشی به‌طور مستقیم مشتری و شرکای تجاری شما را مورد خطاب قرار می‌دهد و برایشان تصویری به یاد ماندنی از این ارتباط تجاری می‌سازد.

۵-    پک‌های هدیه را جدی بگیرید.

مناسبت‌های مختلف مانند عید نوروز، شب یلدا و روز زن بهترین بهانه برای اهدای پک هدایای سازمانی هستند. اگر این پک هدیه را به‌شکلی انتخاب کنید که شامل تمام اعضای خانواده شده و همه را خوشحال کند، چندین برابر اثرگذار خواهد بود. برای مثال می‌توانید ترکیبی از خوراکی، بازی و اکسسوری تزیینی را در یک پک به کارمندان یا مشتریان بدهید و تمام خانواده ‌آن‌ها را با برندتان آشنا کنید.

۶-    هدیه‌های کاربردی را در اولویت بگذارید.

هدایای کاربردی نسبت به هدایای فانتزی طرفداران بیشتری دارد. قبل از خرید هدیه تبلیغاتی بهتر است به کاربرد این وسیله، دسته بندی مخاطبین و نیازهای آنان توجه کنید سپس متناسب با آن‌ها، هدیه‌ای لوکس و کاربردی تهیه کنید. برای مثال صنایع‌دستی می‌تواند انتخابی باشد که از چند منظر کاربرد دارد؛ یک هدیه دکوراتیو و مصرفی، توجه به فرهنگ و هویت پرآوازه ایران، اشتغال‌سازی و حتی درآمدزایی و ارزآوری!

۷-    هدیه‌ای متناسب با هویت برندتان تهیه کنید.

هنگام خرید هدیه سازمانی به ویژگی‌های اصلی برند و پیامی که به مخاطب می‌دهید، توجه کنید تا هدیه‌ای متناقض و متفاوت با هویت برندتان تهیه نکنید. برای مثال اگر شما شرکتی هستید که در راستای مد پایدار و حفظ محیط زیست فعالیت می‌کنید نباید هدیه‌ای بخرید که از جنس چرم باشد یا اگر شرکتی لوکس هستید نباید یادبودی ارزان‌قیمت بخرید.

هدایای تبلیغاتی و سازمانی را از کجا بخریم؟

در روزهایی که همه سازمان‌ها برای خرید هدیه تبلیغاتی و سازمانی به‌دنبال وسایل دیجیتالی وارداتی و بی‌کیفیت هستند، شما متفاوت باشید! گذاشتن صنایع‌دستی در فهرست هدایای سازمانی هیچگاه قدیمی نخواهد شد، به شرطی که از جای درست و محصولات نوآور خرید کنید.

صنایع‌دستی آقاجانی به‌عنوان برندی محبوب و مشهور در سطح ایران و جهان، تنوع گسترده‌ای از محصولات دست‌ساز را روانه بازار صنایع‌دستی کرده است که هرکدامشان روایتگری بخشی از فرهنگ و هنر ایرانیان بوده و همیشه تازگی دارد.

برای خرید هدایای تبلیغاتی لوکس و شکیل فروشگاه اینترنتی صنایع‌دستی آقاجانی را بررسی کنید. تمامی محصولات تولیدشده توسط این شرکت با ضمانت‌نامه کتبی و نشان استاندارد به فروش می‌رسد. با داشتن این شرایط خریدی امن و هدیه‌ای فاخر برای مشتریان و کارمندانتان تهیه نمایید و قفل دلشان را به سمت خودتان باز کنید.

نظرات