دانلود کامل سریال تمام رخ قسمت ۲۱ بیست و یکم (قسمت ۲۱ تمام‌رخ) از تلوبیون

0

دانلود کامل قسمت بیست و یکم ۲۱ سریال تمام‌رخ قسمت ۲۱ سریال تمام رخ با پخش زنده و انلاین از تلوبیون و شبکه سه تلویزیون سریال تمام رخ قسـمت ۲۱ در ادامه تماشا کنید که امشب شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ حوالی ساعت ۲۰:۳۰ از تلویزیون پخش میشود:

سریال تمام رخ قسـمت بیست و یکم 21

دانلود کامل سریال تمام رخ قسمت ۲۱ بیست و یکم (قسمت ۲۱ تمام‌رخ) از تلوبیون

لینک دانلود مستقیم و تماشای انلاین قسمت بیست و یکم “سریال تمام‌رخ” از شبکه سه سیما در ساعت ۲۰:۳۰ پخش میشود، فیلم کامل تا ساعاتی دیگر بارگذاری میشود:

شما میتوانید پخش انلاین و همچنین تکرار سریال تمام رخ قسمت بیست و یکم ۲۱ را در تلوبیون و آپارات و شبکه ۳ ببینید:

سریال تازۀ تمام رخ که از اوایل دی‌ماه پخش آن در شبکۀ سه سیما آغاز شده، به طرز تقریبا غافلگیرکننده‌ای توانسته متفاوت از سایر سریال‌های امنیتی سال‌های اخیر باشد.

پخش سریال تلویزیونی تمام رخ در ۳۰ قسمت، هر شب ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه به جز روزهای پنجشنبه و جمعه از شبکه سوم سیما آغاز شده است.

در این فیلم بهزاد خداویسی، ویدا جوان، مهدی سلوکی، نگین صدق‌ گویا و رحیم نوروزی از جملۀ بازیگرانی هستند که حضورشان به وضوح روی کیفیت سریال تاثیرگذار بوده است. خداویسی علاقۀ خام و ساده‌ لوحانه‌اش به دختر خارجی و خستگی و دلزدگی از زندگی خانوادگی خودش را خیلی خوب و باورپذیر در لحن کلام و حالت چهره‌اش به مخاطب منتقل می‌کند

گفتنی است سریال تمام‌رخ عنوان جدیدترین سریال معمایی امنیتی تلویزیون است که پخش آن از چند روز پیش آغاز شده است. این کار در ادامه سلسله آثاری است که برادران معظمی در چند سال گذشته روی آنتن برده‌اند. آخرین ساخته این حوزه نیز سریال «سرجوخه» نام داشت که با استقبال نسبی مخاطبان مواجه شد. در «تمام‌رخ» محمود معظمی در ادامه راه برادرش به موضوعی امنیتی ورود کرده، هرچند این امر با بستری خانوادگی رخ می‌دهد. در ادامه این مطلب نقدی اجمالی از «تمام‌رخ» خواهیم داشت.

این مجموعه از سوی عده‌ای که پای ثابت تلویزیون هستند با استقبال خوبی همراه بوده اما در مورد تمامی مخاطبان نمی‌شود چنین قضاوتی داشت و باید دید که در نهایت چقدر مخاطب پذیر خواهد بود.

سریال «تمام‌رخ» زندگی خانوادههایی را به تصویر میکشد که شخصیت متزلزلی دارند و با توجه به داشتن تحصیلات، امکان فریب خوردن آنها تا آلوده شدن در سایت‌های شرط‌بندی وجود دارد. طمع پول زیاد در فقدان امنیت و عشق در خانواده باعث می‌شود آدمی به خیانت و حتی وطن‌فروشی و طلاق عاطفی تن دهد.

اولین قسمت این سریال سوم دی ماه از شبکه سه پخش شد و تعدادی بازیگر بی حجاب نیز در آن به ایفای نقش پرداخته اند. بازیگران بی حجاب سریال تمام رخ همان بازیگران بی حجاب سریال سرجوخه هستند.

نظرات