بازیگر نقش مهربان بانو در سریال گیلدخت کیست بیوگرافی و عکس های جنجالی

0

بازیگر نقش مهربان بانو در سریال گیلدخت کیست بیوگرافی و عکس های جنجالی

شقایق فراهانی در سریال گیلدخت نقش مهربان بانو را بازی می کند. در این مطلب عکس و بیوگرافی مهربان بانو در سریال گیلدخت می توانید بیوگرافی شقایق فراهانی بازیگر نقش مهربان بانو در سریال گیلدخت را مشاهده کنید. با ما همراه باشید

عکس و بیوگرافی مهربان بانو در گیلدخت

مهربان بانو با بازی شقایق فراهانی یکی از نقش های اصلی در سریال گیلدخت است که اینروزها مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است. دشمنی او با خانواده تقی خان و و احترام السادات و همکاری با آصف میرزا سوژه های داغ کاربران شبگه های اجتماعی شده است.

فیلم گیلدخت سریالی درام و تاریخی و به کارگردانی مجید اسماعیلی است که در ۶۰ قسمت تولید شده‌ است. گیل‌دخت از شبکه یک سیما و شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود و قسمت آخر سریال گیل دخت اواخر بهار سال ۱۴۰۲ روی آنتن خواهد بود.

بیوگرافی شقایق فراهانی بازیگر نقش مهربان بانو در سریال گیلدخت

سریال گیل دخت عاشقانه ای زیبا را در دل تاریخ روایت می کند وبه زودی از شبکه یک سیما با حضور چهره های مشهور و تازه کار پخش آن اغاز می شود.
نویسنده این سریال ۶۵ قسمتی مجید آسودگان است که برای نگارش فیلمنامه حدود ۵ سال زمان گذاشته است از جمله کارهای این نویسنده می‌توان به سریال های چادر گلدار، راه و بی‌راه اشاره کرد.

بیوگرافی شقایق فراهانی بازیگر نقش مهربان بانو در سریال گیلدخت

شقایق فراهانی که بتازگی در نقش مهربان بانو سریال گیلدخت بازی میکند، جزو چهره های شناخته شده در بین مردم است و در خانواده ی کاملا هنرمند به دنیا آمده، پدرش بهزاد فراهانی و مادرش فهمیه رحیم نیا هر دو بازیگرند. او یک بار ازدواج کرده و جدا شده و یک پسر جوان به نام سام دارد.

شقایق فراهانی متولد مرداد ماه سال ۱۳۵۱ در تهران است. او از سال ۱۳۷۵ با بازی در فیلم سینمایی لیلا فعالیت خود را در سینما و تلوزیون آغاز نموده.

بیوگرافی شقایق فراهانی بازیگر نقش مهربان بانو در سریال گیلدخت

سوابق هنری

شقایق فراهانی به تازگی در سال ۱۴۰۰ در دو سریال تلویزیونی هم سایه و سریال گیل دخت نقش آفرینی کرده. او در آثاری چون گیلدخت، هم سایه، خانه پدری، کلاه پهلوی، پروانه، چتری برای دو نفر، داستان یک شهر، لیلا، مادرانه، انقلاب زیبا، گناهکاران، عروس خیابان فرشته، نیمه شب اتفاق افتاد، سیندرلا و… ایفای نقش نموده است.

بیوگرافی بازیگر نقش مهربان بانو در سریال گیلدخت

خانواده

شقایق فراهانی فرزند بهزاد فراهانی و فهیمه رحیم‌نیا، و خواهر بزرگتر گلشیفته فراهانی، از بازیگران سینما و تلویزیون ایران و آذرخش فراهانی سرپرست، نوازنده، ترانه‌سرا و خواننده گروه موسیقی «کوچ‌نشین» است. وی در طول مدت بازیگری‌اش پرکار بوده‌است و منتقدین بازی وی را در فیلم چتری برای دو نفر ستوده‌اند. این بازیگر نقش‌هایش در فیلم‌های چتری برای دو نفر، پروانه‌ای در باد و سریال کلاه پهلوی را ماندگار می‌داند. او از کودکی در کنار پدر و مادرش در تئاتر بازی می‌کرد. او با حضور در فیلم لیلا به سینما آمد. در بزرگسالی با بازی در فیلم پروانه در سطح بین‌المللی توانست موفق شود.

بازیگر نقش مهربان بانو در سریال گیلدخت کیست

او درباره مادر شدن در سن ۲۰ سالگی گفته: مادر شدن از آن حس‌هایی است که تا تجربه نکنید نمی‌توانید درباره‌اش صحبت کنید. این اتفاق بزرگ‌ترین اتفاق در زندگی یک زن است. من خیلی زود و در ۲۰ سالگی مادر شدم و بابت آن بسیار خوشحالم. شما با آمدن فرزند چیزهایی را به دست می‌آورید که با هیچ‌چیز در دنیا قابل مقایسه نیست. من در زندگی به لحظات سختی رسیدم که اگر وجود پسرم، سام نبود واقعا نمی‌توانستم تحمل کنم. جالب است که مادر شدن، یک دفعه شما را بزرگ می‌کند و من آن زمان حس نمی‌کردم ۲۰ ساله هستم.

احترام به زنان

به زن‌های مهمی که در سینما اثرگذار بوده‌اند احترام می‌گذارم. به نظرم خود ما باید به ارزش زن اضافه کنیم. من هر نقشی را بازی نمی‌کنم و در زندگی هم به زن بودن خودم افتخار می‌کنم. از اینکه بروم در کاری یک زن بی‌تاثیر و خنثی باشم حذر می‌کنم و دوست ندارم زن را چیزی در حد گلدان و مبل و… در صحنه پایین بیاورم که تاثیری در فیلم ندارد و فقط ابزار است. برای همین زنانی را که در سینما برای رشد جایگاهشان تلاش کرده‌اند دوست دارم و به آنها احترام می‌گذارم؛ چه بازیگر، چه کارگردان، چه نویسنده، چه در هر رشته دیگری که کار کرده‌اند.

نظرات